Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Ik vond helemaal niet dat we overlopen werden toen Barto er in kwam. We werden juist sterker en kregen een licht overwicht. Dat was helaas snel gebeurd toen de 1-3 viel, daarna stortte alles in elkaar.

Achteraf kun je zeggen dat Hemmen beter niet had kunnen komen, maar wie had kunnen voorzien dat hij zo dramatisch in zou vallen? Zeker na zijn sterke spel van vorige week.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Vond het dramatische wel meevallen. Het haalde niks uit maar om te zeggen dat ie er niks van bakte... Het voetbal was op dat moment al niks meer.

bok

wanneer krijgen we een nieuwe technische staf ?

maar ja die doen het dan ook niet goed. lekker zeuren.

De Gast


skaaver

Henkie, gewoon doorgaan op dezelfde wijze!  |:) De wissels haalden dit keer weinig uit, maar ik vind het wel aannemelijk dat dit eerder met de (sterke) tegenstander te maken had...

PePe

Volgende keer maar wat minder ruchtbaarheid geven aan het plan om 020 te gaan bestrijden. De hele sportmedia had het er over, dit maakte 020 scherp. De volgende keer maar de hemel in prijzen, en ze op het veld bij de strot pakken!!

Harry L.

Ik hoop dat je nu ook eens een kritische noot laat horen over deze wanprestatie in de pers. Wisselbeleid was niet best. Geen Dijkstra en Hemmen meer aub, dat kan echt niet op dit niveau.

DayDreamer

Persconferentie maar blijven zeggen dat AZ zo goed was, was gewoon een dramatisch Cambuur met een dramatische TS en dramatisch wisselbeleid, ook even hand in eigen boezem Henkie  :R

papier

Citaat van: DayDreamer op november 29, 2014, 23:25:28
Persconferentie maar blijven zeggen dat AZ zo goed was, was gewoon een dramatisch Cambuur met een dramatische TS en dramatisch wisselbeleid, ook even hand in eigen boezem Henkie  :R

AZ was ook goed hoor, Cambuur kon bijna nergens de bal kwijt.

speculeter

Leuk dat aanvallen Henk maar om nou meteen in de tweede helft een op een achterin te beginnen is zelfmoord natuur.
Niet weer doen.

Destroyer

Ik hoop dat hij hier van geleerd heeft!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Citaat van: papier op november 29, 2014, 23:31:28
AZ was ook goed hoor, Cambuur kon bijna nergens de bal kwijt.
Az goed? We speelden als bange juffers..... Een pas over 2 meter was al te veel...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

DayDreamer

Citaat van: papier op november 29, 2014, 23:31:28
AZ was ook goed hoor, Cambuur kon bijna nergens de bal kwijt.

Dit AZ is echt niet zo goed hoor, Cambuur speelde gewoon dramatisch,met veel te vroeg 1 op 1, wie gaat nu direct 1 op 1 spelen bij begin 2e helft met een 1 - 0 achterstand, en er dan ook nog een nieuwe cv bij zetten. Dit mag ook de TS aangerekend worden vind ik.

sccvl

Vandaag onze TS een 5 ..... Meer niet

Holwerd voor Cambuur

Ik vond AZ ook een prima ploeg hoor. Sterk middenveld en solide verdediging.

Wat mij betreft gaat Henkie weer zo spelen als het begin van het seizoen, dus met Bakker ipv VdStreek. Niet omdat VdStreek slecht is, maar omdat Rusnak véél beter speelde met Bakker achter zich. Hij moet nu veel meer achter zijn man aanlopen. Daarbij is VdStreek met zijn power een ijzersterke invaller.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021