Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur Activiteiten

Gestart door activiteitenkvc, januari 21, 2013, 20:26:32

Vorige topic - Volgende topic

Jij komt toch ook ? ( op 29 Januari 2013)

Ja
2 (28.6%)
Nee
4 (57.1%)
Misschien
1 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: januari 31, 2013, 20:27:47

Don

Citaat van: kgscc op april 03, 2013, 20:46:12
Ook ik ben tegen het toevoegen van belofte elftallen. Nu wordt er gesproken over de elftallen van Ajax, Feyenoord en PSV, terwijl Feyenoord en PSV erg laag staan. Verder lijkt het me ook dat deze teams voordeel hebben ten opzichte van andere clubs doordat de eerste divisie een hoger niveau is dan de beloften competitie (lijkt mij). Verder is een groot bezwaar van de clubs uit de topklasse dat het complex aangepast moet worden. Het lijkt met niet dat de belofteteams in de stadions gaan spelen van het eerste team, dit in verband met de inkomsten / kosten. Maar goed, misschien eerst maar afwachten wat de knvb besluit.
Gaan ze dan bij het trainingsveld een kooi neerzetten voor de uitsupporters? Topklasse clubs moeten niet voor niks voldoen aan allerlei voorwaarden ook voor het ontvangen van uit supporters.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Destroyer

Flikker op met al dat kunstgras, voetbal hoort op echt gras. Elk kunstgras veld is e één te veel. Ik vindt het zelfs competitie vervalsing  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Clint

Citaat van: De Jager op april 03, 2013, 17:14:26
Jupiler League-clubs denken aan gezamenlijk kunstgrasDoor JOEY GARDIEN __ 3 april '13 15:50De belangenorganisatie van de Jupiler League, de Coöperatie Eerste Divisie (CED), heeft het plan om alle clubs op kunstgras te laten spelen.

Jezus, nou dit weer.

Flikker op met je kunstgras. Die ellende hebben we hier al gehad. Voetbal hoort op echt gras.

Kunstgras is voor mietjes en hockeyspelers.
:(

John Hiatt

Dat hele kunstgras heeft ons in het verleden geen steek verder geholpen. Was drama.

mario

Opzouten met die domme ideeën, worden zo een speelbal van de eredivisie  :(.

Ronnie tng

Citaat van: Goudvinger op april 03, 2013, 12:50:30
of het misschien handig is dat de KvC een schriftelijke peiling houdt onder de supporters en de uitslag van deze peiling aanlevert bij Cambuur ?

Goudvinger

Citaat van: Ronnie tng op april 04, 2013, 11:18:19
Citaat van: Goudvinger op april 03, 2013, 12:50:30
of het misschien handig is dat de KvC een schriftelijke peiling houdt onder de supporters en de uitslag van deze peiling aanlevert bij Cambuur ?

Ik neem aan dat de de KNVB niet direct in gesprek gaat met supportersverenigingen, maar wel met de BVO's. Hoe dan ook, het is slechts een idee, maar er moet iets gebeuren om deze schandalige wijziging te voorkomen.

Ronnie tng

Je hebt helemaal gelijk Goudvinger, vandaar dat ik de quote even liet terugkomen. Dhr v/d Belt die zegt het wel leuk dat ze voorstander zijn van het beloftes toevoegen aan de competitie maar daarmee maak je het weer een stuk minder aantrekkelijk. Ik vind dat de clubs vooral moeten hameren op het niet verplicht zijn van 16 full profs! Door hameren dat er 2 ploegen rechtstreeks moeten promoveren. Door hameren dat er een verplichte regeling vanuit de topklasse komt (die bij versoepelde regels vast eerder willen promoveren.

De stem van supporters moet wat meer naar geluisterd worden. Cambuur is 1 van de grotere clubs en wanneer die met een MVV, Graafschap, Eagles de handen in 1 weten te slaan en naar de supporters luisteren loop je ook minder het risico dat de JL nog minder aantrekkelijk word.

Nogmaals, KvC als officiële supportersclub, kunnen we hier niet wat mee?

Galdiano

Ach je weet, communicatie en kvc gaan tegenwoordig niet samen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Don

Matthijs Keuning (@keuningmatthijs) heeft getweet om 11:46 AM on do, apr. 04, 2013:Eerste divisie vindt KNVB-plannen over beloftenelftallen 'voorbarig'. Zien liever speeldag en licentie-eisen veranderen. Vanmiddag in #NRC(https://twitter.com/keuningmatthijs/status/319747785371041792)Download de officiële Twitter-app op https://twitter.com/download
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Clint

De kvc zal deze ontwikkelingen scherp in de gaten houden en waar nodig in overleg treden met betrokkenen.

0517

Gister een heerlijke halve liter bier gehad in een plastic beker. Is hier bij Cambuur niet wat in mogelijk?  Bij veel andere clubs is dit ook verkrijgbaar en stukken beter dan die kleine bekertjes.

Staat overigens 'alcohol' tijdens de wedstrijd nog op de agenda van de KVC? Het goede gedrag mag weleens beloond worden, dat pisbier van de tribune komt me zowat de strot uit! De horeca bij Cambuur mag dan wat mij betreft ook allemaal wel wat commerciëler en professioneler, als we als club ten minste willen doorgroeien...!

Ronnie tng

Citaat van: 0517 op mei 07, 2013, 22:34:50
Gister een heerlijke halve liter bier gehad in een plastic beker. Is hier bij Cambuur niet wat in mogelijk?  Bij veel andere clubs is dit ook verkrijgbaar en stukken beter dan die kleine bekertjes.

Staat overigens 'alcohol' tijdens de wedstrijd nog op de agenda van de KVC? Het goede gedrag mag weleens beloond worden, dat pisbier van de tribune komt me zowat de strot uit! De horeca bij Cambuur mag dan wat mij betreft ook allemaal wel wat commerciëler en professioneler, als we als club ten minste willen doorgroeien...!

:thumbsup

gobo

Bij Dortmund hebben ze het helemaal slim aangepakt. Grote bekers kun je daar krijgen van stevig plastic met daarop een van de elftalspelers. Kosten 1 malig 2,5 euro + bierkosten. Als je weer bier koopt ga je met dezelfde beker weer heen. Veel supporters sparen die bekers ook nog eens.
Nu hoef ik de tronie van barto of makrini niet in mijn keukenkastje, maar toch.... Zit vast geld in.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

SCCornjum

Citaat van: 0517 op mei 07, 2013, 22:34:50
Gister een heerlijke halve liter bier gehad in een plastic beker. Is hier bij Cambuur niet wat in mogelijk?

Staat overigens 'alcohol' tijdens de wedstrijd nog op de agenda van de KVC? Het goede gedrag mag weleens beloond worden, dat pisbier van de tribune komt me zowat de strot uit!

Afgelopen seizoen 20 Eagles (hoofdletter E) supporters in het uitvak en voor Noord,Oost en Zuid is het direkt een risico wedstrijd, zelfs evenementen bier mag dan niet , op 3 tribunes dan he......

Komt Utrecht bij ajax op bezoek verwacht je dezelfde maatrgelen, niets is minder waar overal 5%  :grolsch
Watching Football Is Not A Crime