Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur Activiteiten

Gestart door activiteitenkvc, januari 21, 2013, 20:26:32

Vorige topic - Volgende topic

Jij komt toch ook ? ( op 29 Januari 2013)

Ja
2 (28.6%)
Nee
4 (57.1%)
Misschien
1 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: januari 31, 2013, 20:27:47

activiteitenkvc

Dinsdag 29 januari a.s. (zaal open vanaf 19.30 uur) is de directie van Cambuur te gast op de forumavond van de Kern van Cambuur.

Regelmatig heeft de Kern goed en constructief overleg met de BVO over allerlei aspecten rond de club. Maar wat is de stand van zaken? Kom ook langs op deze forumavond waar je je vragen aan de directie en de Kern kunt stellen.

Onderwerpen deze avond o.a. hoe staat de club ervoor? Wat is de stand van zaken rond het nieuwe stadion? Wie wordt de nieuwe trainer?

Ook de ontwikkelingen rond de uitkaart zullen worden besproken.

En nog veel meer!

Be there!


SCC-J

 :0= SLOTJE!!  2 topics hieronder is al een topic over het forumavond .

Dokkumer

Klopt inderdaad, er is al een topic over. Verder laat ik het topic wel open om de KvC de activiteiten aan te laten kondigen.

Taurus Jr

Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Goudvinger

Afgelopen weken verschenen in diverse media berichten over mogelijke toetreding van belofte-eftallen tot de JL. Deze berichten gaven de indruk dat het breed gedragen wordt in voetballand, maar die positieve houding kwam voornamelijk van ED clubs en supporters. Als ik voor mijzelf spreek, maar ik denk ook namens het gros van de Jupiler League supporters, dan is deze eventuele toetreding een flinke dooddoener waar niemand in de JL op zit te wachten. Een wedstrijd tegen jong Ajax of Feyenoord vind ik persoonlijk helemaal niet interessant.

Omdat ik er vanuit ga dat de KNVB de JL clubs ook zal raadplegen, vroeg ik mij af of het misschien handig is dat de KvC een schriftelijke peiling houdt onder de supporters en de uitslag van deze peiling aanlevert bij Cambuur, die het op haar beurt kan meenemen als input voor zo'n bijeenkomst van de KNVB. Het mooiste zou zijn als iedere supportersvereniging in de JL zo'n peiling doet, om aan te tonen dat niemand op deze constructie zit te wachten.

Het is maar een idee, maar ik moest m'n ei even kwijt  :thumbsup

Len Cantello

Prima idee. En de KvC heeft ervaring in het trekken van landelijke peilingen. Zo is er in het verleden al eens een peiling over het voetbal op de vrijdag gehouden.

Grijp je kans, KvC!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

De Jager

Goed idee!
Ikzelf zie er dus helemaal niks in om tegen die 2e elftallen te spelen.
Maar ongeacht de uitkomst van de peilingen, de bvo en knvb zullen zich er waarschijnlijk toch geen reet van aantrekken!

Clint

Belachelijk idee met die beloftenelftallen. Laten ze eerst de promotie-/degradatieregeling eens op de schop gooien: Twee ploegen rechtstreeks promoveren en degraderen en 1 via de nacompetitie.

En wat als zo'n belofte-elftal kampioen wordt? Gaat die dan naar de eredivisie?

Opzouten met dit kutidee.

Ronnie tng

Ook ik sluit me helemaal aan bij de bovenstaande berichten!!!!


gobo

Helemaal mee eens. Dan krijg je uitwedstrijden waar bijna geen enkele toeschouwer komt en die voor de betreffende club ook nog van ondergeschikt belang zijn. Een onzalig plan.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

mario

Citaat van: clint op april 03, 2013, 13:16:32
Belachelijk idee met die beloftenelftallen. Laten ze eerst de promotie-/degradatieregeling eens op de schop gooien: Twee ploegen rechtstreeks promoveren en degraderen en 1 via de nacompetitie.

En wat als zo'n belofte-elftal kampioen wordt? Gaat die dan naar de eredivisie?

Opzouten met dit kutidee.

Helemaal mee eens!

De Jager

Jupiler League-clubs denken aan gezamenlijk kunstgrasDoor JOEY GARDIEN __ 3 april '13 15:50De belangenorganisatie van de Jupiler League, de Coöperatie Eerste Divisie (CED), heeft het plan om alle clubs op kunstgras te laten spelen. Dat om het imago van Nederlandse tweede profniveau te verbeteren.De verbetering van de identiteit is nodig om de financiële problemen in de Jupiler League tegen te gaan. "Nog meer dan nu moeten we ons gaan profileren als een opleidingscompetitie", vertelt MVV-voorzitter Paul Rinkens tegenover VI. "Een springplank voor talenten. Goede velden zijn daarbij belangrijk en bovendien groeit nu al een generatie jeugdspelers op die vaker op kunstgras dan op natuurgras voetbalt."Op dit moment spelen Excelsior, Almere City en FC Volendam al op kunstgras. Door de velden collectief in te kopen, hoopt de CED kosten te kunnen besparen. Toch kost een veld al gauw enkele tonnen. Rinkens vervolgt: "Tien clubs hebben aangegeven dat ze geïnteresseerd zijn in een verder onderzoek naar de mogelijkheden. Als ik het plaatje grofweg inschat, denk ik dat aanschaf van kunstgras op lange termijn ook financieel voordeliger is dan doorgaan met de huidige onderhoudsgevoelige grasvelden. Ik denk dat je straks bijna overal kunstgras zult zien."

Kvc hier gelijk maar even op inhaken!
Voetbal hoort verdomme op echt gras, als je wilt voetballen doe je de winterstop wat langer en ga je de zomer maar wat langer door!

Don

Jezus! Dit zijn beide twee hele slechte ideeën. Niemand die zit te wachten op wedstrijden tegen de beloften. Ze kunnen veel beter topklassers verplichten om te promoveren. Levert voor de supporters ook leukere uitwedstrijden op dan naar lege stadions van eredivisie clubs. En ze moeten de speeldag vrijgeven. Samenvatting worden toch niet meer op vrijdagavond uitgezonden!
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

kgscc

Volgende week is er overleg met de eerste divisie teams over het toevoegen van belofte elftallen.

kgscc

Ook ik ben tegen het toevoegen van belofte elftallen. Nu wordt er gesproken over de elftallen van Ajax, Feyenoord en PSV, terwijl Feyenoord en PSV erg laag staan. Verder lijkt het me ook dat deze teams voordeel hebben ten opzichte van andere clubs doordat de eerste divisie een hoger niveau is dan de beloften competitie (lijkt mij). Verder is een groot bezwaar van de clubs uit de topklasse dat het complex aangepast moet worden. Het lijkt met niet dat de belofteteams in de stadions gaan spelen van het eerste team, dit in verband met de inkomsten / kosten. Maar goed, misschien eerst maar afwachten wat de knvb besluit.