Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op april 06, 2013, 12:00:36
Citaat van: Ronnie tng op april 06, 2013, 11:50:22
Ik heb het me al eens eerder afgevraagd, misschien het antwoord gemist... Heeft die trommelaar ook een profiel op dit forum?
Volgens mij niet. Die rooie is toch de "nieuwe" trommelaar? Volgende keer maar even tippen :P

Rooie? Was span niet trommelaar? Of heeft die kleur kleurspoeling gehad?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Liedjes voor spelers... Wordt toch niks. Al zo vaak hier over geschreven. ontstaan vaak spontaan.

** Poolwinner 18/19 - 21/22

brambo3004

Citaat van: Destroyer op april 06, 2013, 13:17:53
Liedjes voor spelers... Wordt toch niks. Al zo vaak hier over geschreven. ontstaan vaak spontaan.

Misschien zijn de woorden wel spontaan in het creatieve hoofd van Southman gesprongen 8P

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 06, 2013, 13:15:40
Citaat van: Dokkumer op april 06, 2013, 12:00:36
Citaat van: Ronnie tng op april 06, 2013, 11:50:22
Ik heb het me al eens eerder afgevraagd, misschien het antwoord gemist... Heeft die trommelaar ook een profiel op dit forum?
Volgens mij niet. Die rooie is toch de "nieuwe" trommelaar? Volgende keer maar even tippen :P

Rooie? Was span niet trommelaar? Of heeft die kleur kleurspoeling gehad?  :devil
En 75% afgevallen :devil

Southman

Citaat van: brambo3004 op april 06, 2013, 13:43:26
Citaat van: Destroyer op april 06, 2013, 13:17:53
Liedjes voor spelers... Wordt toch niks. Al zo vaak hier over geschreven. ontstaan vaak spontaan.

Misschien zijn de woorden wel spontaan in het creatieve hoofd van Southman gesprongen 8P
Nou, zo komen we er wel.

En op de deun van Jantje Bruin, Jantje Bruin. Jantje Bruin ole ole.. zijn al honderdduizend spelers toegezongen.

Destroyer

Laten we eerst dit seizoen maar eens de welbekende nummers massaal blijven zingen. het begint er op te lijken maar kan nog veel beter
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCFRANEKER

Kin CC niet inspraak krijgen in de muziek in het stadion...
Moet spoken voor de wedstrijd in de rust !!
piano98 van forze dj team...
en andere gekke oldskool shit !!! FORZ CAMBUUR ! FORZA CAMBUUR ! FORZA FORZA FORZA CAMBUUR ! !!LALALA !!!

Ruppppert

Deze is wel mooi  voor de wedstrijd   |:) :D   :proost


SCCFRANEKER

in kader van Against modern footbal NEE..lekker oldskool houwe die shit...liwwadden is Oldskool kiek naar de feestjes op ruiterskwartier lekker oldstyle en paar 1000 man gaan loss op koninginnendag/bevrijdingsdag !!

mscc

Citaat van: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 07:56:23
Kin CC niet inspraak krijgen in de muziek in het stadion...
Moet spoken voor de wedstrijd in de rust !!
piano98 van forze dj team...
en andere gekke oldskool shit !!! FORZ CAMBUUR ! FORZA CAMBUUR ! FORZA FORZA FORZA CAMBUUR ! !!LALALA !!!

Daar erger ik me ook al een tijd aan, en dat NS geluid voor als de uitslagen op het scorebord komen hoeft van mij ook niet.
98 to piano zou beter zijn inderdaad.

MP4L

Citaat van: mscc op april 10, 2013, 10:39:47
Citaat van: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 07:56:23
Kin CC niet inspraak krijgen in de muziek in het stadion...
Moet spoken voor de wedstrijd in de rust !!
piano98 van forze dj team...
en andere gekke oldskool shit !!! FORZ CAMBUUR ! FORZA CAMBUUR ! FORZA FORZA FORZA CAMBUUR ! !!LALALA !!!

Daar erger ik me ook al een tijd aan, en dat NS geluid voor als de uitslagen op het scorebord komen hoeft van mij ook niet.
98 to piano zou beter zijn inderdaad.

Die uitslagen op het score bord vind ik wel goed eigenlijk. Ik ben wel benieuwd hoe de rest het doet ten opzichte van Cambuur. Voor de rest, Cambuur is een cultuur. Lekker laten zoals het is/was.

brambo3004

Citaat van: MP4L op april 10, 2013, 14:26:16
Citaat van: mscc op april 10, 2013, 10:39:47
Citaat van: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 07:56:23
Kin CC niet inspraak krijgen in de muziek in het stadion...
Moet spoken voor de wedstrijd in de rust !!
piano98 van forze dj team...
en andere gekke oldskool shit !!! FORZ CAMBUUR ! FORZA CAMBUUR ! FORZA FORZA FORZA CAMBUUR ! !!LALALA !!!

Daar erger ik me ook al een tijd aan, en dat NS geluid voor als de uitslagen op het scorebord komen hoeft van mij ook niet.
98 to piano zou beter zijn inderdaad.

Die uitslagen op het score bord vind ik wel goed eigenlijk. Ik ben wel benieuwd hoe de rest het doet ten opzichte van Cambuur. Voor de rest, Cambuur is een cultuur. Lekker laten zoals het is/was.

Ik kan ze missen als kiespijn. En dat geluidje al helemaal!

mscc

Citaat van: MP4L op april 10, 2013, 14:26:16
Citaat van: mscc op april 10, 2013, 10:39:47
Citaat van: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 07:56:23
Kin CC niet inspraak krijgen in de muziek in het stadion...
Moet spoken voor de wedstrijd in de rust !!
piano98 van forze dj team...
en andere gekke oldskool shit !!! FORZ CAMBUUR ! FORZA CAMBUUR ! FORZA FORZA FORZA CAMBUUR ! !!LALALA !!!

Daar erger ik me ook al een tijd aan, en dat NS geluid voor als de uitslagen op het scorebord komen hoeft van mij ook niet.
98 to piano zou beter zijn inderdaad.

Die uitslagen op het score bord vind ik wel goed eigenlijk. Ik ben wel benieuwd hoe de rest het doet ten opzichte van Cambuur. Voor de rest, Cambuur is een cultuur. Lekker laten zoals het is/was.

Uitslagen op het scorebord vind ik ook prima maar dat geluid waar het mee aangekondigd wordt zie ik de meerwaarde niet zo van.

dit is mien club

#208
Ik kan me nog herinneren dat Cambuur vlak voor de wedstrijd life is life van Opus  ten gehore bracht .. Heerlijk opzwepend muziekje en brengt direct sfeer met zich mee...
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Clint wil het opkomstmuziekje van Newcastle United "Rocking all over the world" |:)