Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2014, 23:45:51
Het komt idd niet van de knvb maar dat elke ondervraagde SCC-supporter de sfeer bij thuiswetrijden geweldig vind, vind ik toch wel een uniek gegeven hoor! Blijkbaar is dat niet vanzelfsprekend, getuige de andere uitkomsten.

Hangt ervan af hoeveel er gevraagd zijn  :zweep

dizzhead

Citaat van: Cor op mei 07, 2014, 08:18:09
Hangt ervan af hoeveel er gevraagd zijn  :zweep

Dan zou ik de enige misschien zijn. Kon alleen geen opmerkingen veld vinden om mijn onvrede over de trommel en de rookmachines te uiten.  :y

Goudvinger

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2014, 23:51:03
Mijn mening: Die rook-/lichtdingen hoeven van mij ook niet zo nodig. Zijn veel te simpel.

Zullen we 95% van de liedjes dan ook maar afschaffen?  :zweep

drg

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2014, 23:51:03
Mijn mening: Die rook-/lichtdingen hoeven van mij ook niet zo nodig. Zijn veel te simpel.
Dat doek voor oost daarentegen vind ik prachtig en ik heb er dan ook totaal geen problemen mee dat dit vaker gebruikt wordt. Voor bijzondere wedstrijden als tegen ajax/feyenoord, dkv en zoals nu voor de seizoensafsluiter een prima doek!  :proost

ja zal alleen nog 2x gaan voordat 1 van die slome touwtrekkers dat ding te langzaam optrekt of laat zakken waardoor ie finaal naar de kloten zal gaan ;) volgens mij gebeurde dat die laatste wedstrijd ook al bijna, 1 kant lag al zowat op de grond en de rest hing nog

Cambuur Culture

De Sfeer Acties van Cambuur Culture Seizoen 13/14:

http://www.youtube.com/watch?v=Vad73kfsJ7E&app=desktop

dizzhead

 _O_


Hulde voor dat! Skitterend! keep up the good work!  |:)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Goudvinger op mei 07, 2014, 10:18:37
Zullen we 95% van de liedjes dan ook maar afschaffen?  :zweep

Ik zeg maar niks meer, haha :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Casuals-lwd

Leuke sfeer gister, wat me opviel was dat het SCC-LWD spandoek niet op Noord hing en dat we weinig met het uitvak bezig waren  :thumbsup

0517

Minpuntje: Welkom in de hel van Leeuwarden inzetten na de 1-0.

Tukker

Citaat van: 0517 op augustus 10, 2014, 16:54:17
Minpuntje: Welkom in de hel van Leeuwarden inzetten na de 1-0.
Het "Helemaal niets in Enschede" was ook vlak voor de gelijkmaker  :_spank
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Staat de trommel nu op Noord I.p.v. Zuid?
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Casuals-lwd

Citaat van: Tukker op augustus 10, 2014, 16:56:19
Het "Helemaal niets in Enschede" was ook vlak voor de gelijkmaker  :_spank
we zongen helemaal niets in h.....veen  ;)

Tukker

Citaat van: Always SCC op augustus 10, 2014, 17:00:16
we zongen helemaal niets in h.....veen  ;)
3 lettergrepen en al die E's. Excuus voor mijn slechte gehoor  8P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

drg

Citaat van: Always SCC op augustus 10, 2014, 14:44:13
Leuke sfeer gister, wat me opviel was dat het SCC-LWD spandoek niet op Noord hing en dat we weinig met het uitvak bezig waren  :thumbsup

Ik zit op de andere kant van oost maar volgens mij zaten er alleen een paar honderd trommels in het uitvak?  :devil