Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

R.I.P Auke!

Gestart door Leovardiascc, januari 17, 2014, 12:14:50

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

LEEUWARDEN - De beroemde Leeuwarder Auke Visser (de Sloper) is overleden.

Dit maakte zijn zoon Robbie vrijdag bekend. De oud-ijzerhandelaar gold als een soort mascotte voor de stad. Hij was landelijk bekend dankzij een serie afleveringen in Man bijt Hond.

Robbie zou graag een deftig afscheidstocht met een koets en Friese paarden voor Auke houden. Het is nog wel de vraag of dit financieel haalbaar is.




Rust in vrede.

lunnie

Sneue hap dat ie de derby die hij nog graag had willen bijwonen niet meer kan meemaken. R.I.P. ouwe ijzerreus!

Viper

R.I.P. Auke de Sloper!

Vanavond zendt Man bijt hond een ode uit aan IJzeren Hein Auke (Nederland 2, 18.55 uur)

De Gast

De drie punten over anderhalve week dan maar opdragen aan Auke  |:)

RIP

Len Cantello

De oudste hooligan van de wereld is niet meer........

RIP, Sloper!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli


gewoon een fan

Auke R.I.P. een markant persoon is niet meer.


Viper


Marc S


Sonnema


Dokkumer

Rust zacht Auke!
Na Coos Rockit al de tweede markante Liwwadder in een week die het tijdige voor het eeuwige verwisseld heeft.

Paulientjuhh

rust in vrede 
de derby in lwd was zo dichtbij echt jammer dat je het niet mee mocht maken
punten opdragen naar auke vind ik een goed idee

Cambuur LWD

RIP

Neem aan dat we zondag een minuut stilte of applaus doen voor Auke.

Lore

Citaat van: Cambuur LWD op januari 17, 2014, 14:07:30
RIP

Neem aan dat we zondag een minuut stilte of applaus doen voor Auke.

Volgens mij is er een reglement vanuit de KNVB die een officiƫle minuut stilte voor Auke verbied.