Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Interview met Henk de Jong over de oefenpot tegen Ghana en 2e seizoenshelft:

http://nos.nl/artikel/2012371-cambuur-geniet-van-interland-tegen-ghana.html
In Henk en Sandor we trust

Voorstopper

Citaat van: moodygrunn op januari 08, 2015, 23:23:12
Interview met Henk de Jong over de oefenpot tegen Ghana en 2e seizoenshelft:

http://nos.nl/artikel/2012371-cambuur-geniet-van-interland-tegen-ghana.html
Weer een geweldig interview van de bondscoach van Leeuwarden

De Gast

#1142
Waarom je nieuwe speler weer misbruiken voor de linksbuiten net zoals met Rusnak de laatste wedstrijden gebeurde..  Doe ff normaal en zet er gewoon een linksbuiten neer of zet er niemand neer  :zucht

En na de wissel Makrini Barto was het uiteraard gedaan..

zeewolde

Citaat van: De Gast op januari 24, 2015, 20:46:20
Waarom je nieuwe speler weer misbruiken voor de linksbuiten net zoals met Rusnak de laatste wedstrijden gebeurde..  Doe ff normaal en zet er gewoon een linksbuiten neer of zet er niemand neer  :zucht
speelde bij city ook vaak op de buiten.

De Gast

Kan me er niks bij voorstellen Zeewolde.. Een Bob Schepers zou het echt niet minder doen

Len Cantello

Hoogste tijd dat je Zeinstra in basis zet, Henk. dit kan echt niet meer.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Holwerd voor Cambuur

Dit kan ook in het Narsingh topic, maar ik vind dat Henk dit wel mag zeggen/zien:

Je bent de snelste van hele veld, maar je directe tegenstander is toevallig ook de snelste van hen. Wissel dan es wat vaker van flank of verhuis gewoon naar de linksbuiten!! Die Arias had je hélemaal dol kunnen draaien!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: De Gast op januari 24, 2015, 20:50:17
Kan me er niks bij voorstellen Zeewolde.. Een Bob Schepers zou het echt niet minder doen
ik vond hem ook niet goed, maar lees overal dat hij veel op de buiten speelde. Zelfde verhaal bij meleg, heeft ook als favoriete positie de buiten. Dat is hij dus niet.

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 24, 2015, 21:34:50
Dit kan ook in het Narsingh topic, maar ik vind dat Henk dit wel mag zeggen/zien:

Je bent de snelste van hele veld, maar je directe tegenstander is toevallig ook de snelste van hen. Wissel dan es wat vaker van flank of verhuis gewoon naar de linksbuiten!! Die Arias had je hélemaal dol kunnen draaien!
dus je zet de beste rechtsbuiten van nederland niet rechtsbuiten .Hou toch op ,verzin wat anders

Holwerd voor Cambuur

Want de beste rechtsbuiten van NL kan niet op de linksbuiten? Die Arias is veel minder (snel) dan Willems. Hij had op die positie veel meer rendement kunnen halen gister.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Henk...Waarom niet laatste kwartier wat opportunistischer? ?

Tanjajeah

Blij dat Henk zoveel goede tips krijgt!

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op januari 24, 2015, 20:50:17
Kan me er niks bij voorstellen Zeewolde.. Een Bob Schepers zou het echt niet minder doen
maar is wel zo, speelde bij city ook op buiten

DayDreamer

Citaat van: speculeter op januari 25, 2015, 11:56:54
Henk...Waarom niet laatste kwartier wat opportunistischer? ?

Dat mag van mij ook wel, ik snap en weet dat Henk verzorgd en aanvallend voetbal wil, maar wat opportunistischer laatste 15 minuten met een achterstand mag wel.

sk13

Waar ik me ook aan stoorde was her feit dat henk in interview zegt. Dat hij zich eraan stoort dat er andere keeper op goal moet. Daarna zegt hij wij zijn MAAR cambuur en hebben 27 pnt. Dat woordje MAAR is veel te nederig. Nee wij zijn Cambuur spelen met lef en mes tussen de tanden. Wij cambuur willen winnen ook van de topploeg. Met die bravoure moet je spelen dat is vertrouwen. Niet wij zijn MAAR cambuur.