Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

R.I.P Auke!

Gestart door Leovardiascc, januari 17, 2014, 12:14:50

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058


Leovardiascc

Citaat van: Lore op januari 17, 2014, 14:08:30
Volgens mij is er een reglement vanuit de KNVB die een officiƫle minuut stilte voor Auke verbied.

Dit meen je? dat zou achterlijk en respectloos zijn :zucht

Paulientjuhh

en wat denken we over een stille tocht voor de aanvang cambuur dkv (of eagels)
net zoals toen met jan riedstra
van het zaailand naar de binnestad zo langs zijn huis ff minuut stilte en ff toe zingen en dan richting stadion

Lore

Citaat van: Leovardiascc op januari 17, 2014, 14:16:39
Dit meen je? dat zou achterlijk en respectloos zijn :zucht

Nou ik weet het eigenlijk wel zeker. Kan alleen het protocol niet vinden!

Oebieman

#19
Citaat van: Lore op januari 17, 2014, 14:32:05
Nou ik weet het eigenlijk wel zeker. Kan alleen het protocol niet vinden!

"In sommige gevallen kondigt de KNVB een minuut stilte af, die voor alle wedstrijden geldt. Hierbij kan gedacht worden aan een minuut stilte bij het overlijden van een lid van het koninklijk huis of een ramp in Nederland ( bv vuurwerkramp in Enschede )
Een club kan naast bovenstaande punt ook verzoeken tot een minuut stilte. Dit verzoek kan gedaan worden door club, spelers of supporters. Het management van de desbetreffende club bekijkt het verzoek en bij een positieve beslissing overlegt men met het arbitrale trio en de andere club of de minuut stilte wordt toegepast."

Bron: Google, zoek optie= KNVB Regels minuut stilte
en dan bovenaan het protocol van NAC


RIP Auke ;(

Leovardiascc

Citaat van: Oebieman op januari 17, 2014, 14:35:59
"In sommige gevallen kondigt de KNVB een minuut stilte af, die voor alle wedstrijden geldt. Hierbij kan gedacht worden aan een minuut stilte bij het overlijden van een lid van het koninklijk huis of een ramp in Nederland ( bv vuurwerkramp in Enschede )
Een club kan naast bovenstaande punt ook verzoeken tot een minuut stilte. Dit verzoek kan gedaan worden door club, spelers of supporters. Het management van de desbetreffende club bekijkt het verzoek en bij een positieve beslissing overlegt men met het arbitrale trio en de andere club of de minuut stilte wordt toegepast."

Bron: Google, zoek optie= KNVB Regels minuut stilte
en dan bovenaan het protocol van NAC


RIP Auke ;(

Ik denk dat de Knvb het niet afkondigd,maarja je weet het maar nooit.
ik zou het zwaar respectloos vinden in ieder geval.

skaaver


Ruppppert


Harlekijntje


RotterdamLeeuwarden

Rust zacht Auke.
Nu weer samen met je broer.

;( ;( ;( ;( ;(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Scc01

Rip een toch wel een icoon in lwd. Minuut stilte zou op zn plaats zijn.
Ik zou trouwens tekenen voor zo'n leeftijd.

PeterTa

Citaat van: Oebieman op januari 17, 2014, 14:35:59
"Een club kan naast bovenstaande punt ook verzoeken tot een minuut stilte. Dit verzoek kan gedaan worden door club, spelers of supporters. Het management van de desbetreffende club bekijkt het verzoek en bij een positieve beslissing overlegt men met het arbitrale trio en de andere club of de minuut stilte wordt toegepast."


Cambuur of de supporters kunnen dus gewoon een minuut stilte verzoeken, lijkt me dat dit dus gaat gebeuren, kan me niet voorstellen dat GAE hier tegen is, zeker met Booy aan het roer en de cambuurfans in zijn familie (z'n Pa)...

Cambuur058

minuut applaus is toch veel indrukwekkender dan een minuut stilte

Tukker

Citaat van: Cambuur058 op januari 17, 2014, 22:06:41
minuut applaus is toch veel indrukwekkender dan een minuut stilte
Zolang er maar wel iets gebeurt  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

Rust in vrede Auke! Oudste hooligan van de stad! Gelachen om je samen met je broer in de ijzeren heinen! ijzer sterk. Altijd op pad in de stad tot de laatste dag. Zittend voor je deur met cambuur vlag als de laatste bussen van ons na een uitwedstrijd weer langs reden...

Het ga je goed!
** Poolwinner 18/19 - 21/22