Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Waanzinnige sfeer gisteren, ook op West  _O_ _O_ _O_

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 13, 2014, 12:53:10
Waanzinnige sfeer gisteren, ook op West  _O_ _O_ _O_

2de helft staantribune op Oost _O_
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 13, 2014, 12:53:10
Waanzinnige sfeer gisteren, ook op West  _O_ _O_ _O_

En dat kan ik beamen  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

RotterdamLeeuwarden

De sfeer was grandioos  |:) |:) |:) |:) |:) |:)
En zelf aan meegedaan, sfeer maak je immers zelf  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op april 13, 2014, 12:57:57
En dat kan ik beamen  _O_
West: de sfeermakers van Vak 7 en -8 groeten u!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Tukker

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 13, 2014, 12:53:10
Waanzinnige sfeer gisteren, ook op West  _O_ _O_ _O_
In vak 1 toch heel veel verdwaalde Vitesse supporters. Rondom ons veel geel /zwarten

Veel gebalde vuisten richting ons gezien als Vitesse weer eens scoorde.

Maar wie het laatst balt, lacht het hardst.

Vandaag geen stem meer. Zodadelijk maar weer een  :grolsch :proost om alles weer vloeiend te krijgen.

Ik heb ook uitgerekend dat een seizoenskaart meer dan uitkan, dus wanneer het kan snel bestellen dat ding. Ben wel benieuwd waar straks nog 2 plaatsen naast elkaar vrij zijn (liever niet op Noord of Zuid)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Eewal

Citaat van: Tukker op april 13, 2014, 15:56:52
In vak 1 toch heel veel verdwaalde Vitesse supporters. Rondom ons veel geel /zwarten

Veel gebalde vuisten richting ons gezien als Vitesse weer eens scoorde.

Maar wie het laatst balt, lacht het hardst.

Vandaag geen stem meer. Zodadelijk maar weer een  :grolsch :proost om alles weer vloeiend te krijgen.

Ik heb ook uitgerekend dat een seizoenskaart meer dan uitkan, dus wanneer het kan snel bestellen dat ding. Ben wel benieuwd waar straks nog 2 plaatsen naast elkaar vrij zijn (liever niet op Noord of Zuid)

ja lastig.. wij willen met een groepje van zuid naar west, maar wel bij elkaar dan...

Tukker

Citaat van: Eewal op april 13, 2014, 16:00:37
ja lastig.. wij willen met een groepje van zuid naar west, maar wel bij elkaar dan...
Ik hoef maar 2 plekken naast elkaar, jij moet er meer geloof ik. Dan wordt het alleen nog maar lastiger.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Eewal

Citaat van: Tukker op april 13, 2014, 16:03:33
Ik hoef maar 2 plekken naast elkaar, jij moet er meer geloof ik. Dan wordt het alleen nog maar lastiger.

Ik ben nu seizoenkaarthouder. Weet niet of die ook voorrang hebben als ze een andere plaats willen dan de huidige...

Tukker

Citaat van: Eewal op april 13, 2014, 16:04:44
Ik ben nu seizoenkaarthouder. Weet niet of die ook voorrang hebben als ze een andere plaats willen dan de huidige...
Neeeeeeeee, dat geloof ik nooit  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op april 13, 2014, 16:03:33
Ik hoef maar 2 plekken naast elkaar, jij moet er meer geloof ik. Dan wordt het alleen nog maar lastiger.

Voor het broertje??  8)
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Eewal op april 13, 2014, 16:04:44
Ik ben nu seizoenkaarthouder. Weet niet of die ook voorrang hebben als ze een andere plaats willen dan de huidige...
Nope, je kunt je huidige plaats tot .. (1-6??) reserveren, uiteraard geen plaatsen op andere tribunes.
Ze kunnen wel kijken of er een aantal plaatsen bij elkaar beschikbaar zijn, ook dan is mijn advies.. Snel zijn!

Tukker

#1017
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2014, 16:13:33
Voor het broertje??  8)
Nee voor hem is de afstand echt veel te ver. Dat komt neer op 1600 euro benzine per seizoen. Dan valt die 700 euro van mij wel mee. En dat zijn alleen nog maar de thuiswedstrijden.

Dure hobby eigenlijk dat voetbal. Zeker als je niet meer in Leeuwarden woont.
Maar daar weet jij ook alles van  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

HilversumOnTour

Ik wil het nieteens optellen wat het me dit seizoen heeft gekost. Ach, al die thuis zeges.. onbetaalbaar  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 14, 2014, 14:25:30
Ik wil het nieteens optellen wat het me dit seizoen heeft gekost. Ach, al die thuis zeges.. onbetaalbaar  |:)

Ik ga aan het eind wel even kijken hoeveel km's ik gereden heb :_schater :_schater
Henk, held, bedankt