Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Voorstopper op februari 21, 2014, 14:59:37
We kunnen de supporters van de duutsers wel even toezingen:

Ze zijn op tienertoer
ze zijn op tienertoer
Ze zijn op tienertoer
ze zijn op tienertoer

HAHAHA
De club betaalt immers de busreis  :_schater

Top jongetje.

Wat interesseert mij die reserve Duitsers. We moeten Cambuur steunen.

Voorstopper

Citaat van: John Hiatt op februari 21, 2014, 15:55:30
Top jongetje.

Wat interesseert mij die reserve Duitsers. We moeten Cambuur steunen.

Nou geintje hoor, maar misschien begrijpen jullie dat niet :(

Dokkumer

Citaat van: Treb op februari 21, 2014, 15:37:06
Pff.. niveautje Vak14 dit..  ;(  :zucht
Uhm vakkie terug lijkt me...
Verder idd niveautje Teletubbies

Verstuurd vanaf mijn spambox


pvanbuijtene

Citaat van: Voorstopper op februari 21, 2014, 15:57:03
Nou geintje hoor, maar misschien begrijpen jullie dat niet :(

Iksnap de grap ook niet echt ;(

Dokkumer

Zie de humor er in ieder geval niet van in

Verstuurd vanaf mijn spambox


mescc

Laten we ons niet teveel bezig houden met het uitvak, 400 man naar kerkrade is ons niet gelukt.......

Cambuur123

als we in de 80e min met 2/3/4/5/6-0 voor staan kan je ze wel een beetje uit de tent lokken...  l8l Hebben nog wel een appeltje te schillen met ze dacht ik! Bovenstaande vind ik echter niks, sorry  :_spank

Nightmarelwd

Citaat van: Treb op februari 21, 2014, 15:37:06
Pff.. niveautje Vak14 dit..  ;(  :zucht

:zucht

IK zou zeggen kom er vanavond gezellig bij in Vak14
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Ik lees hier veel berichten over hoe slecht de sfeer is. Vraag jezelf af:

- Zing ik zelf hard genoeg mee?
- Zingt mijn buurman op de tribune mee?
- Wat doe ik zelf om de sfeer goed te houden?
- Wanneer jezelf meedoet en de sfeer vind je nog slecht, dan heb je recht van spreken.

Veel plezier vanavond allemaal en ik verwacht van alle azijnzeikers dat ze vanavond allemaal uit volle borst meezingen.   |:)
MI-Sider for Life

AL

Citaat van: Voorstopper op februari 21, 2014, 14:55:43
Wudde de spandoeken oek weer van zolder haalt. Krek as tegen DKV? Dan hest fut de vlam in de pan dacht ik su

Wat is er met het mooie spandoek gebeurd die we op oost hadden tegen dkv?
Zou hem nog wel eens willen zien.
Vanavond alles uit de kast en schor weer thuis komen!!

papier

Citaat van: AL op februari 22, 2014, 12:41:49
Wat is er met het mooie spandoek gebeurd die we op oost hadden tegen dkv?
Zou hem nog wel eens willen zien.
Vanavond alles uit de kast en schor weer thuis komen!!

Dat moet je toch niet doen joh, zulke doeken zijn iets speciaals. Voor de volgende speciale gelegenheid een nieuw megadoek, maar niet dezelfde.

Viper

Citaat van: Nightmarelwd op februari 22, 2014, 11:40:43Zingt mijn buurman op de tribune mee?

Eén persoon wil ik nog wel aansporen om te zingen, maar ik constateer soms dat er 30 personen in vak 13 niet zingen. ;(

Galdiano

Citaat van: Viper op februari 22, 2014, 12:55:23
Eén persoon wil ik nog wel aansporen om te zingen, maar ik constateer soms dat er 30 personen in vak 13 niet zingen. ;(

Jij hebt inmiddels de leeftijd dat je hun vader ha kunnen zijn. Spreek je ze dan niet even aan?  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Viper

Het probleem ligt niet specifiek bij de kids, papa Galdiano.

Leovardiascc

ik denk dat de tijd van de wedstrijd ook een rol speelt.

zaterdagavond is (bijna)iedereen nog fris.

en zondag om half 1 is iedereen brak :P