Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

sccvl

Ja vind Bakker op die positie ook beter

Bernardo

Citaat van: speculeter op november 29, 2014, 23:33:41
Leuk dat aanvallen Henk maar om nou meteen in de tweede helft een op een achterin te beginnen is zelfmoord natuur.
Niet weer doen.

En dat is de tweede keer achter elkaar. Je kan het aanvallende voetbal ook overdrijven. Mogen blij zijn dat AZ  niet meteen na rust is uitgelopen na 0-4/0-5

sk13

Henk moet taktisch nog veel leren.

Destroyer

Waarom geeft mij de laatste tijd Henk de Jong het gevoel dat hij elke speler probeert te vriend te houden, door deze te moeten laten spelen!? Waarom alleen vooruit proberen te voetballen terwijl je ook eens 4-4-2 kan proberen als je weet dat je een minder functionerende voorhoede hebt? Waarom dan niet met Rusnak naar nr. 10 en Bakker erbij als je weet dat hij samen met Hemmen en Rusnak beter functioneren? Waarom 3-4-3 meteen na rust waardoor je je eigen verdediging nog meer onder druk zet? Waarom niet eens kiezen voor een punt ipv te willen laten zien dat we altijd opportunistisch moeten spelen?


** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Wanneer we met 1-3 winnen bij Utrecht is het fantastisch, wanneer we verliezen van AZ doet Henk het niet goed. Het kan verkeren. Vond trouwens, als we dan toch gaan zwarte pieten, dat de twaalfde man ook een dikke onvoldoende haalde

Casuals-lwd

#965
Citaat van: Cor op november 30, 2014, 12:16:56
Wanneer we met 1-3 winnen bij Utrecht is het fantastisch, wanneer we verliezen van AZ doet Henk het niet goed. Het kan verkeren. Vond trouwens, als we dan toch gaan zwarte pieten, dat de twaalfde man ook een dikke onvoldoende haalde
wat wil je als de scheidsrechter telkens het tempo uit de wedstrijd haalt. Ik vond de sfeer in ieder geval stukken beter dan tegen Ajax en Feyenoord

Bernardo

Citaat van: Casuals-lwd op november 30, 2014, 12:21:36
wat wil je als de scheidsrechter telkens het tempo uit de wedstrijd haalt. Ik vond de sfeer in ieder geval stukken beter dan tegen Ajax en Feyenoord

Half 1 de schuld, nu de scheidsrechter...sfeer was gewoon kut.

Destroyer

Citaat van: Cor op november 30, 2014, 12:16:56
Wanneer we met 1-3 winnen bij Utrecht is het fantastisch, wanneer we verliezen van AZ doet Henk het niet goed. Het kan verkeren. Vond trouwens, als we dan toch gaan zwarte pieten, dat de twaalfde man ook een dikke onvoldoende haalde

Het gaat mij meer om de dubieuze keuzes qua spelers en systeem. Als Utrecht vorige week de 2-0 had gemaakt was het ook over. Twaalfde man was gister prima hoor.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Citaat van: Destroyer op november 30, 2014, 12:31:07
Het gaat mij meer om de dubieuze keuzes qua spelers en systeem. Als Utrecht vorige week de 2-0 had gemaakt was het ook over. Twaalfde man was gister prima hoor.

Ik sta op Noord, vond de sfeer Cambuur onwaardig op een paar momenten na. 

TARGET

Cambuur doet het heel goed dit seizoen.. van AZ verliezen is geen ramp.!! Ze misten alle sterkhouders.. Ze leren hiervan.. kijken naar volgende week.!! klaar.!

de Schoot

Elke x als we hoge verwachtingen hebben, valt het vies tegen.
Kop op, hoeven we ook niet bang te zijn dat er in de winterstop iemand vertrekt ;)
Volgende week gas geve!

skaaver


De Gast

#972
Citaat van: Destroyer op november 30, 2014, 12:08:41
Waarom geeft mij de laatste tijd Henk de Jong het gevoel dat hij elke speler probeert te vriend te houden, door deze te moeten laten spelen!? Waarom alleen vooruit proberen te voetballen terwijl je ook eens 4-4-2 kan proberen als je weet dat je een minder functionerende voorhoede hebt? Waarom dan niet met Rusnak naar nr. 10 en Bakker erbij als je weet dat hij samen met Hemmen en Rusnak beter functioneren? Waarom 3-4-3 meteen na rust waardoor je je eigen verdediging nog meer onder druk zet? Waarom niet eens kiezen voor een punt ipv te willen laten zien dat we altijd opportunistisch moeten spelen?

Ben het met je eens.

Aan Barto op de buiten posities heb je gewoon niks en Meleg vond ik ook niks uitstralen. Die zullen we ook nooit in Ajax 1 zien en mag van mij in de winter wel weer terug naar Ajax. Net zo vleugellam als Barto. En daarmee geef je eigenlijks de wedstrijd al weg want de rest functioneerde ook niet meer. En dan dat opportunistische vanaf minuut 60 zorgde al helemaal voor een gatenkaas.

Volgende keer za het anders moeten.

sunderland

Citaat van: Destroyer op november 30, 2014, 12:31:07
Het gaat mij meer om de dubieuze keuzes qua spelers en systeem. Als Utrecht vorige week de 2-0 had gemaakt was het ook over. Twaalfde man was gister prima hoor.
Kom eens voor de wedst met kritiek of ideeen .Achteraf weten we het allemaal zo goed .wie had je gister anders willen opstellen ? ik vond de opstelling vooraf logisch omdat we 2 misten

sunderland

Hadden we met schepers ,meleg en barto moeten beginnen? Is middeneerstediv toch