Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Capo zus, Capo zo  :O. Wie deelt de orders dan uit, bij mijn weten is de Capo niet meer dan de tweede man :? :_spank :zucht :wall

John Hiatt

Gelukkig sta ik precies op de grens van 13 en 14. Hoor dus nergens bij, bevalt me best.
Ik heb altijd het idee dat je bij Cambuur komt voor Cambuur. En niet voor een bepaald vak. Maar ik kan het mishebben.....

EastSide058

Citaat van: S(CC)upporter op maart 18, 2014, 14:59:02
Die hebbenwel capo's die zoiets leiden. Bij Cambuur wil ''men'' er niet aan, persoonlijk denk ik wel wat je dan betere sfeer krijgt, nu is het een beetje chaotisch met een capo('s) kan je het wat meer sturen.
= gemaakte sfeer   :R

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058

Citaat van: EastSide058 op maart 18, 2014, 21:41:58
= gemaakte sfeer   :R
dat vind ik geen gemaakte sfeer maar goed ..

dizzhead

Spontaniteit zal dan rap verdwenen zijn. Ik hoor af en toe ergen uit 13/14 iemand altijd aanzetten vanuit zn tenen met LEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUW! En dan gaat iedereen, dus voor iedereen die een capo wil: dat is m. En wel meedoen!  :thumbsup

EastSide058

Citaat van: Cambuur058 op maart 18, 2014, 21:46:41
dat vind ik geen gemaakte sfeer maar goed ..
Capo's horen niet bij Cambuur, één iemand die het vak een beetje opwekt om te zingen is goed. Maar niet zo'n iemand met megafoon op een stijgertje  :R
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

Citaat van: EastSide058 op maart 18, 2014, 21:53:07
Capo's horen niet bij Cambuur, één iemand die het vak een beetje opwekt om te zingen is goed. Maar niet zo'n iemand met megafoon op een stijgertje  :R

Kan ik mijn reservering bij Bo-rent wel weer annuleren  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Citaat van: EastSide058 op maart 18, 2014, 21:53:07
Capo's horen niet bij Cambuur, één iemand die het vak een beetje opwekt om te zingen is goed. Maar niet zo'n iemand met megafoon op een stijgertje  :R
dat hoeft toch ook niet altijd?

Nightmarelwd

Heel Nederland vindt de sfeer bij Cambuur goed, behalve wij zelf.



MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Sfeer moet spontaan ontstaan en niet omdat iemand met een megafoon bepaald welke song er gezongen moet worden.

Een capo hoort niet bij een volksclub.
MI-Sider for Life

EastSide058

Citaat van: Nightmarelwd op maart 18, 2014, 22:01:38
Sfeer moet spontaan ontstaan en niet omdat iemand met een megafoon bepaald welke song er gezongen moet worden.

Een capo hoort niet bij een volksclub.
Eens...

maar Eagles is ook een volksclub maar gebruikt wel een capo  :rodekaart
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

Citaat van: EastSide058 op maart 18, 2014, 22:05:41
Eens...

maar Eagles is ook een volksclub maar gebruikt wel een capo  :rodekaart

Dat is een sukkel! Die camera geil is!  :zucht
Vele supporters ergeren zich mateloos aan deze kneus! (maar ze doen er niks aan)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op maart 18, 2014, 21:58:22
Heel Nederland vindt de sfeer bij Cambuur goed, behalve wij zelf.

:_schater azijnzijkers zijn we
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Galdiano op maart 18, 2014, 22:08:09
Dat is een sukkel! Die camera geil is!  :zucht
Vele supporters ergeren zich mateloos aan deze kneus! (maar ze doen er niks aan)

;( Echt niet normaal wat een kneus is dat zeg, kunnen ze die vent niet eens met een bal er uit knallen?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Destroyer op maart 18, 2014, 22:12:43
;( Echt niet normaal wat een kneus is dat zeg, kunnen ze die vent niet eens met een bal er uit knallen?

Wekelijks heb ik de hoop, dat hij eens een keer de bal vol op zijn kop krijgt!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets