Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Had dit ook al op een ander medium gezet!!
Een spelers wave doe je alleen bij een overwinning.

Nightmarelwd

Citaat van: Goudvinger op augustus 15, 2014, 12:14:45
Dat vind ik niet. Vak 14 zorgt inderdaad voor aardig wat sfeer en daar is iedereen het mee eens, en iedereen waardeert dat. Maar dat betekent nog niet dat iedereen het automatisch eens is wat ze (om maar te generaliseren) vinden en zingen, zoals die tenenkrommende Abe-liedjes. Daar vind ik niets hypocriets aan.

Gaan we die discussie weer beginnen. Je hoeft niet mee te zingen, maar kom dan zelf met iets.

Wees blij dat vak 14 de sfeer inzet. Afgelopen zaterdag toen Twente de tweede helft beter begon te voetballen werd het op uitzondering van 14 stil op de andere vakken. Toen de 1-1 viel heb ik niemand in de andere vakken meer gehoord.

Toen de wedstrijd afgelopen was dacht men in het middenvak op noord dat het tijd werd om het gelijkspel te vieren als een overwinning.

Dat jij het tenenkrommende nummers vindt, dat kan en is ook geen probleem

Waar ik mij dood aan erger is dat Ga staan als je voor Cambuur bent. Dat nummer moet je niet zingen wanneer de wedstrijd tien minuten oud is of als de de sfeer er goed inzit dat nummer in gaan zetten.

Als laatste ben ik voor een algeheel trommelverbod in het stadion.
MI-Sider for Life

Spine

Eensch met dat trommelverbod!

Sonnema

Inderdaad stop met zingen van ga staan als je voor Cambuur bent, als je dat wilt doen doe dat in de laatste 10 minuten om nog een extra steuntje in de rug te geven.

Sander Scc

Waar ik me weleens aan stoor is het feit dat het merendeel van de gloryhunters de liedjes niet eens kent en maar wat zingt..

Zoals Jelle-ole of jalala-le ipv YELLOW ARMY!!

Of nog erger.. Common u boys from leeuwarden.. ipv boys in yellow blue.

En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.  8P

Tukker

Citaat van: Sander Scc op augustus 15, 2014, 17:38:26

Zoals Jelle-ole of jalala-le ipv YELLOW ARMY!!
Het is net als met fietsen. Iedereen heeft het moeten leren  :P

Maar geef toe, het klinkt voor een leek ook meer als Jelle olé als Yellow Army
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Casuals-lwd

Citaat van: Sander Scc op augustus 15, 2014, 17:38:26
Waar ik me weleens aan stoor is het feit dat het merendeel van de gloryhunters de liedjes niet eens kent en maar wat zingt..

Zoals Jelle-ole of jalala-le ipv YELLOW ARMY!!

Of nog erger.. Common u boys from leeuwarden.. ipv boys in yellow blue.


En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.  8P
Wanneer zongen ze dat lied?, heb het niet eens gehoord tegen Twente.


Casuals-lwd

Citaat van: de Schoot op augustus 15, 2014, 16:53:33
Ze verliezen tegen een (mogelijke) concurrent, wat hebben we daaraan als we zelf niet de 3 punten pakken?  :?
En daarom was het uitlokken van de "spelerswave" (zou niet weten hoe het anders omschreven moet worden) ook zeeeeer overdreven.

DAT DOE JE ALLEEN BIJ EEN OVERWINNING!!!

Laatste 10 minuten voortaan gewoon doorzingen, dan win je wel.
Als de 12e man al gaat billenknijpen, dan volgen de andere 11 vanzelf.

Morgen met 250 man een feestje en een stunt in Arnhem!  |:) |:)
Wat een humor op zijn tijd kan geen kwaad toch, hoort erbij.

het "Oh Vak 14" vind ik echt helemaal niks, dat lied krijg je in geen 1000 jaar door het hele stadion....

SCC-J

Citaat van: de Schoot op augustus 15, 2014, 16:53:33
Ze verliezen tegen een (mogelijke) concurrent, wat hebben we daaraan als we zelf niet de 3 punten pakken?  :?
En daarom was het uitlokken van de "spelerswave" (zou niet weten hoe het anders omschreven moet worden) ook zeeeeer overdreven.

DAT DOE JE ALLEEN BIJ EEN OVERWINNING!!!
:y :y

SCC-J


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: de Schoot op augustus 15, 2014, 16:53:33
DAT DOE JE ALLEEN BIJ EEN OVERWINNING!!!

En bij de 0-0 in Eindhoven als ik me goed herinner
Henk, held, bedankt

Cor

Kan iemand mij een kopie van dat regelboekje doen? Ik weet nooit precies wanneer ik iets wel of niet mag zingen / doen. Was zelf altijd wel van het spontane, maar ik begrijp dat alles strak geregisseerd wordt  :devil

SCC-J

De regels staan beschreven in het boekje gezond verstand.

Eewal

De spelerswave na Twente sloeg helemaal nergens op; in de laatste 2 minuten van de wedstrijd verlies je 2 punten!

RotterdamLeeuwarden

Het verbaasde mij ook inderdaad.
maar je mag je fanatiek publiek best op deze manier bedanken.
het komt alleen wat vreemd over om het op deze manier te doen.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)