Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: pvanbuijtene op februari 16, 2014, 17:16:03
Hoe mooi het ook is..

Ik snap niet hoe je het in je hoofd krijgt dat je toch weer een fakkel afsteekt..
Je weet dat je een sv krijgt....

Fakkels rookbommen dikke pro ook al mag het niet van de KNVB! Zolang het maar niet op veld wordt gegooid. Grachten genoeg.

pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op februari 16, 2014, 17:29:42
Fakkels rookbommen dikke pro ook al mag het niet van de KNVB! Zolang het maar niet op veld wordt gegooid. Grachten genoeg.

Ik vind het ook prachtig... maar tis zonde voor jezelf...

Galdiano

Hoezo was de sfeer niet goed?
Wat willen we nog meer?

Oost west en zuid helemaal gek op bepaalde momenten.
Tsja na de 3-1 wordt het nog een beetje spannend en dan merk je dat het wat inzakt, maar dat heeft iedere club.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Vond het bij vlagen aardig rustig/stil in het stadion hoor, laatste 15 minuten was niet best van Cambuurkant, dan mag Noord best wel even een poging doen om het tij te keren.

Holwerd voor Cambuur

Feit blijft dat als de ene groep begint, de ander lijkt te weigeren om mee te doen....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

siepelsjeu

Vak 13 heeft meer dan dan helft van de wedstrijd yallah yallah sc cambuur gezongen ... Slaat nergens op

Galdiano

Citaat van: siepelsjeu op februari 16, 2014, 20:01:01
Vak 13 heeft meer dan dan helft van de wedstrijd yallah yallah sc cambuur gezongen ... Slaat nergens op

Als 14 begon sloeg de vlam over! Als 13 begint is het geen massaal geluid. Valt me wekelijks op vanaf west.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: SCC-J op februari 16, 2014, 16:59:27
In de winter is sfeer altijd kut . En we letten te veel op het voetbal

:_schater

siepelsjeu

Citaat van: Galdiano op februari 16, 2014, 20:03:33
Als 14 begon sloeg de vlam over! Als 13 begint is het geen massaal geluid. Valt me wekelijks op vanaf west.
En als we wel met ze alle het zelfde zingen is het niet op het zelfde ritme dan ontstaat er een soort canon

Tukker

Citaat van: Galdiano op februari 16, 2014, 20:03:33
Als 14 begon sloeg de vlam over! Als 13 begint is het geen massaal geluid. Valt me wekelijks op vanaf west.
Die trommelaar op Zuid moet echt nodig een keer op drumles; dat lijkt helemaal nergens op.

Maar hij is als 1 van de weinigen wel elke keer verzekerd van een vaste plek op zuid  :gelekaart
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Citaat van: siepelsjeu op februari 16, 2014, 20:16:30
En als we wel met ze alle het zelfde zingen is het niet op het zelfde ritme dan ontstaat er een soort canon

Heeft Noord ooit wel eens tegelijk gezongen? Ik kan het me niet herrineren  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Tukker op februari 16, 2014, 20:21:29
Die trommelaar op Zuid moet echt nodig een keer op drumles; dat lijkt helemaal nergens op.

Maar hij is als 1 van de weinigen wel elke keer verzekerd van een vaste plek op zuid  :gelekaart

Zuid ook steeds beter te horen op west  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

siepelsjeu

Citaat van: Galdiano op februari 16, 2014, 20:23:16
Heeft Noord ooit wel eens tegelijk gezongen? Ik kan het me niet herrineren  :_schater
Klopt en daar mut verandering in komen

siepelsjeu

Citaat van: Tukker op februari 16, 2014, 20:21:29
Die trommelaar op Zuid moet echt nodig een keer op drumles; dat lijkt helemaal nergens op.

Maar hij is als 1 van de weinigen wel elke keer verzekerd van een vaste plek op zuid  :gelekaart
Heb je die clown van een trommelaar van zuidvwel eens gezien  :_schater

scclwd

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 16, 2014, 17:20:05
Waarom is er altijd kritiek op de sfeer bij Cambuur ?
De spelers mogen in hun handen knijpen met zo'n aanhang.

Ik vind de sfeer altijd prima. Zeker als je kijkt naar andere clubs.

Ik keek net even op een Zwolle-forum en daar stond dat ze heel graag zo'n entourage willen hebben als in ons stadion. Wij zijn veel te kritisch op onzelf met ons gezeur over sfeer. We hebben juist een fantastische sfeer! Menig club is daar jaloers op.