Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Jaaaa prachtig ik hou hier wel van :thumbsup

Eewal

Verder vind ik de sfeer op enkele momenten tijdens de wedstrijd na, flink tegenvallen. De mooie oppeppende songs van vroeger zijn veranderd in een hoop treurnis.

V-man

Citaat van: Inferno-058 op februari 25, 2026, 20:05:46


Mooi lied wat ze nu standaard net voor de wedstrijd afspelen
fantastisch intro! (bitsie langs de lijn feel)

Dreet

#3798
https://youtu.be/FDlDKvidYbk?si=UoCUUi6mCGMy8sZc

Van dezelfde plaat Eye in the Sky: Old and Wise. De minder jonge Cambuursupporters herinneren zich vast nog het optreden van Koko Hoekstra in het tv-programma Sport op Zaterdag in oktober 1983. Cambuur hield PSV thuis op 2-2, en een televisieploeg volgde Cambuur op de dag van de replay. Na de nipt verloren replay van de bekerwedstrijd in Eindhoven playbackte hij dit nummer in de spelersbus. En schreef zo een klein stukje televisiegeschiedenis.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Dreet op februari 28, 2026, 23:48:12
https://youtu.be/FDlDKvidYbk?si=BklDQaIbwTi1gLWm

Van dezelfde plaat Eye in the Sky: Old and Wise. De minder jonge Cambuursupporters herinneren zich vast nog het optreden van Koko Hoekstra in het tv-programma Sport op Zaterdag in oktober 1983. Cambuur hield PSV thuis op 2-2, en een televisieploeg volgde Cambuur op de dag van de replay. Na de nipt verloren replay van de bekerwedstrijd in Eindhoven playbackte hij dit nummer in de spelersbus. En schreef zo een klein stukje televisiegeschiedenis.
KOKO....   wat heerlijk een oudere supporter te zijn soms....
Heb die 2 - 2 wedstrijd op Zuid gezien, de hekjes....
Allemaal inschuiven alstublieft....
Een echte held Koko Hoekstra en voor mij ook Oscar Zijlstra.

Dreet

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 01, 2026, 01:43:14
KOKO....   wat heerlijk een oudere supporter te zijn soms....
Heb die 2 - 2 wedstrijd op Zuid gezien, de hekjes....
Allemaal inschuiven alstublieft....
Een echte held Koko Hoekstra en voor mij ook Oscar Zijlstra.

Die 2-2 thuis was ik ook bij. Mooie sfeer......
Weet iemand trouwens hoe ik een YouTube filmpje afgebeeld krijg? Ik zie alleen maar een linkje....Minder jonge supporter h?.

Derkx R.H.

#3801
Bedoelde je deze? Of een ander linkje?


Dreet

Citaat van: Derkx R.H. op maart 01, 2026, 08:56:03
Bedoelde je deze? Of een ander linkje?



Ja, thx!

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 01, 2026, 01:43:14
KOKO....   wat heerlijk een oudere supporter te zijn soms....
Heb die 2 - 2 wedstrijd op Zuid gezien, de hekjes....
Allemaal inschuiven alstublieft....
Een echte held Koko Hoekstra en voor mij ook Oscar Zijlstra.

vergeet je oekie nou?
skaam je.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: okkele op maart 01, 2026, 17:12:39
vergeet je oekie nou?
skaam je.
Mag ik mn eigen helden zelf bepalen :zweep :D :D

Hirsch

Mooi om Cambuur gister weer te ervaren, maar helaas ook wel de ervaring zoals beschreven in de LC. Incidenten waarbij een presentator op zit te ruien om over Abe en een ziekte te zingen, gebeurtenissen met de burgemeester en een supportersvereniging die een uitgestoken Friese vlag  in de fik steekt en dit trots op de socials deelt, maken het lastig hier trots op te zijn. Ik hoop van harte dat nu we gaan groeien in het stadion, de club de tijd neemt met supportersgroepen om tafel te gaan en eens te bepalen wat onze gezamenlijke normen en waarden zijn en dit ook uit te dragen en te faciliteren.
Laat sien datst foor Cambuur bist. In het geel-blauw en door gedrag!



Waarom wij met schaamte naar de huldiging van SC Cambuur hebben gekeken | opinie

https://t.co/9mO3pxHHIO

Eewal

Citaat van: Hirsch op mei 04, 2026, 19:58:47
Mooi om Cambuur gister weer te ervaren, maar helaas ook wel de ervaring zoals beschreven in de LC. Incidenten waarbij een presentator op zit te ruien om over Abe en een ziekte te zingen, gebeurtenissen met de burgemeester en een supportersvereniging die een uitgestoken Friese vlag  in de fik steekt en dit trots op de socials deelt, maken het lastig hier trots op te zijn. Ik hoop van harte dat nu we gaan groeien in het stadion, de club de tijd neemt met supportersgroepen om tafel te gaan en eens te bepalen wat onze gezamenlijke normen en waarden zijn en dit ook uit te dragen en te faciliteren.
Laat sien datst foor Cambuur bist. In het geel-blauw en door gedrag!



Waarom wij met schaamte naar de huldiging van SC Cambuur hebben gekeken | opinie

https://t.co/9mO3pxHHIO
Helaas zullen deze beschamende dingen altijd blijven plaatsvinden bij onze club.

Poetser

#3807
Ik vond het een feest voor de capuchonnetjes. Niet voor de pet en sjaal supporters. Ben eerder weggegaan. De DJ was verschrikkelijk, op zo'n feest 'Leeuwarden Hooligans' continue door je microfoon schreeuwen plus de anti heerenveen liedjes. Het was echt om te janken.

Henk wordt godverdomme ereburger van onze mooie stad en het enige waar die IQ-loze ratten mee bezig waren is het gooien van bier en uitjouwen van Buma.

Man, wat zijn wij afgezakt.

Edit:
En in bijna ieder liedje het woord 'kanker'. Ik word daar echt ontzettend moedeloos van. Waar komt dit vandaan? Ik snap het niet? Dit was nooit zo. Stuur maar een persoonlijke brief naar iedereen op Noord met wat meer info over kanker plus foto's van mensen met kanker op hun sterfbed. Ik ben er echt zo ontzettend klaar mee.

DayDreamer

Helemaal eens, dat gedoe met Buma was ronduit beschamend om naar te kijken.

Derkx R.H.

Citaat van: Poetser op mei 05, 2026, 09:28:41
Ik vond het een feest voor de capuchonnetjes. Niet voor de pet en sjaal supporters. Ben eerder weggegaan. De DJ was verschrikkelijk, op zo'n feest 'Leeuwarden Hooligans' continue door je microfoon schreeuwen plus de anti heerenveen liedjes. Het was echt om te janken.

Henk wordt godverdomme ereburger van onze mooie stad en het enige waar die IQ-loze ratten mee bezig waren is het gooien van bier en uitjouwen van Buma.

Man, wat zijn wij afgezakt.

Edit:
En in bijna ieder liedje het woord 'kanker'. Ik word daar echt ontzettend moedeloos van. Waar komt dit vandaan? Ik snap het niet? Dit was nooit zo. Stuur maar een persoonlijke brief naar iedereen op Noord met wat meer info over kanker plus foto's van mensen met kanker op hun sterfbed. Ik ben er echt zo ontzettend klaar mee.