Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: carlo de leeuw op december 14, 2014, 12:45:42
toen ik vantevoren de opstelling zag met o.a. Rusnak op links en Barto in de midden dacht ik dat Henk gek geworden was .Ik zei nog geërgerd tegen mijn zoon dat Henk eerst Barto opstelt en vervolgens nog 10 erbij om een elftal compleet te maken.
na afloop heb ik een Cambuur gezien die, en uit,en op gras, Go ahead volledig onder controle had en bijna niets weggaf en volledig verdiend heeft gewonnen,en niet eens zo goed speelde, en 7e staat met een budget van niks en....inderdaad... MET BARTO!!!

|:) _O_
het pakte nu goed uit.
groot verschil is nu wel dat henkie op de bank zit,in de menzo of arts periode stond het hier vol over het vertoonde spel en al het andere dat niet deugt i.p.v de belangrijke winst.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Het verschil is momenteel uit en thuis. Thuis kunnen we het spel niet meer maken en uit hoeven we het spel niet te maken

PePe

Ajax - Utrecht 3- 1. We blijven nog 7e.
Groningen - Vitesse kan vandaag nog roet in het eten gooien.

sunderland

Citaat van: okkele op december 14, 2014, 14:21:55
|:) _O_
het pakte nu goed uit.
groot verschil is nu wel dat henkie op de bank zit,in de menzo of arts periode stond het hier vol over het vertoonde spel en al het andere dat niet deugt i.p.v de belangrijke winst.
hahaha je bent de spelopvatting vergeten en dat we in de erediv spelen .Heb je trouwens de menzo poster nog  boven je bed? |:)

skaaver

Citaat van: Cor op december 14, 2014, 09:19:08
Henk moet niet meteen janken, dit is wie we zijn. Hoort bij het proces van volwassen worden Henk!

henk heeft helemaal gelijk jeuh, cynische uitfluiters hewwe niks aan

Cor

#1100
Citaat van: skaaver op december 14, 2014, 15:46:45
henk heeft helemaal gelijk jeuh, cynische uitfluiters hewwe niks aan

Is toch altijd zo geweest, ook in de biercompetitie en ver voordat dat zo heette. Henk kan dat weten, om dat meteen in de pers te benoemen? Beste kerel, maar dit is 058, weest wel

Len Cantello

Juist. Voor klapvee dient men zich dertig kilometer verderop te vervoegen....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

PePe

Erwin van de Looi tekende in 2013 een twee jarig contract bij FC Groningen. Waar rook is, is vuur.

Goudvinger

Heeft Henk niet een contract dat bij handhaving automatisch met één jaar wordt verlengd? Of heb ik dat gedroomd?

Lore

Citaat van: Goudvinger op december 15, 2014, 13:00:32
Heeft Henk niet een contract dat bij handhaving automatisch met één jaar wordt verlengd? Of heb ik dat gedroomd?

dat is correct

De Gast

Bem benieuwd wat Henk voor zaterdag uit de hoge hoed tovert. Thuis zal Zwolle ons het spel laten maken en daar kunnen we de laatste tijd niet mee omgaan.

speculeter

Citaat van: De Gast op december 17, 2014, 07:49:40
Bem benieuwd wat Henk voor zaterdag uit de hoge hoed tovert. Thuis zal Zwolle ons het spel laten maken en daar kunnen we de laatste tijd niet mee omgaan.
Denk dat Henk een verzoek in gaat dienen om in Zwolle te gaan spelen.

Collingwood

#1107
Citaat van: De Gast op december 17, 2014, 07:49:40
Bem benieuwd wat Henk voor zaterdag uit de hoge hoed tovert. Thuis zal Zwolle ons het spel laten maken en daar kunnen we de laatste tijd niet mee omgaan.

Wat deden we gisteren dan? (Sowieso tot de rode kaart)

We kwamen vooral in de problemen tegen NAC, dat werkelijk met elf man achterin ging hangen. Dat zie ik PEC niet doen, die proberen overal te voetballen.

Desondanks wordt het zaterdag wel een heel andere wedstrijd als gisteren, aangezien PEC wel iets meer niveau heeft dan Heracles momenteel...
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Ik vind dat cambuur er alles aan moet doen om deze man te behouden voor de club .Hij mag wel de duurste man worden binnen cambuur .Deze man is zo vreselijk belangerijk voor de club op dit moment .Geef hem er een ton bij en hij blijft sowieso

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op december 21, 2014, 17:27:33
Ik vind dat cambuur er alles aan moet doen om deze man te behouden voor de club .Hij mag wel de duurste man worden binnen cambuur .Deze man is zo vreselijk belangerijk voor de club op dit moment .Geef hem er een ton bij en hij blijft sowieso

Helemaal mee eens. Wanneer je elke keer weer met afgeschreven,  gemankeerde en minder getalenteerde spelers zulke teams kunt maken ben je geniaal. Ik vind hem trouwens wel wat veranderd de laatste weken. Serieuzer en bedachtzamer.  Ik hoop niet dat hij zich zorgen gaat maken over een langer verblijf bij scc
Henk, held, bedankt