Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Beste Henk, wat is het nut van de korte corner? Het gaat regelmatig mis waardoor er uiteindelijk helemaal geen voorzet komt....

YellowBlue

Klopt, ook bij corners tegen is de tactiek slecht; iedereen staat in eigen zestien. Als je een Narsingh of Rosheuvel op de middenlijn houdt, houdt de tegenstander ook minimaal 2 man achterin.

Galdiano

Citaat van: Eewal op januari 30, 2015, 20:11:25
Beste Henk, wat is het nut van de korte corner? Het gaat regelmatig mis waardoor er uiteindelijk helemaal geen voorzet komt....

welke club scoort het meeste uit corners en vrije trap?

Juist! Cambuur!

Laat ze maar lekker prutsen, zolang die ballen er af en toe maar in blijven vliegen.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: Galdiano op januari 30, 2015, 21:08:36
welke club scoort het meeste uit corners en vrije trap?

Juist! Cambuur!

Laat ze maar lekker prutsen, zolang die ballen er af en toe maar in blijven vliegen.  |:)
daarom op kappen met die korte corners en voorpompen die corners en vrije trappen..

zeewolde

Ik heb ook een hekel aan korte corners,m gaat bijna altijd mis ( niet alleen bij cambuur).  Is alleen interessant bij barcelona waar bijna niemand boven de 1 meter 60 uitkomt.

Destroyer

Mooiste voetbal van de eredivisie  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Geen bonuspunten worden er gehaald.. de druk komt dus te liggen bij de wedstrijden tegen de kleintjes.

Gewoon niet goed genoeg.

Tanjajeah

Citaat van: Destroyer op januari 31, 2015, 22:44:00
Mooiste voetbal van de eredivisie  :_schater

Henk is niet altijd even slim in zijn uitspraken. het bovenstaande kun je gewoon beter niet zeggen; het legt druk op het elftal en het wordt je om je oren geslagen als het minder gaat. Bij Fox moesten Jan van Halst en Perez er een beetje om gniffelen. " Natuurlijk, Cambuur speelt bij tijd en wijle leuk voetbal, maar het beste van de Eredivisie? " Ook toen Bytyqi werd gehuurd had hij een onhandige uitspraak "Bytyqi is misschien wel beter dan Rusnak!" Tja, dan stijgen de verwachtingen, je legt druk op de schouders van zo'n jonge jongen...soms zou de Jong even na moeten denken voordat ie iets zegt.

michello

Citaat van: Destroyer op januari 31, 2015, 22:44:00
Mooiste voetbal van de eredivisie  :_schater

Zei Henk dat? Zei hij er ook bij dat het ook totaal niet effectief is als je 100 keer de bal naar de keeper speelt en geen kansen creëert in uitwedstrijden?

Shar

Citaat van: michello op februari 01, 2015, 00:06:09
Zei Henk dat? Zei hij er ook bij dat het ook totaal niet effectief is als je 100 keer de bal naar de keeper speelt en geen kansen creëert in uitwedstrijden?
Er werd op een gegeven moment gezegd dat dit in een krantenartikel stond. Of hij dat zo letterlijk gezegd heeft is dus de vraag. En hangt natuurlijk ook af van de context waarin zoiets dan gezegd wordt. Maar als hij het inderdaad zo gezegd heeft is dat niet echt handig.

Collingwood

#1195
De laatste om wie we ons druk moeten maken is wel Henk de Jong.

Citaat van: Shar op februari 01, 2015, 00:11:08
Er werd op een gegeven moment gezegd dat dit in een krantenartikel stond. Of hij dat zo letterlijk gezegd heeft is dus de vraag. En hangt natuurlijk ook af van de context waarin zoiets dan gezegd wordt. Maar als hij het inderdaad zo gezegd heeft is dat niet echt handig.

Volgens mij komt dit uit een interview met OF. Daarin zei hij dat we het mooiste voetbal spelen als je het in verhouding zet met de begroting van de club.

Citaat van: michello op februari 01, 2015, 00:06:09
Zei Henk dat? Zei hij er ook bij dat het ook totaal niet effectief is als je 100 keer de bal naar de keeper speelt en geen kansen creëert in uitwedstrijden?

We hebben op dit moment meer punten gepakt in uitwedstrijden dan in thuiswedstrijden...
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op februari 01, 2015, 00:04:09
Henk is niet altijd even slim in zijn uitspraken. het bovenstaande kun je gewoon beter niet zeggen; het legt druk op het elftal en het wordt je om je oren geslagen als het minder gaat. Bij Fox moesten Jan van Halst en Perez er een beetje om gniffelen. " Natuurlijk, Cambuur speelt bij tijd en wijle leuk voetbal, maar het beste van de Eredivisie? " Ook toen Bytyqi werd gehuurd had hij een onhandige uitspraak "Bytyqi is misschien wel beter dan Rusnak!" Tja, dan stijgen de verwachtingen, je legt druk op de schouders van zo'n jonge jongen...soms zou de Jong even na moeten denken voordat ie iets zegt.
henk heeft dat zo niet gezegd en het was door een krant zo geschreven .Henk zegt het juist altijd goed .En kijk vandaag even naar het voetbal en je zult zien dat we idd samen met Feyenoord en zwolle het beste en leukste voetbal spelen . Dat skijterige Twente speelde puur op de counter thuis .Tis toch knap dat iedereen het zo moeilijk heeft met ons

sunderland

We moeten ook wat vuiler worden en daar zijn ze ook vaak mee bezig .Dit was even een duidelijk signaal .Over die handsbal lees je ook niks .Scheids ziet het duidelijk ,was een 100% pennel.De laffaard durfde weer niet

whimpy

Cambuur speelt verzorgd en aantrekkelijk voetbal en het is leuk om naar te kijken. Een van de weinige teams in de eredivisie waar een idee achter zit. Of SCC nu het mooiste voetbal speelt of niet maakt mij geen reet uit, het is mooi om te zien dat onze club progressie maakt. Die van Halst en zijn Deense vriend staan er om inhoudelijk commentaar te geven en niet om een verspreking van een trotse trainer te analiseren. In den lande ziet men dat wel....het niet meer dat geouwehoer over die pompebletsies, ons knuffelgehalte is hoog. Dat is het mooiste en beste wat ik hoor de laatse tijd. Vasthouden en uitbouwen.

Eewal

Citaat van: sunderland op februari 01, 2015, 13:25:06
henk heeft dat zo niet gezegd en het was door een krant zo geschreven .Henk zegt het juist altijd goed .En kijk vandaag even naar het voetbal en je zult zien dat we idd samen met Feyenoord en zwolle het beste en leukste voetbal spelen . Dat skijterige Twente speelde puur op de counter thuis .Tis toch knap dat iedereen het zo moeilijk heeft met ons
op eerste half uur na hebben we gister echt matig gespeeld. De overwinning voor Twente was terecht als je het even niet door een geel blauwe bril bekijkt..