Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

mindra

dan moet je die trommelaar op zuid hebben. Die slaat echt alles dood.
Zodra er wordt gezongen begint hij te trommelen en na 10 x trommelen houdt iedereen zich weer stil.
En die trommelaar probeerd harder te trommelen dan er gezongen wordt.( IRRITANT).

wat mij betreft geen trommel op zuid.

EastSide058

Citaat van: mindra op januari 24, 2014, 18:45:20
dan moet je die trommelaar op zuid hebben. Die slaat echt alles dood.
Zodra er wordt gezongen begint hij te trommelen en na 10 x trommelen houdt iedereen zich weer stil.
En die trommelaar probeerd harder te trommelen dan er gezongen wordt.( IRRITANT).

wat mij betreft geen trommel op zuid.
En op Noord ook geen trommel
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

siepelsjeu

Citaat van: Galdiano op januari 24, 2014, 10:25:08
Tevens als 12 aanzet gaat het ook goed los! Probleem ligt echt in 13!
Vakkie 12 komt boven 13 uit

Dokkumer

En ja hoor, er is weer trommelant :devil

mscc


speculeter

Hoe zit dat nou precies met dat doek tussen
noord en uitpubliek?

jeff

Citaat van: peter op januari 24, 2014, 20:59:16
Hoe zit dat nou precies met dat doek tussen
noord en uitpubliek?
Doek hangt voor het uit vak, en er hangt een tv in voor de boeren  :zweep
Ik zal het niet weten, ben wel benieuwd hoe ze dat willen doen zonder het zicht op het veld te verminderen.

speculeter

Ik zou het belachelijk vinden en hoop dat ze het er heeel snel
wegscheuren!

Scc01

Citaat van: peter op januari 24, 2014, 20:59:16
Hoe zit dat nou precies met dat doek tussen
noord en uitpubliek?

Er kom een vlag te hangen met daarop een levensgrote sudoku puzzel

drg

Dus binne na vanmorgen alle sfeer middelen er al doorheen gebrand of wa?  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Scc01 op januari 25, 2014, 17:36:54
Er kom een vlag te hangen met daarop een levensgrote sudoku puzzel
Nee, dat is een HOAX. Er komt een grote Fries  eeeh Zweedse doorloper :devil

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk


Destroyer

Citaat van: mindra op januari 24, 2014, 18:45:20
dan moet je die trommelaar op zuid hebben. Die slaat echt alles dood.
Zodra er wordt gezongen begint hij te trommelen en na 10 x trommelen houdt iedereen zich weer stil.
En die trommelaar probeerd harder te trommelen dan er gezongen wordt.( IRRITANT).

wat mij betreft geen trommel op zuid.

:_schater Hef ik nog nooit gehoord vanaf noord dat ding
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

 :0= + 90 MINUTEN LANG SCHREEUWEN MORGEN, GEEN EXCUUS!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2014, 20:08:13
:0= + 90 MINUTEN LANG SCHREEUWEN MORGEN, GEEN EXCUUS!

waarvan akte.

Bernardo

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2014, 20:08:13
:0= + 90 MINUTEN LANG SCHREEUWEN MORGEN, GEEN EXCUUS!

:0= Heel het stadion!!