Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

#1170
Citaat van: siepelsjeu op januari 27, 2015, 22:18:10
We zijn (bijna) elke keer de betere ploeg maar toch verliezen we....
Tegen Twente dan zaterdag maar de mindere en met de 3 punten aan de haal  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

EdsjeSCC

Citaat van: siepelsjeu op januari 27, 2015, 22:18:10
We zijn (bijna) elke keer de betere ploeg maar toch verliezen we....

Daarom staan we ook in het linkerrijtje. Zout op vent

Baksteen

Wat heb je er aan de betere ploeg te zij en te verliezen... Kan beter anders om zijn.

Galdiano

Ik degradeer liever met pracht voetbal, dan anti voetbal spelen en er in blijven. Thuis MOET je altijd zo spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EdsjeSCC

Citaat van: Baksteen op januari 27, 2015, 22:26:17
Wat heb je er aan de betere ploeg te zij en te verliezen... Kan beter anders om zijn.

Je kan wel analist worden bij fox, geen speld tussen te krijgen  :wall ;( :zucht

legeips

Citaat van: siepelsjeu op januari 27, 2015, 22:14:51
Tijd voor een andere speelstijl alle clubs hebben ons door

Geen andere speelstijl, juiste spelers op juiste positie.
Aub geen afbraak voetbal, want dan krijgen we meer onrust voor onze goal en creƫeren we nog moeizamer de kansen.

Zie die David nog er graag bij komen..

Baksteen

Citaat van: Galdiano op januari 27, 2015, 22:30:14
Ik degradeer liever met pracht voetbal, dan anti voetbal spelen en er in blijven. Thuis MOET je altijd zo spelen.

Praat van niks.

Baksteen

Uiteindelijk gaat het erom om te handhaven en het liefst met mooi voetbal. Helaas is dit niet altijd mogelijk.

Galdiano

Citaat van: Baksteen op januari 27, 2015, 22:35:29
Praat van niks.

Liever met opgeheven hoofd terug naar de Juup dan je niet recht in de spiegel aan kunnen kijken.

Gelukkig wordt voetbal gelukkig beloond. (Helaas vanavond een keer niet)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Volgens mij zouden sommige mensen even naar teletekstpagina 819 moeten kijken.
Kalmte alleen kan u redden.

Baksteen

Sorry, ik had de bril niet op.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op januari 25, 2015, 02:32:53
dus je zet de beste rechtsbuiten van nederland niet rechtsbuiten .Hou toch op ,verzin wat anders

Viel niet tegen he? :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

poelie-lwd

Er komt een moment dat de ballen er wel invliegen. Als je als ploeg dit op kan brengen en Zwolle zo ondersteboven kan lopen met werkelijk fantastische aanvallen dan voorzie ik een heel mooi einde van de competitie. Ik kan dan ook niet anders dan heel trots zijn op dit team.

minpuntje, we hebben een keepersprobleem.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

ast 34 wedstrijden van die zelf uit gaast dan pak je zo wie zo 40 punten en dat doen wij wel.

exelsior eagels utrecht willem 2 Heracles dkv krijgen we oek nog thuis he.

De Gast

Ik kan ook niet anders zeggen dan dat het geweldig was.. De ene goeie aanval na de andere.. Maar vooral bij de open kansen van Rosheuvel had er iemand in de zestien moeten staan die het afmaakte. Situaties werden veel te weinig uitgespeeld.

Wat een kater vandaag..