Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

R.I.P Auke!

Gestart door Leovardiascc, januari 17, 2014, 12:14:50

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Cambuur058 op januari 17, 2014, 22:06:41
minuut applaus is toch veel indrukwekkender dan een minuut stilte

Minuut lang rammelen met oud ijzer!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DeventerTurk

Rust zacht Auke
Cambuur fans,familieleden gecondoleerd met het verlies van een markante figuur,had um paar x bij man bijt hond gezien.En idd. wij zouden allen tekenen voor zo'n leeftijd! Doe mn ouwe en mn broertje de groeten daar in heaven.
Forza GAE DEVENTER
EA71

Ronald

Je zou ook massaal na het eerste fluitsignaal you never walk alone kunnen zingen of hem eren met "Auke is (was) de oudste hooligan van de stad"

SCC-J

Citaat van: Destroyer op januari 17, 2014, 22:13:03
Minuut lang rammelen met oud ijzer!
in dit soort gevallen wel .  Ooit eens bij eindhoven gedaan terwijl een bus kinderen verongelukt waren dat vond ik wel apart en ongepast .

Scc01

Citaat van: DeventerTurk op januari 17, 2014, 22:24:08
Rust zacht Auke
Cambuur fans,familieleden gecondoleerd met het verlies van een markante figuur,had um paar x bij man bijt hond gezien.En idd. wij zouden allen tekenen voor zo'n leeftijd! Doe mn ouwe en mn broertje de groeten daar in heaven.
Forza GAE DEVENTER
EA71

Bedankt en tot morgen!

SCCRulez

Auke, bedankt voor veel mooie en grappige momenten en je steun voor de club!
Moet zeker even aandacht voor zijn morgen, hoop dat we hem met iig Noordtrib op mooie manier eren. Auke, sloop 't daarboven!  |:)

Voor altijd cambuur


Dokkumer

Citaat van: DeventerTurk op januari 17, 2014, 22:24:08
Rust zacht Auke
Cambuur fans,familieleden gecondoleerd met het verlies van een markante figuur,had um paar x bij man bijt hond gezien.En idd. wij zouden allen tekenen voor zo'n leeftijd! Doe mn ouwe en mn broertje de groeten daar in heaven.
Forza GAE DEVENTER
EA71
Respect DT! Tot morgen!

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

John Hiatt

Waarom geen eerbetoon?

Leovardia


Citaat van: John Hiatt op januari 19, 2014, 18:00:02
Waarom geen eerbetoon?

Bleef bij YNWA voor de wedstrijd, wat overigens niet bepaald aansloeg, erg zonde


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Kuzmanovic-Apeldoorn

#41
..
Henk, held, bedankt

Galdiano

één woord: SCHANDALIG!!

Zo'n icoon en dan geen minuut stilte!
Er zijn voor minder betrokken personen een eerbetoon gehouden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Leovardia


Citaat van: Galdiano op januari 19, 2014, 19:27:41
één woord: SCHANDALIG!!

Zo'n icoon en dan geen minuut stilte!
Er zijn voor minder betrokken personen een eerbetoon gehouden.

Sluit ik me volledig bij aan


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Cambuur058

Citaat van: Leovardia op januari 19, 2014, 20:02:53
Sluit ik me volledig bij aan


Sent from my iPhone using Tapatalk
Eens

Speakers stond véél te hard waardoor YNWA niet echt aansloeg