Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

Citaat van: Lore op februari 06, 2014, 18:35:37
:_schater tjsah, als je nog maar een paar wedstrijden bij Cambuur komt, dan hoort Tsunami net zo bij Cambuur als 't Woanskip!

hahahah never  :_schater

Goudvinger

Je kan veel zeggen over die Tsunami, maar het zorgt in ieder geval voor meer sfeer dan dat verschrikkelijke anti-Abe lied met kleuterrijm  :_schater

Leovardiascc

Citaat van: Goudvinger op februari 06, 2014, 19:38:22
verschrikkelijke anti-Abe lied met kleuterrijm  :_schater

over welke heb je het nu :P ?

Cambuur058

Citaat van: Leovardiascc op februari 06, 2014, 19:52:07
over welke heb je het nu :P ?
Ik denk het anti fries waar ik voor kies lied

Treb

Citaat van: Cambuur058 op februari 06, 2014, 20:00:25
Ik denk het anti fries waar ik voor kies lied

Die is inderdaad slecht zeg..  :_schater

Ik heb altijd last van een zeker soort schaamte wanneer dat liedje wordt ingezet.

Cambuur058

Citaat van: Treb op februari 06, 2014, 20:04:37
Die is inderdaad slecht zeg..  :_schater

Ik heb altijd last van een zeker soort schaamte wanneer dat liedje wordt ingezet.
Denk dat de meerderheid dat heeft haha

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Destroyer

Citaat van: Galdiano op februari 06, 2014, 09:21:40
Mag ik zeggen dat zuid vaak de beste sfeer had gister. Ja dat mag ik zeggen.
Ging goed los daar af en toe, en zette regelmatig liederen in.

Ik stond daar te kijken bovenaf van vak 13 a 14 en had dubbele gevoelens! Ik vond het prachtig dat Zuid zo zong en sprong, maar kon wel janken hoe slecht de sfeer in vak 12 13 maar VOORAL in 14 was!

Vak 14 had blijkbaar niets te doen nu er geen uitsupporters waren, en meezingen met vak 12 en 13 is blijkbaar niet stoer. Sjezus, ik moet er een keer over ophouden maar wat erger ik me hier mateloos aan gadverdamme. De meesten zijn volwassen kerels maar gedragen zich als kleuters.  :zucht

Met zijn allen? Niet bij ons helaas....


Zuid  |:) :thumbsup Ga zo door, nog even en we hebben een nieuwe fantatieke side  :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Galdiano op februari 06, 2014, 09:35:06
Ik hoor op west steeds vaker discussies ontstaan dat het een zit tribune is, en mensen moeten gaan zitten. Al diverse malen gehoord dat ze dan maar een kaart voor het invalide vak moeten kopen!  :_schater

West veert vaak op, gister sowieso de helft gestaan. Wat een spanning!

Ik zag wel velen idd aan de zijkanten staan...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt

Sfeer was niet denderend. Komt ook door de waardeloze tijd om te spelen.

SCC-J

In de winter is sfeer altijd kut . En we letten te veel op het voetbal

speculeter

En die opgeschoten pubers die niet voor sfeer komen maar
alleen om te stoken naar uitpubliek en ruzie maken
met eigen stewards.
simpele lui.

SCC-J

Die stewards vind/vond ik pas simpel

pvanbuijtene

Hoe mooi het ook is..

Ik snap niet hoe je het in je hoofd krijgt dat je toch weer een fakkel afsteekt..
Je weet dat je een sv krijgt....

RotterdamLeeuwarden

Waarom is er altijd kritiek op de sfeer bij Cambuur ?
De spelers mogen in hun handen knijpen met zo'n aanhang.

Ik vind de sfeer altijd prima. Zeker als je kijkt naar andere clubs.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)