Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Mp

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2014, 20:06:27
:_schater Hef ik nog nooit gehoord vanaf noord dat ding

Dan mankeert er wat aan je horen denk ik  :gelekaart

papier

Gaan de mensen op oost eigenlijk iets mee kunnen krijgen bande sfeeracties? Of wordt het zicht hen ontnomen door het megadoek?

Destroyer

Citaat van: Mp op januari 25, 2014, 21:38:51
Dan mankeert er wat aan je horen denk ik  :gelekaart

Wat zeg je?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2014, 22:41:52
Wat zeg je?
Zal ik jouw schermnaam maar even veranderen in B2? :devil

Destroyer

Citaat van: B2 op januari 25, 2014, 22:41:52
Wat zeg je?

1 verkeerd antwoord en je Nickname wordt aangepast, whoeha  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op januari 25, 2014, 23:17:13
Zal ik jouw schermnaam maar even veranderen in B2? :devil

Mag voor 1 dag vriend! Morgen zet je hem maar om!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Daddy T.

Citaat van: B2 op januari 26, 2014, 07:47:24
1 verkeerd antwoord en je Nickname wordt aangepast, whoeha  :_schater
Machtsmisbruik door de nr 1 forumvervuiler  :rodekaart
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Len Cantello

En wie niet springt........
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur058


Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op januari 26, 2014, 16:09:49
Hele stadion..  _O_ _O_ _O_
Jong en oud, steuntrekker en sponsor BAM |:)

pvanbuijtene

Ook al was het gelekt... mooie doek voor oost!!

John Hiatt

Grandioos, kippenvel. Stond om half 12 op noord, is eigenlijk geen moment stil geweest.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: pvanbuijtene op januari 26, 2014, 16:32:41
Ook al was het gelekt... mooie doek voor oost!!

Benieuwd naar de foto's, want ik stond er natuurlijk achter :insane

Volgens mij wel een mooi doek!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

gewoon een fan

Ik heb nog kippenvel van de grandioze sfeer vanmiddag  _O_
Zelfs op west waar ik zit deed iedereen gewoon mee  _O_
Dit laat toch wel zien dat wij gewoon in de eredivisie thuis horen, in ieder geval op supporters gebied  :thumbsup

pvanbuijtene

#719
Zit ik filmpje rupperrt van sfeer terug te kijken heb ik echt zoveel liedjes niet gehoord vanaf zuid.. onder andere wilhelmus... tekenend wat voor gekkenhuus het was... mensen van boven de 70 aan het springen... heerlijk!!