Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

 :0= LIEVER EEN SOA IN MIEN SAK DAN EEN TROMMEL IN ONS VAK  :_schater

Dokkumer

Even een kleine poging met enige nuance...

Het viel me gisteren op dat de trommel heel vaak het gezang "doodslaat". Er zijn een aantal die beginnen te zingen en dan begint meteen de trommelaar als een idioot op dat ding om te rossen. Overstemt het gezang en bam het is weer stil.

Misschien is het met 7-8000 man op de tribunes leuk, maar op dit moment vind de trommel geen meerwaarde hebben ter verhoging van de sfeer. Het tegengestelde vind ik meer het geval.

Bernardo

Citaat van: Dokkumer op april 06, 2013, 08:42:28
Even een kleine poging met enige nuance...

Het viel me gisteren op dat de trommel heel vaak het gezang "doodslaat". Er zijn een aantal die beginnen te zingen en dan begint meteen de trommelaar als een idioot op dat ding om te rossen. Overstemt het gezang en bam het is weer stil.

Misschien is het met 7-8000 man op de tribunes leuk, maar op dit moment vind de trommel geen meerwaarde hebben ter verhoging van de sfeer. Het tegengestelde vind ik meer het geval.

Zat op Oost, en kon je dat ook heel duidelijk horen ja. Beetje jammer.

Destroyer

Conclusie   de volgende keer jatten we de stokken  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt

Ach, belangrijkste zijn de drie punten! Sfeer komt heus wel. Besef van het kampioen worden is er nog niet.

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 06, 2013, 09:40:28
Conclusie   de volgende keer jatten we de stokken  :devil
Conclusie: We hadden in de rust van vak moeten ruilen. Ik had de kleuterklas getrakteerd op pepermuntjes en we hadden een stukje extra lichaamsbeweging :devil

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op april 06, 2013, 09:43:08
Ach, belangrijkste zijn de drie punten! Sfeer komt heus wel. Besef van het kampioen worden is er nog niet.
Over de drie punten hebben we het elders wel Hiatt  8P
Vond de sfeer in het algemeen behoorlijk, het is dit seizoen vaak stukken minder geweest.

marrumer

sfeer was goed, behalve een paar keer toen er meerdere liedjes door elkaar heen werden gezongen.

Dokkumer

Ja, toen de kleuterklas Vak 14 probeerde te overstemmen :devil

Ronnie tng

Ik heb het me al eens eerder afgevraagd, misschien het antwoord gemist... Heeft die trommelaar ook een profiel op dit forum?

StoneVAK14

Sfeer zat er weer goed in, let maar op wij zijn niet meer testoppen. We worden groter en groter, en laten de oude Cambuur sfeer weer terug keren. Een vak vol met tokkies mooi allemaal oldschool vlaggen mooi smoor iedereen en gas geven! Zie de hele oude groep ook al weer bij ons in het vak staan. We zijn ook bezig om de vak7 M.I.-SIDEers weer terug te laten keren waar ze horen!   FORZA FORZA FORZA CAMBUUR ! JALLALALALALALALALA!

StoneVAK14

Gaast dan even bij hem langs? ouwe TNG HOOLIGAN! hahaha

Ronnie tng

Citaat van: StoneVAK14 op april 06, 2013, 11:54:00
Gaast dan even bij hem langs? ouwe TNG HOOLIGAN! hahaha

l0l

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op april 06, 2013, 11:50:22
Ik heb het me al eens eerder afgevraagd, misschien het antwoord gemist... Heeft die trommelaar ook een profiel op dit forum?
Volgens mij niet. Die rooie is toch de "nieuwe" trommelaar? Volgende keer maar even tippen :P

Southman

Afgezien van de strijd tussen 13 en 14 hier even een nummer voor Tighadouini. Die verdient in de laatste wedstrijden van het seizoen wel een lied vind ik. Die gast speelt de sterren van de hemel maar een passend nummer is er niet.

Hier dus:

Tighadouini, hij is zo snel als het licht.
Tighadouini, zelfs met z'n ogen dicht.
Tighadouini, maak die actie voor mij!

op de deun van:
http://www.youtube.com/watch?v=PuG0mJC2k4Y
(vanaf 0:44 ongeveer)