Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Barto, de nieuwe nummer 10. Goed gezien hoor! 8P
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 13, 2014, 21:13:36
Barto, de nieuwe nummer 10. Goed gezien hoor! 8P

Speelde vorig jaar daar toch ook aan het einde competitie
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Toen ging het ook goed. De oplossing is daar! :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bascambuur


legeips

Jum sporen niet...
Laat je niet door de 3 punten, zand in de ogen strooien.

Rusnak was op het doelpunt na, nauwelijks zichtbaar...

Holwerd voor Cambuur

Barto speelde toch gwn prima? Zeker niet onze vaste 10, maar dat kan hij iig beter dan op de buiten!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Citaat van: legeips op december 13, 2014, 23:00:06
Jum sporen niet...
Laat je niet door de 3 punten, zand in de ogen strooien.

Rusnak was op het doelpunt na, nauwelijks zichtbaar...

klopt, maar toch belangrijk goal voor de punten!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bascambuur

Citaat van: legeips op december 13, 2014, 23:00:06
Jum sporen niet...
Laat je niet door de 3 punten, zand in de ogen strooien.

Rusnak was op het doelpunt na, nauwelijks zichtbaar...
Is over twee wedstrijden weg, ouwe kenner.  l8l

Barto na de winterstop op 10.

speculeter

Citaat van: legeips op december 13, 2014, 21:06:30
Jezus....
Nog even staat barto op goal als Nienhuis niet fit is..
Rusnak nu onzichtbaar, omdat Barto zondig een kans krijgt op het middenveld. Zet dan vd streek er verdomme neer.. Maar nee... Mr harkemase boys mut weer spelen.
woorden maar even terugnemen

legeips

Citaat van: speculeter op december 13, 2014, 23:19:09
woorden maar even terugnemen

Hahaha... het is maar goed dat hij er al in stond, anders zag ik Henk dat zo doen...
Maar even vanuit een relativerende point of view.. was het nou echt zoveel beter als tegen NAC?? Sterker nog, we hadden minder bal bezit en meer bal verlies..

Het creëren van kansen en het omschakelen in balbezit blijf ik zorgelijk vinden.. Nu maken we 2 doelpunten en die van Rusnak was geweldig.. Maar voor de rest is en blijft het mager. We kunnen na vanavond even ademhalen, maar het seizoen is nog lang en de keuzes van de TS rijm ik niet altijd. Wat ik wel goed vond was bijker op de back. Dit alles had denk ik met de snelheid van de sa te maken. Maar dit mag voor mij wel blijven zo.

Meleg is technisch een betere voetballer dan Barto, maar inzet en sentiment zijn schijnbaar belangrijker.

Cor

Citaat van: legeips op december 13, 2014, 23:00:06
Jum sporen niet...
Laat je niet door de 3 punten, zand in de ogen strooien.

Rusnak was op het doelpunt na, nauwelijks zichtbaar...

Ik heb nieuws voor je, na 20 december is Rusnak volledig onzichtbaar.

legeips

Citaat van: Cor op december 14, 2014, 00:17:38
Ik heb nieuws voor je, na 20 december is Rusnak volledig onzichtbaar.

Nou... dan kan barto ons op de nummer 10 aan de punten helpen... :_schater :_schater :_schater

Waren jouw woorden vorige week tegen NAC niet "kut pot"??

op de punten na, was deze pot vergelijkbaar.. sterker nog, doordat barto op 10 ging spelen was er weinig tot geen aansluiting in de linies. Dat ligt niet aan de jonge zijn inzet, maar wel aan zijn voetballend vermogen.. Maar blijf maar lekker op sentiment en inzet reageren, daarmee komt het vast goed met Cambuur.. (dat dachten ze namelijk bij Veendam ook)

Cor

Citaat van: legeips op december 14, 2014, 00:32:37
Nou... dan kan barto ons op de nummer 10 aan de punten helpen... :_schater :_schater :_schater

Waren jouw woorden vorige week tegen NAC niet "kut pot"??

op de punten na, was deze pot vergelijkbaar.. sterker nog, doordat barto op 10 ging spelen was er weinig tot geen aansluiting in de linies. Dat ligt niet aan de jonge zijn inzet, maar wel aan zijn voetballend vermogen.. Maar blijf maar lekker op sentiment en inzet reageren, daarmee komt het vast goed met Cambuur.. (dat dachten ze namelijk bij Veendam ook)

Was ook een kutpot vorige week. Jij snapt helemaal niets van mij. Is ook niet belangrijk. Heb vanavond heerlijk naar omrop Abe geluisterd met een zeer lovende Geert van Tuinen over Barto. Maar die snapt er ook niks van, er is maar 1 visie die telt, en dat is de jouwe.

Dokkumer

Er zijn hier 3 regels omtrent Barto:
1. Hij kan niks
2. Als hij wel wat goed doet is het puur geluk
3. Al zijn doelpunten zijn gemaakt omdat hij per ongeluk in de baan van de bal liep.

EN NU KAPPEN MET DIT GEZEIK OVER BARTO. Voetballend beperkt (maar toch meer kunnen dan velen "denken"), maar de inzet hebben die het HELE TEAM elke wedstrijd zou moeten tonen. Én gewoon levensgevaarlijk in de 16

De Gast

Nu we het spel niet hoefden te maken werden de tekortkomingen aardig gecamoefleerd maar beide ploegen bakten er weinig van.

Volgende week in deze opstelling tegen Zwolle ben je kansloos.