Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

Citaat van: drg op augustus 10, 2014, 17:35:14
Ik zit op de andere kant van oost maar volgens mij zaten er alleen een paar honderd trommels in het uitvak?  :devil
was alleen maar getrommel uit dat uitvak. niet best. alleen voor en bij de goal was er ff sfeer in het uitvak.

Tukker

Citaat van: Ruppppert op augustus 10, 2014, 17:40:10
was alleen maar getrommel uit dat uitvak. niet best. alleen voor en bij de goal was er ff sfeer in het uitvak.
In vak 21 leek het alsof de trommel op Noord zat. Dan heb ik dus toch nog wat van het uitvak gehoord. Die waren nog met vakantie leek het wel
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Iedereen loopt altijd maar te zeiken over de sfeer in het stadion, maar is dit wel terecht?
Nu weer in het interview van Rekik die onze sfeer roemt, vorig jaar diverse spelers/trainers/media waaronder Gudelj.

Is het juist niet onze kracht dat iedereen dwars door elkaar schreeuwd?
Zuid, noord en vak 14?

Op west klinkt het toch iedere keer weer heel vet! Enige song die not done is, is dat "ooh vakje 14" daar erger ik me geel en blauw aan!

Kortom ik ben trots op de sfeer!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2014, 09:32:27
Iedereen loopt altijd maar te zeiken over de sfeer in het stadion, maar is dit wel terecht?
Nu weer in het interview van Rekik die onze sfeer roemt, vorig jaar diverse spelers/trainers/media waaronder Gudelj.

Is het juist niet onze kracht dat iedereen dwars door elkaar schreeuwd?
Zuid, noord en vak 14?

Op west klinkt het toch iedere keer weer heel vet! Enige song die not done is, is dat "ooh vakje 14" daar erger ik me geel en blauw aan!

Kortom ik ben trots op de sfeer!  |:)vergeet je Oost niet! !!!

Utekleitrokken

Ik mis wel de pyro in Nederland. Nu af en toe "illegaal" een rookbom of een flare hier en daar. Terwijl we een gracht hebben die zich prima zou lenen voor georganiseerde pyro.



Mooi toch? Afbeelding is overigens van de club waar Vytas vandaan komt.

SCC-J

Citaat van: Utekleitrokken op augustus 15, 2014, 10:00:51
Ik mis wel de pyro in Nederland. Nu af en toe "illegaal" een rookbom of een flare hier en daar. Terwijl we een gracht hebben die zich prima zou lenen voor georganiseerde pyro.



Mooi toch? Afbeelding is overigens van de club waar Vytas vandaan komt.
Georganiseerde pyro is ook verboden

Ronnie tng

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2014, 09:32:27
Enige song die not done is, is dat "ooh vakje 14" daar erger ik me geel en blauw aan!

En ik denk dat heel vak 14 schijt heeft aan jou mening  :D

Goudvinger

Citaat van: Ronnie tng op augustus 15, 2014, 11:07:11
En ik denk dat heel vak 14 schijt heeft aan jou mening  :D

En de rest van het stadion aan 'vakje 14'  :y

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op augustus 15, 2014, 12:00:23
En de rest van het stadion aan 'vakje 14'  :y
Maar intussen wel trots zijn op de sfeer die grotendeels daar vandaan komt :y

Hoe hypocriet

Destroyer

Typisch Cambuur  |:) Daar houden we toch ook van, lekker zeiken  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Goudvinger

Citaat van: Dokkumer op augustus 15, 2014, 12:02:50
Maar intussen wel trots zijn op de sfeer die grotendeels daar vandaan komt :y

Hoe hypocriet

Hoezo is dat hypocriet?

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op augustus 15, 2014, 12:10:40
Hoezo is dat hypocriet?
Schijt hebben aan vakkie 14 maar toch ook trots zijn op de sfeer die zij grotendeels maken.. Ja dat noem ik hypocriet ;)

Goudvinger

Citaat van: Dokkumer op augustus 15, 2014, 12:11:32
Schijt hebben aan vakkie 14 maar toch ook trots zijn op de sfeer die zij grotendeels maken.. Ja dat noem ik hypocriet ;)

Dat vind ik niet. Vak 14 zorgt inderdaad voor aardig wat sfeer en daar is iedereen het mee eens, en iedereen waardeert dat. Maar dat betekent nog niet dat iedereen het automatisch eens is wat ze (om maar te generaliseren) vinden en zingen, zoals die tenenkrommende Abe-liedjes. Daar vind ik niets hypocriets aan.

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op augustus 15, 2014, 12:14:45
Dat vind ik niet. Vak 14 zorgt inderdaad voor aardig wat sfeer en daar is iedereen het mee eens, en iedereen waardeert dat. Maar dat betekent nog niet dat iedereen het automatisch eens is wat ze (om maar te generaliseren) vinden en zingen, zoals die tenenkrommende Abe-liedjes. Daar vind ik niets hypocriets aan.
Ah, daar is de nuance die eerst gemist werd.. Er zijn zeker een aantal "songs" waar ik me aan erger. Doe ik gewoon niet mee of probeer er met wat anders overheen te knallen.

de Schoot

Citaat van: Never Surrender op augustus 10, 2014, 17:00:16
we zongen helemaal niets in h.....veen  ;)

Ze verliezen tegen een (mogelijke) concurrent, wat hebben we daaraan als we zelf niet de 3 punten pakken?  :?
En daarom was het uitlokken van de "spelerswave" (zou niet weten hoe het anders omschreven moet worden) ook zeeeeer overdreven.

DAT DOE JE ALLEEN BIJ EEN OVERWINNING!!!

Laatste 10 minuten voortaan gewoon doorzingen, dan win je wel.
Als de 12e man al gaat billenknijpen, dan volgen de andere 11 vanzelf.

Morgen met 250 man een feestje en een stunt in Arnhem!  |:) |:)