Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Er moet op voetbal technisch gebied nog veel gebeuren bij Cambuur.
Maar ook wij de supporters zijn er nog niet. De sfeer kan nog beter en fanatieker, te vaak is het niet als collectief.


En dit onderzoek zegt niks, is ingevuld door scc supporters zelf
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Viper


Cambuur058

Citaat van: SCC-J op mei 06, 2014, 13:10:45
Je kan toch wel meer lezen dan een titel mag ik hopen?
Ik zag het op twitter, heb dat hele onderzoek niet gelezen wijsneus

fred

Citaat van: Cambuur058 op mei 06, 2014, 12:46:23
dan kennen we wel zeuren over onze sfeeracties maar de knvb heeft ons wel tot erediviseiclub met de beste sfeer uitgeroepen

Tussen sfeer en sfeeractie zit nogal een verschil he.

En ja, wij hebben dit zelf uitgeroepen, niet de KNVB.

siepelsjeu

Als cc niet mee wil doen.met de ultras beweging waarslaan dan dat ultras vak 14 en mi side ultras op?

Kunstgras

Citaat van: siepelsjeu op mei 06, 2014, 20:08:08
Als cc niet mee wil doen.met de ultras beweging waarslaan dan dat ultras vak 14 en mi side ultras op?

Cambuur Culture is allereerst een supportersclub. Sinds dit seizoen houden we ons ook bezig met sfeeracties. Zelfgemaakte spandoeken en megadoeken, plus daarnaast vuurwerkacties bij belangrijke trainingen. In principe houden we ons dus sinds dit seizoen wel met de 'ultras beweging' bezig, als je het zo wilt noemen. Echter is dit bijzaak. Het behartigen van de supportersbelangen staat voor ons voorop. Net als het bewaken van de clubcultuur.

Verder staat Cambuur Culture los van Vak 14. Wij richten ons in principe op het hele stadion en niet alleen op Vak 14. Al staat het grootste deel van onze aanhang wel op Noord.

SCC-J

Citaat van: siepelsjeu op mei 06, 2014, 20:08:08
Als cc niet mee wil doen.met de ultras beweging waarslaan dan dat ultras vak 14 en mi side ultras op?
gewoon je eigen verhaaltje er van maken jonkje  :O :O

dizzhead

#1102
 :_schater Als niemand uitleg geeft zit daar niks anders op inderdaad. Gister zei je nog dat fora er zijn voor meningen. Zo ook voor opheldering en discussie.

@kunstgras: dank voor de uitleg

Destroyer

Ik mis eigenlijk de trussen met een lichtshow nog, lasers heb ik ook nog niet gezien. Misschien een goede aanvulling?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dizzhead

En de wave, zullen we die ook weer inzetten?  l0l

siepelsjeu

Citaat van: Kunstgras op mei 06, 2014, 20:18:01


Verder staat Cambuur Culture los van Vak 14. Wij richten ons in principe op het hele stadion en niet alleen op Vak 14. Al staat het grootste deel van onze aanhang wel op Noord.
Bedankt voor de info want, ik vind het lijken dat ze alleen bezig zijn met vak 14-15

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: fred op mei 06, 2014, 14:55:24
En ja, wij hebben dit zelf uitgeroepen, niet de KNVB.

Het komt idd niet van de knvb maar dat elke ondervraagde SCC-supporter de sfeer bij thuiswetrijden geweldig vind, vind ik toch wel een uniek gegeven hoor! Blijkbaar is dat niet vanzelfsprekend, getuige de andere uitkomsten.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Mijn mening: Die rook-/lichtdingen hoeven van mij ook niet zo nodig. Zijn veel te simpel.
Dat doek voor oost daarentegen vind ik prachtig en ik heb er dan ook totaal geen problemen mee dat dit vaker gebruikt wordt. Voor bijzondere wedstrijden als tegen ajax/feyenoord, dkv en zoals nu voor de seizoensafsluiter een prima doek!  :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCC-J

Citaat van: dizzhead op mei 06, 2014, 21:41:56
:_schater Als niemand uitleg geeft zit daar niks anders op inderdaad. Gister zei je nog dat fora er zijn voor meningen. Zo ook voor opheldering en discussie.

@kunstgras: dank voor de uitleg
Is dat een mening wat hij daar zegt?

dizzhead

Citaat van: SCC-J op mei 06, 2014, 23:52:28
Is dat een mening wat hij daar zegt?

Nee, hij vraagt om opheldering. Ook heel gewoon op fora.