Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

Citaat van: Collingwood op februari 18, 2015, 14:53:52
marco timmer ‏@marcotimmer
#fcgroningen heeft het contract met Erwin van de Looi met één jaar verlengd. Assistent Dick Lukkien blijft 3 jaar #toekomstighoofdtrainer...

Dan kan het fabeltje dat Henk na dit seizoen daar hoofdtrainer wordt ook weer de prullenbak in!

Collingwood

Het schijnt dat Henk komende zondag bij de Tafel van Kees (Fox) zit. Hopelijk gaat het deze keer wel door...
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Is bevestigd door FOX

FOX Sports @FOXSportsnl  ·  32 min. 32 minuten geleden
Zondag om 10.30u in 'De Tafel van Kees': Dirk Marcellis, Henk de Jong en Ramon Leeuwin. http://foxsports.nl/nieuws/262646-de-tafel-van-kees-met-de-jong-marcellis-en-leeuwin.html ... #dtvk

DayDreamer

Ideale schoonzoon moet weer zo nodig spelen  :R

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op februari 20, 2015, 21:44:53
Ideale schoonzoon moet weer zo nodig spelen  :R
Tuurlijk, zwakste man van het veld. Stel je niet zo aan joh

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Mischien eens wat vaker trainen op voorzetten geven.. of mensen die komen inlopen want uitgespeelde kansen creeeren was vanavond een groot drama. Voorzetten te over.. maar ze komen maar zelden bij een medespeler

Dokkumer

Citaat van: De Gast op februari 20, 2015, 21:49:56
Mischien eens wat vaker trainen op voorzetten geven.. of mensen die komen inlopen want uitgespeelde kansen creeeren was vanavond een groot drama. Voorzetten te over.. maar ze komen maar zelden bij een medespeler

Allemaal de schuld van de ideale schoonzoon.

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2015, 21:50:36
Allemaal de schuld van de ideale schoonzoon.

Nee hoor, ik kan niet voetballen  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2015, 21:45:33
Tuurlijk, zwakste man van het veld. Stel je niet zo aan joh

Flikker toch op man, die man heeft niks te zoeken op het middenveld.

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op februari 20, 2015, 21:52:17
Flikker toch op man, die man heeft niks te zoeken op het middenveld.
Flikker zelf een eind op juh, die man heeft meer arbeid verricht dan de rest van het team bij elkaar. Hele team faalt en Barto is de schuldige..

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2015, 21:55:39
Flikker zelf een eind op juh, die man heeft meer arbeid verricht dan de rest van het team bij elkaar. Hele team faalt en Barto is de schuldige..

:y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2015, 21:55:39
Flikker zelf een eind op juh, die man heeft meer arbeid verricht dan de rest van het team bij elkaar. Hele team faalt en Barto is de schuldige..

Dat zeg ik toch niet, Barto hoort niet op middenveld. Lekker blij wezen met zijn arbeid, jezus hest die vent zien rennen. :_schater

Cambuur058

Barto moet gewoon in de spits. Stop met hem op 10 te zetten!

zeewolde

Tipje van mijn kan, met ongeveer 12 buitenspelers in je selectie een keer op voorzetten oefenen :devil