Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Goedemorgen...

Klaar jongens....
Ik laat me voorlopig niet meer uit over Barto.. Moet ook zeggen dat ik elke keer gefrustreerd zit te kijken als deze man weer in het veld staat, terwijl je volgens mij tactisch gezien met een betere 11 kan starten. Maar zal vanaf nu Henk de Jong zijn kronkel accepteren.

Mij zal je er niet meer over horen...  :thumbsup

Len Cantello

Net het interview na de wedstrijd met Henk ff gekeken. Beste Henk. Klachten over fluitende supporters na een kwartier NAC thuis is lachwekkend. Na het fluitconcertje volgde weer de steun.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur Groningen

Citaat van: Len Cantello op december 14, 2014, 09:05:22
Net het interview na de wedstrijd met Henk ff gekeken. Beste Henk. Klachten over fluitende supporters na een kwartier NAC thuis is lachwekkend. Na het fluitconcertje volgde weer de steun.
De opmerking is inderdaad neit handig, een fluitconcert na een kwartiertje voetballen is helemaal onnozel

Cor

Citaat van: Len Cantello op december 14, 2014, 09:05:22
Net het interview na de wedstrijd met Henk ff gekeken. Beste Henk. Klachten over fluitende supporters na een kwartier NAC thuis is lachwekkend. Na het fluitconcertje volgde weer de steun.

Henk moet niet meteen janken, dit is wie we zijn. Hoort bij het proces van volwassen worden Henk!

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op december 14, 2014, 08:07:14
Nu we het spel niet hoefden te maken werden de tekortkomingen aardig gecamoefleerd maar beide ploegen bakten er weinig van.

Volgende week in deze opstelling tegen Zwolle ben je kansloos.
Neem nog een bekertje azijn, doet je goed..

pvanbuijtene

als ik Henk zo hoorde tijdens Bynt kan hij zomaar dit jaar of volgend jaar weg zijn.. kwam er wat op neer dat als je maximale bereikt hebt met een club maar de verwachtihlngspatroon wordt steeds hoger terwijl de middelen er nie zijn kan je beter weg zijn... zal veel afhankelijk zijn van komst stadion?

pvanbuijtene

Citaat van: Cambuur Groningen op december 14, 2014, 09:20:08
Neem nog een bekertje azijn, doet je goed..

eagles moest steeds terugspelen of tikkie breed omdat cambuur zo goed druk zetten.. beetje zoals in thuiswedstrijden... echt goed! ondanks vleugellam toch gemakkelijk gewonnen...

Destroyer

Citaat van: pvanbuijtene op december 14, 2014, 09:21:38
als ik Henk zo hoorde tijdens Bynt kan hij zomaar dit jaar of volgend jaar weg zijn.. kwam er wat op neer dat als je maximale bereikt hebt met een club maar de verwachtihlngspatroon wordt steeds hoger terwijl de middelen er nie zijn kan je beter weg zijn... zal veel afhankelijk zijn van komst stadion?

Van het stadion hangt veel af, maar denk niet dat Henk daardoor wel of niet blijft. Als Henk wil gaan, moet hij gaan. Prima kerel, maar heeft het wiel ook niet uitgevonden. Hij is nog niet eens een half jaar volwaardig hoofdtrainer van eredivisieclub. Dus prijs jezelf niet de hemel in, blijf wie je bent.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: pvanbuijtene op december 14, 2014, 09:23:44
eagles moest steeds terugspelen of tikkie breed omdat cambuur zo goed druk zetten.. beetje zoals in thuiswedstrijden... echt goed! ondanks vleugellam toch gemakkelijk gewonnen...

Precies, door de druk van ons kon eagles niet in zijn spel komen, dat is toch een compliment.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Citaat van: Destroyer op december 14, 2014, 09:25:10
Precies, door de druk van ons kon eagles niet in zijn spel komen, dat is toch een compliment.

En die schalk, en later kolder heeft volgens mij geen fatsoenlijke bal gehad.

wiekie1969

Citaat van: Dokkumer op december 14, 2014, 07:43:57
Er zijn hier 3 regels omtrent Barto:
1. Hij kan niks
2. Als hij wel wat goed doet is het puur geluk
3. Al zijn doelpunten zijn gemaakt omdat hij per ongeluk in de baan van de bal liep


:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Galdiano

Citaat van: Marc S op december 14, 2014, 10:11:53
En die schalk, en later kolder heeft volgens mij geen fatsoenlijke bal gehad.

De bijnaam van Chery was "mugje"

Maar die Schalk wordt nog omver en voorbij gelopen door F'jes  :_schater
Kolder hoort toch altijd in de spits te staan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: De Gast op december 14, 2014, 08:07:14
Nu we het spel niet hoefden te maken werden de tekortkomingen aardig gecamoefleerd maar beide ploegen bakten er weinig van.

Volgende week in deze opstelling tegen Zwolle ben je kansloos.

zwolle was anders oek niet best gister al wonnen ze wel.

vialli

Voorlopig staan we ZEVENDE _O_ _O_

carlo de leeuw

toen ik vantevoren de opstelling zag met o.a. Rusnak op links en Barto in de midden dacht ik dat Henk gek geworden was .Ik zei nog geƫrgerd tegen mijn zoon dat Henk eerst Barto opstelt en vervolgens nog 10 erbij om een elftal compleet te maken.
na afloop heb ik een Cambuur gezien die, en uit,en op gras, Go ahead volledig onder controle had en bijna niets weggaf en volledig verdiend heeft gewonnen,en niet eens zo goed speelde, en 7e staat met een budget van niks en....inderdaad... MET BARTO!!!