Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

StoneVAK14

Hahaha
1 geel rood eagles do#d
2 deventer is k*t deventer is klote heel go ahead bestaat alleen uit poten
3 112 daar red je eagles mee
4 voor elke egel een tegel
5 Eagles on the run!

Een kleine greep door de jaren heen...

SCC-J

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 16, 2013, 11:20:53
Citaat van: StoneVAK14 op maart 16, 2013, 09:44:40
Tegen de Eagles gaat het helemaal spoken vol gas!!!!

Zolang dat "sukkeltjes" maar weg blijft ;(
Nee! Knallen we er gewoon weer in.

Sander Scc

Dat "lege" vak 13 liekt natuurlijk helemaal nergens naar op tv..
Zet die trommel volgende keer gewoon op rij 1 dan gaan al die kienders er wel omheen staan, beter dan die lege stoelen..

StoneVAK14

Ja dat ziet er echt niet uit idd, daar in tegen ziet dat vak 14 er geweldig uit, met al die oldschool spandoeken voor het vak. Je ziet de aantallen per wedstrijd groeien, en dat doet met goed. Iedereen heeft het over vak 14, het is in dat kleine tijdje dat we er mee bezig zijn echt gaan leven! "VAK 14 ULTRAS BACK TO THE OLDSCHOOL"

Destroyer

Vak dertien was geen porum dit keer, was compleet leeg voor de trommel lijkt echt nergens op  :_schater

Stond dit keer boven in vak dertien tegen veertien aan maar moet zeggen dat veertien dit keer er meer achterstond dan voorgaande wedstrijden. Vak wordt steeds voller, dertien leger.

Het mooiste zou lijken één lijn vooraan dertien en veertien. En laat ajb die trommel eens thuis. die onderbreekt continu de zang  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lwdscc

Kwam dat lege vooraan ook niet door het sneeuwen/regenen (voor de wedstrijd) en het geen zin in nat worden  8P?

TM

Citaat van: Lwdscc op maart 17, 2013, 14:12:27
Kwam dat lege vooraan ook niet door het sneeuwen/regenen (voor de wedstrijd) en het geen zin in nat worden  8P?

Waarom werd er in vak 14 dan wel gewoon vooraan gestaan?

brambo3004

Citaat van: TM op maart 17, 2013, 14:26:10
Citaat van: Lwdscc op maart 17, 2013, 14:12:27
Kwam dat lege vooraan ook niet door het sneeuwen/regenen (voor de wedstrijd) en het geen zin in nat worden  8P?

Waarom werd er in vak 14 dan wel gewoon vooraan gestaan?

Dat zijn bikkels, mannen van het eerste uur, zij laten zich niet wegjagen door een paar regendruppels ;)

Goudvinger

Citaat van: brambo3004 op maart 17, 2013, 14:49:58
Citaat van: TM op maart 17, 2013, 14:26:10
Citaat van: Lwdscc op maart 17, 2013, 14:12:27
Kwam dat lege vooraan ook niet door het sneeuwen/regenen (voor de wedstrijd) en het geen zin in nat worden  8P?

Waarom werd er in vak 14 dan wel gewoon vooraan gestaan?

Dat zijn bikkels, mannen van het eerste uur, zij laten zich niet wegjagen door een paar regendruppels ;)

Maar wel door een groep semi-pubers  :_schater

brambo3004

Citaat van: Goudvinger op maart 17, 2013, 18:17:30
Citaat van: brambo3004 op maart 17, 2013, 14:49:58
Citaat van: TM op maart 17, 2013, 14:26:10
Citaat van: Lwdscc op maart 17, 2013, 14:12:27
Kwam dat lege vooraan ook niet door het sneeuwen/regenen (voor de wedstrijd) en het geen zin in nat worden  8P?

Waarom werd er in vak 14 dan wel gewoon vooraan gestaan?

Dat zijn bikkels, mannen van het eerste uur, zij laten zich niet wegjagen door een paar regendruppels ;)

Maar wel door een groep semi-pubers  :_schater

Hoho, niet te kritisch :zweep :_schater

Bas058

De sfeer wordt al weer beter. Je ziet vak 14 elke week voller worden  :y :0=
Het geel en blauw zit in mien bloed!

Ronnie tng

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SmArErZeLWI#!

Vanaf 30 seconden, zo hoort het te zijn, maar dan lang doorgaan!

Destroyer

Citaat van: Bas058 op april 04, 2013, 13:52:38
De sfeer wordt al weer beter. Je ziet vak 14 elke week voller worden  :y :0=
_O_

Vind dat er vandaag goed achter de ploeg werd gestaan. Netjes.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Goudvinger

Sfeer is af en toe weer aardig, maar waar zijn alle mensen die voorheen stonden op de plekken die nu kaal zijn?  :?

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22