Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

drg

Vertrekt naar Barca na dit seizoen.

Destroyer

Henk, waar bist met bezig? Moet je iedereen weer te vriend houden of zo?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dizzhead

#1052
Citaat van: drg op december 13, 2014, 14:09:37
Vertrekt naar Barca na dit seizoen.

Neem Barto maar mee voor op de linksbuiten

Destroyer

Citaat van: dizzhead op december 13, 2014, 19:37:59
Neem Barto mee voor op de linksbuiten

samen met Messi = Bassi  :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Henk jongen...wat moet dit worden??

Holwerd voor Cambuur

Volgende week aub Zeinstra op de linksbuiten; Ogbeche linksachter en Bakker in de punt!   :monk
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Len Cantello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 13, 2014, 19:54:24
Volgende week aub Zeinstra op de linksbuiten; Ogbeche linksachter en Bakker in de punt!   :monk
Who gives a flying fuck..... Grolsch aan de Vetkampstraat. Hoera!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Volgens mij zit ie tegen een burn out aan..

Holwerd voor Cambuur

Of met zijn hoofd bij Grunn.....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

BryanFerry0304

Henk de Jong is voor mij sinds gisteravond niet meer geloofwaardig...... (zie  Omrop ABE het programma BYNT vrijdag j.l.  )

Als je tijdens dit interview met Henk tussen de regels door leest is dit het laatste jaar van Henk bij Cambuur.

Maar zeg dat ronduit gewoon eerlijk waarom je weggaat....
Je hebt een gesprek gehad met Nijland van F.C Groningen en je kan daar een veel beter contract tekenen.
Dat is wat er aan de hand is....
Henk zijn gezin moet tenslotte ook eten....
Dat is wat hij zei toen Dwight L. plotseling naar DKV ging...
Ga geen flut verhalen ophangen van dat het verwachtingspatroon bij Cambuur elk jaar hoger wordt en dat het steeds moeilijker word om daar aan te voldoen.
Waar heeft ie het over ...
Hij is pas ongeveer 23 wedstrijden hoofdtrainer van Cambuur ( 1e en eredivisie samen )
Voor die tijd liep ie in de schaduw mee van Arts en Lodeweges...
Zeg gewoon wat er aan de hand is,,,,,

drg

En Henk bevestigd net heel duidelijk voor de camera's van Fox dat ie er niet mee bezig is.

Zal me verder overigens worst wezen, onze club bestaat altijd nog uit meer mensen dan alleen een trainer.

Destroyer

Citaat van: BryanFerry0304 op december 13, 2014, 20:40:57
Henk de Jong is voor mij sinds gisteravond niet meer geloofwaardig...... (zie  Omrop ABE het programma BYNT vrijdag j.l.  )

Als je tijdens dit interview met Henk tussen de regels door leest is dit het laatste jaar van Henk bij Cambuur.

Maar zeg dat ronduit gewoon eerlijk waarom je weggaat....
Je hebt een gesprek gehad met Nijland van F.C Groningen en je kan daar een veel beter contract tekenen.
Dat is wat er aan de hand is....
Henk zijn gezin moet tenslotte ook eten....
Dat is wat hij zei toen Dwight L. plotseling naar DKV ging...
Ga geen flut verhalen ophangen van dat het verwachtingspatroon bij Cambuur elk jaar hoger wordt en dat het steeds moeilijker word om daar aan te voldoen.
Waar heeft ie het over ...
Hij is pas ongeveer 23 wedstrijden hoofdtrainer van Cambuur ( 1e en eredivisie samen )
Voor die tijd liep ie in de schaduw mee van Arts en Lodeweges...
Zeg gewoon wat er aan de hand is,,,,,

Mooi omschreven
** Poolwinner 18/19 - 21/22

legeips

Jezus....
Nog even staat barto op goal als Nienhuis niet fit is..
Rusnak nu onzichtbaar, omdat Barto zondig een kans krijgt op het middenveld. Zet dan vd streek er verdomme neer.. Maar nee... Mr harkemase boys mut weer spelen.