Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

kerst en oud en nieuw 2013

Gestart door marrumer, december 24, 2013, 22:45:06

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

we zijn al heel 2014 ongeslagen, waar maken we ons druk om

Destroyer

Citaat van: Cambuur058 op januari 01, 2014, 17:30:59
we zijn al heel 2014 ongeslagen, waar maken we ons druk om

:_schater Ik teken ook voor 2015!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

FrancoLWD

Citaat van: Galdiano op december 28, 2013, 14:40:00
Mijn kerst kan in iedergeval niet meer stuk! Er is een nieuwe cambuur supporter geboren!  :D

Na mijn nieuwjaarspost in het verkeerde topic dacht ik laat ik eens kijken in het goede topic haha.

Geweldig nieuws, gefeliciteerd!!

SCCRulez

Een gelukkig, Geel-Blauw jaar gewenst met veel punten en goals voor SCC!!  |:)  |:)  |:)