Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken


hobbes

Het was ook privé een zware week voor hem, denk dat dat ook meespeelt.

Marc S

Citaat van: hobbes op februari 15, 2015, 21:15:31
Het was ook privé een zware week voor hem, denk dat dat ook meespeelt.

Oh?

Utekleitrokken

Citaat van: Marc S op februari 15, 2015, 21:18:43
Oh?
Citaat van: hobbes op februari 15, 2015, 21:15:31
Het was ook privé een zware week voor hem, denk dat dat ook meespeelt.

Hoeft hier vast niet besproken te worden.


Destroyer

We hebben als supporter altijd kritiek en ons eigen verhaal op spelers, technische staf, onszelf etc, maar deze man heeft echt een cambuur hart. Ik weet zeker dat we nooit weer een trainer krijgen in de toekomst die zoveel met ons clubje heeft. Henk  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

moodygrunn

Citaat van: Destroyer op februari 15, 2015, 21:31:36Ik weet zeker dat we nooit weer een trainer krijgen in de toekomst die zoveel met ons clubje heeft. Henk  :scc

Misschien wel niet, maar dat hoeft ook niet als hij de komende 20 jaar blijft
In Henk en Sandor we trust

Vedetski

Citaat van: moodygrunn op februari 15, 2015, 21:33:39
Misschien wel niet, maar dat hoeft ook niet als hij de komende 20 jaar blijft

Verwacht niet dat Henk tot zijn 70ste coach blijft  :clint
:koffie

Dokkumer

Citaat van: Vedetski op februari 15, 2015, 21:34:50
Verwacht niet dat Henk tot zijn 70ste coach blijft  :clint
Siepie gaat vast ook wel eens met pensioen? 8P

Collingwood

We moeten genieten van dit unieke figuur zolang hij bij Cambuur zit, dit maak je niet snel meer mee.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op februari 15, 2015, 22:01:56
We moeten genieten van dit unieke figuur zolang hij bij Cambuur zit, dit maak je niet snel meer mee.

Een populistische naar de mond prater die de term nsb-er nieuw leven heeft ingeblazen?

(c) het forum van een stel zelfverheerlijkende drollenpijpers

Ik hoop echt dat Henk hier nog jaren blijft, een heerlijk man die zoveel passie in zich heeft en overbrengt, daar kan men bij veel clubs nog een puntje aan zuigen

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2015, 22:05:33
Een populistische naar de mond prater die de term nsb-er nieuw leven heeft ingeblazen?

(c) het forum van een stel zelfverheerlijkende drollenpijpers

Ik hoop echt dat Henk hier nog jaren blijft, een heerlijk man die zoveel passie in zich heeft en overbrengt, daar kan men bij veel clubs nog een puntje aan zuigen

Ik snap die jaloezie wel!
Kalmte alleen kan u redden.

Drumfather SCC

Citaat van: Destroyer op februari 15, 2015, 21:31:36
We hebben als supporter altijd kritiek en ons eigen verhaal op spelers, technische staf, onszelf etc, maar deze man heeft echt een cambuur hart. Ik weet zeker dat we nooit weer een trainer krijgen in de toekomst die zoveel met ons clubje heeft. Henk  :scc

Dijkhuizen eventueel?
Prachtig filmpje, dat wel  |:)

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op februari 15, 2015, 22:06:47
Ik snap die jaloezie wel!

Yup, zij blijven van mening dat Henk zijn biezen ook had moeten pakken. Pure afgunst omdat de hoop er was dat Henk dat deed een DL achterna ging.

Cor

Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2015, 22:10:49
Yup, zij blijven van mening dat Henk zijn biezen ook had moeten pakken. Pure afgunst omdat de hoop er was dat Henk dat deed een DL achterna ging.

Volgens mij waren de boeren in eerste instantie ook niet echt blij met de komst van Dwight. Neemt niet weg dat het een zielig, omhoog gevallen stelletje wankers blijft daar bij de boeren. Henk is een topper