Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

kerst en oud en nieuw 2013

Gestart door marrumer, december 24, 2013, 22:45:06

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Leovardiascc

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

hopen op een positieve verrassing na de winterstop |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Voor mijn kleine dochtertje vanochtend een Oldehove gekocht voor haar wintertafereeltje! Maar die moet dan wel levensecht!!

|:) _O_ |:) _O_ |:)

Henk, held, bedankt

maikcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2013, 18:33:26
Voor mijn kleine dochtertje vanochtend een Oldehove gekocht voor haar wintertafereeltje! Maar die moet dan wel levensecht!!

|:) _O_ |:) _O_ |:)



haha vet! Alleen waar is dat bakje op de oldehove haha

Tukker

#4
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2013, 18:33:26
Voor mijn kleine dochtertje vanochtend een Oldehove gekocht voor haar wintertafereeltje! Maar die moet dan wel levensecht!!

|:) _O_ |:) _O_ |:)


Mooi tafereeltje  _O_

Vanuut Twente oek iedereen een gezond 2014
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Mijn kerst kan in iedergeval niet meer stuk! Er is een nieuwe cambuur supporter geboren!  :D
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op december 28, 2013, 14:40:00
Mijn kerst kan in iedergeval niet meer stuk! Er is een nieuwe cambuur supporter geboren!  :D
TROTS!!! Een nieuwe HIO? :D

HilversumOnTour

Citaat van: Galdiano op december 28, 2013, 14:40:00
Mijn kerst kan in iedergeval niet meer stuk! Er is een nieuwe cambuur supporter geboren!  :D

Gefeliciteerd maat!!

HilversumOnTour

Vanuit hier ook een gelukkig geel-blauw nieuwjaar!

|:) |:) |:)

gewoon een fan


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tukker

Citaat van: Galdiano op december 28, 2013, 14:40:00
Mijn kerst kan in iedergeval niet meer stuk! Er is een nieuwe cambuur supporter geboren!  :D
Proficiat  :proost

Vanaf nu wat meer nachtelijke posts van jou?
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Citaat van: Tukker op december 28, 2013, 20:02:50
Proficiat  :proost

Vanaf nu wat meer nachtelijke posts van jou?

Dat weet ik wel zeker! 12, 3 en 6 uur  :_schater

:proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op december 28, 2013, 14:40:00
Mijn kerst kan in iedergeval niet meer stuk! Er is een nieuwe cambuur supporter geboren!  :D

Van harte gefeliciteerd, papa Galdiano _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op december 28, 2013, 14:40:00
Mijn kerst kan in iedergeval niet meer stuk! Er is een nieuwe cambuur supporter geboren!  :D

Van harte!  |:)

En voor alle SCC'ers natuurlijk de beste wensen met een uitermate gelukkig nieuw  :scc jaar! :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021