Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

kerst en oud en nieuw 2013

Gestart door marrumer, december 24, 2013, 22:45:06

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op december 28, 2013, 14:40:00
Mijn kerst kan in iedergeval niet meer stuk! Er is een nieuwe cambuur supporter geboren!  :D

Gefeliciteerd!  |:)

Treb

Gefeliciteerd en geniet ervan Galdiano! Kan me voorstellen dat zelfs een nieuwe 10 of linksbuiten dan relatief is.  ;)

Harry L.

Van harte galdiano, natuurlijk ook voor je wederhelft.

AL

Citaat van: Galdiano op december 28, 2013, 14:40:00
Mijn kerst kan in iedergeval niet meer stuk! Er is een nieuwe cambuur supporter geboren!  :D

Gefeliciteerd! Ik had hetzelfde vorig jaar. Geniet ervan!!!

Leovardia

Gefeliciteerd Galdiano, geniet ervan!! ( komt winterstop toch mooi uit? ;) )


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Lore

Citaat van: Galdiano op december 28, 2013, 14:40:00
Mijn kerst kan in iedergeval niet meer stuk! Er is een nieuwe cambuur supporter geboren!  :D

Gefeliciteerd! Op naar de slapeloze nachten!

Scc01

Gefeliciteerd. En voor iedereen alvast beste wensen:)

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op december 28, 2013, 23:02:15
Dat weet ik wel zeker! 12, 3 en 6 uur  :_schater

:proost
Perfect toch? Vlak voordat je naar de kroeg gaat, als je thuiskomt voor een afzakkertje en vlak voor het slapen :proost

Veel geluk met de spruit!

EastSide058

Gefeliciteerd Galdiano
Ik wens iedereen een gelukkig en gezond geel blauw 2014 |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

SCCRulez

Citaat van: Galdiano op december 28, 2013, 14:40:00
Mijn kerst kan in iedergeval niet meer stuk! Er is een nieuwe cambuur supporter geboren!  :D
Da's mooi nieuws Galdiano, gefeliciteerd en veel geluk samen!! Neem er vanavond een poppe- :proost op!

douwelwd

ik wens iedereen een mooi , gezond en succesvol geel blauw 2014


[verwijderd door de beheerder]
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

Tukker

Allemaal een gezond en sportief 2014  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lwdscc

Beste wensen! Dat Cambuur in de eredivisie mag blijven  |:) |:) |:)

Treb

Citaat van: Lwdscc op januari 01, 2014, 05:02:24
Beste wensen! Dat Cambuur in de eredivisie mag blijven  |:) |:) |:)

Waarvan akte.

Destroyer

Beste wensen allemaal voor 2014!!! Dat we maar Europees voetbal mogen halen en lang blijven zeuren en zeiken als oude wieven op dit forum!  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22