Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Ik heb het idee dat bepaalde groepen zichzelf te belangrijk maken. Dit profileren gaat allemaal ten koste van de steun aan onze semi-mannen op het veld.

Dokkumer

Heb het idee dat West en Oost ook maar eens los moeten komen  :zweep

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op maart 14, 2013, 12:29:41
Heb het idee dat West en Oost ook maar eens los moeten komen  :zweep
Die komen wel als HEEL noord los gaat..
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

Citaat van: brambo3004 op maart 13, 2013, 13:28:14
Citaat van: Destroyer op maart 13, 2013, 13:25:00
Citaat van: Ronnie tng op maart 13, 2013, 10:52:34
Citaat van: Treb op maart 13, 2013, 01:47:53
In Vak14 staan meer de wat ouwe garde 'gekken' (of hoe je het ook maar noemen wil) die vechten voor je club nog wel eens wat te letterlijk willen nemen   8)

Daar staat ook een gedeelte van de Harde Kern inderdaad, maar echt niet alleen. Er staan ook een hoop jongens van CambuurCulture. Ook staan er nog andere jongens die net als de harde kern en CambuurCulture genoeg hadden van de sfeer in vak 13. Vak 14 moet in de toekomst gewoon een gekkeboel worden!

toekomst? Nu Niet?  :devil

Nu kun je daar nog rustig een boek gaan lezen.
Wat is jouw bijdrage aan de sfeer in het stadion? waarom neem jij niet het voortouw? en zorg ervoor dat iedereen mee doet ..?

SCC-J

Citaat van: Goudvinger op maart 14, 2013, 11:04:23
Ik heb het idee dat bepaalde groepen zichzelf te belangrijk maken. Dit profileren gaat allemaal ten koste van de steun aan onze semi-mannen op het veld.
En waarom heb jij dat idee?

Grijskijkert

Citaat van: SCC-J op maart 14, 2013, 12:40:39
Citaat van: Goudvinger op maart 14, 2013, 11:04:23
Ik heb het idee dat bepaalde groepen zichzelf te belangrijk maken. Dit profileren gaat allemaal ten koste van de steun aan onze semi-mannen op het veld.
En waarom heb jij dat idee?
oa de opsplitsing van 1 vak 13, naar 13 en 14.. En de geluiden die naar voren komen van de mensen die nu in vak 14 staan, dat ze niet bij die lui in 13 willen staan..
In plaats dat het 1 groep is, moeten er zo nodig groepjes zijn wat voor de sfeer echt niet goed is..
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

Nu 13 - 14 . Enkele seizoenen terug 12-13

Grijskijkert

Citaat van: SCC-J op maart 14, 2013, 13:56:01
Nu 13 - 14 . Enkele seizoenen terug 12-13
Het moet toch 1 zijn en niet 2 groepen..
IN HENK WE TRUST!!!

Ronnie tng

#143
Ben bang dat dat niet meer zal gebeuren op vak 13   :devil

Galdiano

Citaat van: Ronnie tng op maart 14, 2013, 14:08:11
Ben bang dat dat niet meer zal gebeuren op vak 13   :devil

Dat weet ik bijna wel zeker! Denk eerder dat 13 in de loop van de tijd langzaam naar 14 moet komen! Groep 14 is bewust daar gaan staan om niet tussen de kinderen en giechelende tiener meisjes te staan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004

Citaat van: SCC-J op maart 14, 2013, 12:40:09
Citaat van: brambo3004 op maart 13, 2013, 13:28:14

Nu kun je daar nog rustig een boek gaan lezen.
Wat is jouw bijdrage aan de sfeer in het stadion? waarom neem jij niet het voortouw? en zorg ervoor dat iedereen mee doet ..?

Dit heb je wel vaker gezegd, maar mijn bijdrage aan de sfeer is dat ik jou kan verzekeren dat ik 90 min. lang zing en schreeuw, ondanks dat ik niet het volume van Pavarotti heb. Ik ga niet op Noord staan om 90 min. mn mond te houden. Ik zeg ook niet dat ik alles op sleeptouw wil/kan nemen. Maargoed, als men zingt en gekdoet, waardanook, vind ik dat alleen maar goed, maar als ik de krachtige taal op het forum van vak14-ers vergelijk met het daadwerkelijke gezang tijdens een wedstrijd, valt het wel tegen. Vorige wedstrijd duurde het 52 min. voordat ik ook maar iets uit die hoek hoorde. Als jij in vak 14, 23 of 2 wil zingen moet je dat vooral doen, maar ik sta het liefst achter de goal.

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op maart 14, 2013, 15:10:06
Citaat van: Ronnie tng op maart 14, 2013, 14:08:11
Ben bang dat dat niet meer zal gebeuren op vak 13   :devil

Dat weet ik bijna wel zeker! Denk eerder dat 13 in de loop van de tijd langzaam naar 14 moet komen! Groep 14 is bewust daar gaan staan om niet tussen de kinderen en giechelende tiener meisjes te staan!
Eis dan je plek op, hoe ik het nu lees is, dat ze zich weg laten jagen door giechelende tiener meisjes..
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur123

Ik zou zeggen, trommel wat meer naar boven verplaatsen. Vak 14 ervoor, kinderen er achter zo kunnen we met zn allen sfeer maken en zo hoeven de boys van de Ultras ook niet steeds geïrriteerd naar achter te kijken..  :thumbsup

Destroyer

Citaat van: SCC-J op maart 14, 2013, 12:40:39
Citaat van: Goudvinger op maart 14, 2013, 11:04:23
Ik heb het idee dat bepaalde groepen zichzelf te belangrijk maken. Dit profileren gaat allemaal ten koste van de steun aan onze semi-mannen op het veld.
En waarom heb jij dat idee?

Je klinkt wat geïrriteerd, wat is jouw bijdrage dan? Heb vorige thuis wedstrijd eerste helft niks uit de hoek van vak 14 gehoord. Neem aan je reactie te horen dat je hier staat?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: grijskijker op maart 14, 2013, 16:01:00
Citaat van: Galdiano op maart 14, 2013, 15:10:06
Citaat van: Ronnie tng op maart 14, 2013, 14:08:11
Ben bang dat dat niet meer zal gebeuren op vak 13   :devil

Dat weet ik bijna wel zeker! Denk eerder dat 13 in de loop van de tijd langzaam naar 14 moet komen! Groep 14 is bewust daar gaan staan om niet tussen de kinderen en giechelende tiener meisjes te staan!
Eis dan je plek op, hoe ik het nu lees is, dat ze zich weg laten jagen door giechelende tiener meisjes..

Serieus?  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22