Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

OuweSkeve

Prima idee, Mooi een deel van het geld wat voor Rusnak beschikbaar was in Henk zijn zakken steken

ejvdkam

Citaat van: sunderland op december 21, 2014, 17:27:33
Ik vind dat cambuur er alles aan moet doen om deze man te behouden voor de club .Hij mag wel de duurste man worden binnen cambuur .Deze man is zo vreselijk belangerijk voor de club op dit moment .Geef hem er een ton bij en hij blijft sowieso

Zo is dat!!! Henk is de sleutel tot ons succes! Dik contract geven, hij blij, iedereen blij!

Lore

Dan zal ik maar voor het tegen geluid zorgen. Niet mee eens. Ten eerste kunnen wij salwristechnisch toch niet tegen de grotere clubs op, dus als het om salaris gaat gaat hij toch wel weg. Ten tweede zijn er voldoende goede trainers.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op december 21, 2014, 20:10:07
Dan zal ik maar voor het tegen geluid zorgen. Niet mee eens. Ten eerste kunnen wij salwristechnisch toch niet tegen de grotere clubs op, dus als het om salaris gaat gaat hij toch wel weg. Ten tweede zijn er voldoende goede trainers.

Ik denk dat je de inbreng van Henk toch onderschat. Hij weet van mindere spelers een beter elftal te maken. Hij leert spelers heel goed alles uit zich zelf te halen. Dat is een heel speciale gave.

Ik ben het wel met je eens dat wij qua salwris te kort schieten tov andere salwris betalwris
Henk, held, bedankt

NRG

Citaat van: Lore op december 21, 2014, 20:10:07
Dan zal ik maar voor het tegen geluid zorgen. Niet mee eens. Ten eerste kunnen wij salwristechnisch toch niet tegen de grotere clubs op, dus als het om salaris gaat gaat hij toch wel weg. Ten tweede zijn er voldoende goede trainers.

Zo niet met je eens. Wat mij betreft mag Cambuur heel ver gaan om Henk de Jong voor langere tijd te binden..

legeips

Citaat van: OuweSkeve op december 21, 2014, 17:49:14
Prima idee, Mooi een deel van het geld wat voor Rusnak beschikbaar was in Henk zijn zakken steken

Volgens mij hebben we het geld hard nodig om te overleven en een goede vervanger voor Rusnak te halen.

Er zijn zeker een aantal zaken waar Henk de Jong in uitblinkt. Hij weet een goede cultuur en sfeer binnen de groep te creëren en vanuit zijn doe maar normaal mentaliteit krijgt hij veel symphatie van de buitenwereld. Maar Henk moet hierin niet doorschieten, want soms draaft hij hierin door.

Daarnaast mag hij ook wel wat zakelijker zijn, want de wissel geste van oebele laat een beetje zien dat hij met 2 maten meet binnen de groep en een zwak heeft voor zijn junioren van harkemase boys.. Als hij wat zakelijker was geweest, dan had hij dit nooit gedaan, nu was het eigenlijk nog sneuer dat hij klaar stond en er niet meer in kwam..


Harry L.

Citaat van: Lore op december 21, 2014, 20:10:07
Dan zal ik maar voor het tegen geluid zorgen. Niet mee eens. Ten eerste kunnen wij salwristechnisch toch niet tegen de grotere clubs op, dus als het om salaris gaat gaat hij toch wel weg. Ten tweede zijn er voldoende goede trainers.

Absoluut met je eens, doen ze bij spelers ook niet. Past ook helemaal niet in zijn straatje "Doe maar gewoon, dan doen we al gek genoeg"

Len Cantello

Juist. Laat Henk maar snel vertrekken, Spiegel. We halen er een lekker zakelijke trainer voor terug. Zo'n zogenaamde professional. Eentje die als een etalagepop op de bank zit en de pers als een robot te woord staat. En die voor twee knikkers en een scheet meer de club als een baksteen laat vallen. Iedereen blij...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

sunderland

Citaat van: legeips op december 21, 2014, 21:29:47
Volgens mij hebben we het geld hard nodig om te overleven en een goede vervanger voor Rusnak te halen.

Er zijn zeker een aantal zaken waar Henk de Jong in uitblinkt. Hij weet een goede cultuur en sfeer binnen de groep te creëren en vanuit zijn doe maar normaal mentaliteit krijgt hij veel symphatie van de buitenwereld. Maar Henk moet hierin niet doorschieten, want soms draaft hij hierin door.

Daarnaast mag hij ook wel wat zakelijker zijn, want de wissel geste van oebele laat een beetje zien dat hij met 2 maten meet binnen de groep en een zwak heeft voor zijn junioren van harkemase boys.. Als hij wat zakelijker was geweest, dan had hij dit nooit gedaan, nu was het eigenlijk nog sneuer dat hij klaar stond en er niet meer in kwam..
schrijft sneue rakker hemzelf

legeips

Citaat van: Len Cantello op december 21, 2014, 21:38:18
Juist. Laat Henk maar snel vertrekken, Spiegel. We halen er een lekker zakelijke trainer voor terug. Zo'n zogenaamde professional. Eentje die als een etalagepop op de bank zit en de pers als een robot te woord staat. En die voor twee knikkers en een scheet meer de club als een baksteen laat vallen. Iedereen blij...

Ik zeg niet dat hij weg moet... Maar een beetje balans tussen beide zou hem niet misstaan..

Destroyer

Citaat van: OuweSkeve op december 21, 2014, 17:49:14
Prima idee, Mooi een deel van het geld wat voor Rusnak beschikbaar was in Henk zijn zakken steken

Dat is wel leuk en aardig, maar het lijkt me beter een vervanger erbij te halen en een goede linksbuiten!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

skaaver

ik moet altijd gniffelen als ik weer eens lees hoe onbeduidende figuren hier uit gaan leggen wat anders moet aan Henk

Collingwood

Het belangrijkste: Henk haalt enorm veel punten (voor een club als Cambuur) met zeer acceptabel voetbal.
Het secundaire: Henk is een aimabele man die de club zeer goed vertegenwoordigt in de media. Is realistisch, gaat goed met spelers om. Is een clubman.
Conclusie: Absoluut proberen te behouden deze man.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Dus.. een nieuwe auto voor henk  _O_

Whoestemen

Citaat van: legeips op december 21, 2014, 21:51:30
Ik zeg niet dat hij weg moet... Maar een beetje balans tussen beide zou hem niet misstaan..

Het is onmogelijk om beide te hebben. Ieder persoon is uniek en Henk is ontzettend belangrijk. Denk je dat Van Der Looi de jongens de tweede helft tegen Zwolle op scherp had kunnen zetten? Of dat iemand de club beter op de kaart had kunnen zetten afgelopen jaren? Of beter was omgegaan met het Dwight verhaal? Net als ieder ander heeft hij ook mindere punten, maar zo lang wij hem hier kunnen houden: er alles aan doen. Het voorbeeld van Oebele slaat natuurlijk ook nergens op. Het gaat erom dat het hem gegund is en dat was zeker zo. Eerst de 3 punten, dan de cadeautjes.

Tsjonge jonge, kritisch zijn -- wat jij bent -- is niks mis mee, maar alsjeblieft denk eens na voordat je de 'zuurput' opengooit.