Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur Activiteiten

Gestart door activiteitenkvc, januari 21, 2013, 20:26:32

Vorige topic - Volgende topic

Jij komt toch ook ? ( op 29 Januari 2013)

Ja
2 (28.6%)
Nee
4 (57.1%)
Misschien
1 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: januari 31, 2013, 20:27:47

Yellow Army

Meer ME-ers dan uitsupporters aanwezig  :zucht
Area 58

GerardFraneker


Even iets dat niet over bier gaat.
Maar wanneer is de open-dag van Cambuur?

:koffie

klompke


GerardFraneker


Kunstgras

Citaat van: 0517 op mei 07, 2013, 22:34:50
Staat overigens 'alcohol' tijdens de wedstrijd nog op de agenda van de KVC? Het goede gedrag mag weleens beloond worden,

Ik heb begrepen dat bierverkoop tijdens de wedstrijd alweer een tijdje is toegestaan vanuit de gemeente. Gekozen is om dit echter niet te doen wegens te veel geloop tijdens de wedstrijd o.i.d.

Destroyer

Klopt helemaal. Vrees dat het volgend jaar met de volle tribunes ook weer niet zal gebeuren.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCornjum

#36
Nog een vraag die niet over bier gaat.

Vrijdagavond 28 Juni speelt DTD tegen Cambuur, wanneer is de eerste training?
Watching Football Is Not A Crime

Don

Citaat van: SCCornjum op mei 08, 2013, 23:33:53
Nog een vraag die niet over bier gaat.

Vrijdagavond 28 Juni speelt DTD tegen Cambuur, wanneer is de eerste training?
Is het niet zo dat ze die zaterdag ervoor starten met trainen. Volgens mij was dat vorig seizoen wel zo.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

weestwel

#38
Wat is Cambuur overigens van plan met de uitkaart voor volgend seizoen? En wat is het standpunt van KvC hierover? Hopelijk vinden ze een gepaste oplossing zodat er volgend seizoen zoveel mogelijk supporters mee kunnen naar uitwedstrijden. Als je toch geen controle uitoefent op het gebruik van die uitkaart, weg ermee. Gewoon weer ouderwets via seizoenskaart of legitimatiebewijs inschrijven.

veroen

Veel eredivisieclubs hebben parkeerplaatsen waar genoeg autos bij het uitvak geparkeerd kunnen worden en als je bv een Grunn kijkt dan hebben die veel vrij vervoer en autocombi's.
Lijkt me dat wij dat dan ook gewoon kunnen hebben??

Daddy T.

Citaat van: weestwel op mei 11, 2013, 20:18:42
Wat is Cambuur overigens van plan met de uitkaart voor volgend seizoen? En wat is het standpunt van KvC hierover? Hopelijk vinden ze een gepaste oplossing zodat er volgend seizoen zoveel mogelijk supporters mee kunnen naar uitwedstrijden. Als je toch geen controle uitoefent op het gebruik van die uitkaart, weg ermee. Gewoon weer ouderwets via seizoenskaart of legitimatiebewijs inschrijven.
Staat me bij dat er in de Eredivisie een uitkaartverplichting geldt. Afgelopen seizoenen is idd gebleken dat het veel uitsupporters kost, maar met uitgames als Groningen en SCH zullen er net als laatste wedstrijden van dit seizoen weer veel supporters 1 aanschaffen om deze niet te moeten missen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Sonnema

Gewoon en pasfoto desnoods inleveren bij de seizoenskaart staat ook een nummer op dan kunnen ze ook controleren. Het systeem van cambuur kan volgens mij wel makkelijker code intoetsen van de seizoenskaart en je krijgt foto met gegevens op het beeldscherm en je klikt aan welke uit wedstrijd hij gaat bezoeken. Zo kun je altijd nog alles terug vinden. Met de tijd meegaan Cambuur

Dokkumer

Citaat van: Sonnema op mei 13, 2013, 20:16:19
Gewoon en pasfoto desnoods inleveren bij de seizoenskaart staat ook een nummer op dan kunnen ze ook controleren. Het systeem van cambuur kan volgens mij wel makkelijker code intoetsen van de seizoenskaart en je krijgt foto met gegevens op het beeldscherm en je klikt aan welke uit wedstrijd hij gaat bezoeken. Zo kun je altijd nog alles terug vinden. Met de tijd meegaan Cambuur
Voor de sk houders een goed idee, maar wil je dat A3 tje dan houden voor de niet sk houders? Er zullen altijd wel supporters zijn die om redenen geen sk halen maar wel -eens- naar uitwedstrijden willen...

Sonnema

Die kunnen een cambuurkaart aanvragen waar ook een code opstaat maar ook die een pasfoto inleveren. Cambuur moet nu het nieuwe scansysteem aanschaffen dus ze hoeven dan niks meer op te schrijven. Dus je weet altijd wie de kaart voor een uitwedstrijd ophaalt. En doe je dit voor een ander dan ben jezelf verantwoordelijk voor misschien de fouten die diegene maakt op jou kaart.

jeff

Gewoon een pas in formaat sk.
Registeren hoe vaak iemand mee gaat op awayday zodat die mensen ook voorrang hebben op wedstrijden als dkv, grunn, feyen en Ajax.
We leven in een tijdperk waar dit soort dingen al lang geregeld had moeten zijn.
En het liefst ook nog dat je online kan aanschaffen.