Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 16, 2014, 10:28:13
Het verbaasde mij ook inderdaad.
maar je mag je fanatiek publiek best op deze manier bedanken.
het komt alleen wat vreemd over om het op deze manier te doen.

bedanken mag altijd. maar een spelerswave doe je alleen na een overwinning. ik ben er de hele week ziek van geweest, die 2 punten verlies in de laatste momenten. wil niet zeggen dat ik niet keihard heb staan klappen na de wedstrijd vorige week. er viel echter wat mij betreft weinig te vieren...

SCC-J

ik vind die hele spelerswave te pas en  te onpas gebruikt worden. Bij een 1-0 tegen Dordrecht vind ik een rondje langs het veld wel meer dan voldoende hoor.

gobo

Ik vind die spelerswave(raar woord) sowieso maar niets. Uit duitsland overgenomen gay hand in hand gebeuren. Zie ze liever in de hekken klimmen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Eewal

Citaat van: SCC-J op augustus 16, 2014, 11:13:16
ik vind die hele spelerswave te pas en  te onpas gebruikt worden. Bij een 1-0 tegen Dordrecht vind ik een rondje langs het veld wel meer dan voldoende hoor.
iedere overwinning is weer 10% richting lijfsbehoud.. wat mij betreft lopen ze dan 6 rondjes over het veld.. te beginnen bij vanavond  :devil

Len Cantello

Citaat van: Cor op augustus 16, 2014, 08:53:39
Kan iemand mij een kopie van dat regelboekje doen? Ik weet nooit precies wanneer ik iets wel of niet mag zingen / doen. Was zelf altijd wel van het spontane, maar ik begrijp dat alles strak geregisseerd wordt  :devil
Ik wil ook wel zo'n boekje.  :_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Holwerd voor Cambuur

Afschaffen die sfeer. Dat lawaai doet pijn aan de oren en het leidt de spelers af :rodekaart
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Area 58

Westerpark

De spelerswave was idd belachelijk.

Een andere ergernis van mij is de 'I spent all my money' song.
En dan doel ik niet op de eerste twee regels (die vind ik juist wél wat hebben) maar op het vervolg:
'Singing sc cambuur, sc cambuur sc. Singing sc Cambuur, sc cambúúúúúr sc.'

Naast dat het een tekst van niks is, ligt de klemtoon ook nog eens verkeerd.
Ik stoor me er altijd aan als tv presentatoren en andere buitenstaanders onze club Cambúúr Leewaarden noemen. Laten wij als supporters dan, zolang er geen creatievere invulling van dit lied is, in ieder geval wel de klemtoon goed leggen. Sc Cámbuur sc.


Sander Scc

Citaat van: Westerpark op augustus 16, 2014, 15:08:27
De spelerswave was idd belachelijk.

Een andere ergernis van mij is de 'I spent all my money' song.
En dan doel ik niet op de eerste twee regels (die vind ik juist wél wat hebben) maar op het vervolg:
'Singing sc cambuur, sc cambuur sc. Singing sc Cambuur, sc cambúúúúúr sc.'

Naast dat het een tekst van niks is, ligt de klemtoon ook nog eens verkeerd.
Ik stoor me er altijd aan als tv presentatoren en andere buitenstaanders onze club Cambúúr Leewaarden noemen. Laten wij als supporters dan, zolang er geen creatievere invulling van dit lied is, in ieder geval wel de klemtoon goed leggen. Sc Cámbuur sc.

Dit is een van de oudste songs.. Niks mis mee dacht ik..

En limburgers zeggen cambúúr maar daar hebben we geen last meer van :)

de Schoot

Citaat van: Westerpark op augustus 16, 2014, 15:08:27
De spelerswave was idd belachelijk.

Een andere ergernis van mij is de 'I spent all my money' song.

Dit hoort Gerald vd Belt het liefst de hele wedstrijd, alleen ontbreekt bij ons het doek "Hasj, coke, pillen".
l0l  :proost  |:)

Casuals-lwd

Ik hoorde gister een nieuw liedje in het uitvak dat werd gezongen aan de voorste zijde wet alleen de coupletten niet meer.

Overigens. wat een dooie boel daar in Arnep, een stadion van 24.000 man en er zijn nog geen 15.000 man aanwezig. Een club zonder ziel dat vitesse

Nightmarelwd

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2014, 11:58:44
Afschaffen die sfeer. Dat lawaai doet pijn aan de oren en het leidt de spelers af :rodekaart

Heb je wel een punt. Ajax wordt zonder sfeer vier keer kampioen.
MI-Sider for Life

Lore

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 20, 2014, 11:30:17
Heb je wel een punt. Ajax wordt zonder sfeer vier keer kampioen.

:_schater :_schater.

siepelsjeu

hoe gaat het nieuwe lied? ook te horen op 0:49 van ruppppert zijn filmpje

Nightmarelwd

Citaat van: siepelsjeu op augustus 23, 2014, 11:53:10
hoe gaat het nieuwe lied? ook te horen op 0:49 van ruppppert zijn filmpje

MI-Sider for Life