Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Galdiano op maart 14, 2013, 15:10:06
Citaat van: Ronnie tng op maart 14, 2013, 14:08:11
Ben bang dat dat niet meer zal gebeuren op vak 13   :devil

Dat weet ik bijna wel zeker! Denk eerder dat 13 in de loop van de tijd langzaam naar 14 moet komen! Groep 14 is bewust daar gaan staan om niet tussen de kinderen en giechelende tiener meisjes te staan!

Je gaat je plek achter het goal toch niet afstaan aan kinderen? Zou me niet in een hoekje laten drukken door paar pubers.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Citaat van: Destroyer op maart 14, 2013, 19:25:09
Citaat van: SCC-J op maart 14, 2013, 12:40:39
Citaat van: Goudvinger op maart 14, 2013, 11:04:23
Ik heb het idee dat bepaalde groepen zichzelf te belangrijk maken. Dit profileren gaat allemaal ten koste van de steun aan onze semi-mannen op het veld.
En waarom heb jij dat idee?

Je klinkt wat geïrriteerd, wat is jouw bijdrage dan? Heb vorige thuis wedstrijd eerste helft niks uit de hoek van vak 14 gehoord. Neem aan je reactie te horen dat je hier staat?
Als ik dingen lees over hoe het wel moet vraag ik mij of waarom zei dan niets doen om dee sfeer te verbeteren. Enkel hier op het forum hoor je die dingen.... Waarom geen initiatief nemen??? In het vak/tribune???




Andre-Lwd

Citaat van: Destroyer op maart 14, 2013, 19:29:16
Citaat van: Galdiano op maart 14, 2013, 15:10:06
Citaat van: Ronnie tng op maart 14, 2013, 14:08:11
Ben bang dat dat niet meer zal gebeuren op vak 13   :devil

Dat weet ik bijna wel zeker! Denk eerder dat 13 in de loop van de tijd langzaam naar 14 moet komen! Groep 14 is bewust daar gaan staan om niet tussen de kinderen en giechelende tiener meisjes te staan!

Je gaat je plek achter het goal toch niet afstaan aan kinderen? Zou me niet in een hoekje laten drukken door paar pubers.

Eens, fanatieke deel hoort altijd achter de goal, en niet in een hoekje van een tribune.

Ronnie tng

De eerste fanatieke supporters die op noord zaten, zaten daar om dicht bij het uitvak te zitten. Verder gaat het nergens over dat men achter een doel moet zitten. Er zijn zoveel voorbeelden van clubs waarbij dat anders is, zijn die dan niet fanatiek?

brambo3004

Waarom wil je dan zo dicht bij een uitvak staan? Dr zitten daar toch vaak maar 3 mensen en een paard in.

Thieske

Sfeer maken vanavond!!! Bekken open en gas geven!

marrumer

Citaat van: Ronnie tng op maart 15, 2013, 10:07:43
De eerste fanatieke supporters die op noord zaten, zaten daar om dicht bij het uitvak te zitten. Verder gaat het nergens over dat men achter een doel moet zitten. Er zijn zoveel voorbeelden van clubs waarbij dat anders is, zijn die dan niet fanatiek?
bij welke club zitten de ultras dan niet achter het doel? (behalve bij eindhoven)

Ronnie tng

Citaat van: brambo3004 op maart 15, 2013, 11:51:17
Waarom wil je dan zo dicht bij een uitvak staan? Dr zitten daar toch vaak maar 3 mensen en een paard in.
Klopt bij de meeste wedstrijden wel, maar er komen straks weer wedstrijden aan waarbij dat niet het geval is. En nogmaals er zijn meerdere redenen hoor. Zoals ik al zei, het begon als groep harde kern die plaats nam in vak 14, en wil dat de "jongens" weer wat bij elkaar komen. Verder zijn er gewoon een hoop die genoeg hadden van het gemaakte vak 13 sfeertje.

Citaat van: marrumer op maart 15, 2013, 15:16:57
bij welke club zitten de ultras dan niet achter het doel? (behalve bij eindhoven)
Den Haag, Den Bosch bijvoorbeeld

Verder heb je bij clubs als Utrecht, Groningen ook dat er verschillende groepen zijn. Ook omdat men met verschillende gedachten en beleving naar het stadion gaat.

Trouwens vak 14 is toch ook gewoon achter de goal? Wat meer in de hoek, maar wel op dezelfde tribune...

Thieske

Sfeer was al beter dan de voorgaande wedstrijden... Zal wel weer goed komen als het beter weer wordt en de mooie potjes tegen bijv. de Eagles.

StoneVAK14

13 naar voren opschuiven, dan is het gewoon een grote groep met alleen een trap er tussen! Dat lijkt voor de camera ook beter! Dat gelul dat we ons laten weg jagen wat een bullshit, wij hebben gewoon een andere beleving, en staan met onze vriendengroep  graag bij elkaar.Ik ben van mening dat de hk naast de kooi moet zo is dat altijd geweest!
                   ==VAK 14 ULTRAS BACK TO THE OLDSCHOOL==

StoneVAK14

Tegen de Eagles gaat het helemaal spoken vol gas!!!!

Galdiano

14 stond onderaan. 13 stond bovenaan. Vanaf 7 zag het er niet uit! Wel weer een betere sfeer!
Advies aan de 13 ga lekker onder in het vak staan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: StoneVAK14 op maart 16, 2013, 09:44:40
Tegen de Eagles gaat het helemaal spoken vol gas!!!!

Zolang dat "sukkeltjes" maar weg blijft ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

StoneVAK14

Tegen de Eagles zijn er wel andere dingen tebedenken!

brambo3004

Citaat van: StoneVAK14 op maart 16, 2013, 13:58:43
Tegen de Eagles zijn er wel andere dingen tebedenken!

Iets met een tegel? :_schater