Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Houd dus waarschijnlijk wel in dat Henk na de wedstrijd en voor het interview snel even ons forum heeft geraadpleegd!  :_schater

piene hassus

Dit PSV was te ferslaan, sun kans krije niet weer. Dan mut je wel un skeids treffe die niet bijna elke aanfal fan Cambuur onderbreekt en PSV deur laat foeballe na hun overtreding. Dan hew ik ut nog niet over de rooie kaart die Rekik hewwe moest na de ovetreding op vd Streek. Inne herhaling was dudeluk te sien dat ie vd Streek met 2 benen torpedeerde. Klassejustitie!!

IsmailvanEssen

Citaat van: piene hassus op januari 27, 2015, 12:03:20
Dit PSV was te ferslaan, sun kans krije niet weer. Dan mut je wel un skeids treffe die niet bijna elke aanfal fan Cambuur onderbreekt en PSV deur laat foeballe na hun overtreding. Dan hew ik ut nog niet over de rooie kaart die Rekik hewwe moest na de ovetreding op vd Streek. Inne herhaling was dudeluk te sien dat ie vd Streek met 2 benen torpedeerde. Klassejustitie!!

Dat van de rode kaart heb je altijd als je tegen grote clubs speelt.. Jammer dat de knjb daar nooit wat aan doet..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

hobbes

Citaat van: piene hassus op januari 27, 2015, 12:03:20
Dit PSV was te ferslaan, sun kans krije niet weer.

Dat zeiden we vorig seizoen ook al  :clint

denistel

Citaat van: DayDreamer op januari 26, 2015, 09:04:40
Dat mag van mij ook wel, ik snap en weet dat Henk verzorgd en aanvallend voetbal wil, maar wat opportunistischer laatste 15 minuten met een achterstand mag wel.

moet je wel de mensen voor hebben en rekik en bruma zijn wel 2 beren van kerels.

Lore

Citaat van: hobbes op januari 27, 2015, 12:46:35
Dat zeiden we vorig seizoen ook al  :clint

Precies, geen excuses meer!

kickandrush

Citaat van: piene hassus op januari 27, 2015, 12:03:20
Dit PSV was te ferslaan, sun kans krije niet weer. Dan mut je wel un skeids treffe die niet bijna elke aanfal fan Cambuur onderbreekt en PSV deur laat foeballe na hun overtreding. Dan hew ik ut nog niet over de rooie kaart die Rekik hewwe moest na de ovetreding op vd Streek. Inne herhaling was dudeluk te sien dat ie vd Streek met 2 benen torpedeerde. Klassejustitie!!

Uit tegen PSV zijn we ook meerdere malen benadeeld, geen vrije trap waar rood Bijker uit voortkomt, 2 x buitenspel doelpunten. Het zou wel heel naïef zijn om te denken dat dit enkel Cambuur twee keer overkomt.

Ik heb het niet teruggekeken, maar dat van Rekik had ik in het stadion al gezien. Godverdomme schandalige overtreding!!!! 100% rood en die van Boekel moet zich de ogen uit die vuile bloedkop van hem schamen.

De Gast

Wat te doen Henk.. je verliest de laatste maanden bijna al je thuiswedstrijden..tegenstanders gaan in de goal hangen en wachten hun momentje af.. en het lukt ze meestal hier mee weg te komen.

Moet zeggen dat ik wel geweldig heb genoten vanavond! Wat een avond.. Wij hadden moeten winnen.. maar we kunnen niet op voorsprong komen en dan wordt het heel moeilijk.

zeewolde

Citaat van: De Gast op januari 27, 2015, 22:10:48
Wat te doen Henk.. je verliest de laatste maanden bijna al je thuiswedstrijden..tegenstanders gaan in de goal hangen en wachten hun momentje af.. en het lukt ze meestal hier mee weg te komen.

Moet zeggen dat ik wel geweldig heb genoten vanavond! Wat een avond.. Wij hadden moeten winnen.. maar we kunnen niet op voorsprong komen en dan wordt het heel moeilijk.
wat wil je anders doen?
Goed voetbal, veel balbezit en kansen. Alleen het afmaken.....

EdsjeSCC

En wissels waren ook goed

fred

De keeper is ook wel een probleempje hoor  :y

siepelsjeu

Tijd voor een andere speelstijl alle clubs hebben ons door

sunderland

Citaat van: siepelsjeu op januari 27, 2015, 22:14:51
Tijd voor een andere speelstijl alle clubs hebben ons door
och .Ik denk dat henk wel luistert.We spelen een topwedstrijd en hij wil ander voetbal.

siepelsjeu

Citaat van: sunderland op januari 27, 2015, 22:16:28
och .Ik denk dat henk wel luistert.We spelen een topwedstrijd en hij wil ander voetbal.
We zijn (bijna) elke keer de betere ploeg maar toch verliezen we....

sunderland

Wij zijn cambuur weet je nog .6-7 milj begroting .We doen het toch geweldig .We verliezen en de spelers kregen een groot aplaus .