Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: fred op november 04, 2025, 12:16:25
Mochten we promoveren dan is het gewoon elke wedstrijd vol met 14500 dan zullen er ook meer sponsoren en genodigden komen.

Hoop dat er echt nog een keer een ticketsysteem komt dat seizoenkaarthouders hun plek beschikbaar kunnen stellen als ze niet komen opdagen, eventueel tegen een lichte vergoeding.
het schijnt dat dit bij Ajax per wedstrijd geregeld kan worden. Zullen vast meer clubs hebben.

michello

Citaat van: zeewolde op november 04, 2025, 12:27:12
het schijnt dat dit bij Ajax per wedstrijd geregeld kan worden. Zullen vast meer clubs hebben.

Er is door Ard uitgesproken dat dit systeem zou worden uitgerold. Echter hebben we er niets meer van vernomen.

Yellow Army

Citaat van: michello op november 04, 2025, 12:31:47
Er is door Ard uitgesproken dat dit systeem zou worden uitgerold. Echter hebben we er niets meer van vernomen.

Je moet wel zeker weten dat je de vrijgekomen kaarten weer verkoopt anders draai je als club zijnde hier verlies op
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op november 04, 2025, 13:28:36
Je moet wel zeker weten dat je de vrijgekomen kaarten weer verkoopt anders draai je als club zijnde hier verlies op

Als ik mijn kaart beschikbaar stel en niemand koopt hem, dan is er toch geen sprake van verlies.
Henk, held, bedankt

Specuveter

Als je niet kan kan iemand anders gewoon op je stoel?
Of bedoel je dat niet?

michello

Citaat van: Specuveter op november 04, 2025, 14:07:26
Als je niet kan kan iemand anders gewoon op je stoel?
Of bedoel je dat niet?

Precies, je plaats beschikbaar stellen waarbij het zelfs een win-win kan zijn. Een deel van de opbrengst naar de verkoper en een klein deel naar Cambuur.

Hirsch

Deze optie zit ook in het ticketingsysteem dat de club gebruikt, maar activeren blijkt vrij prijzig te zijn. Mogelijk dat wanneer we standaard uitverkocht huis hebben dit haalbaar is, maar voor nu nog niet waarschijnlijk.

debaas058

Citaat van: michello op november 04, 2025, 12:31:47
Er is door Ard uitgesproken dat dit systeem zou worden uitgerold. Echter hebben we er niets meer van vernomen.

Mensen van de ticketing zijn hiervoor op een cursus/uitleg geweest bij Tymes4. Dus er wordt aan gewerkt om dit te realiseren.
Op welk termijn dit is, durf ik niet te zeggen.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Holwerd voor Cambuur

Ado zong Sylla Sylla Sylla op de melodie van Baila Baila Baila.

Misschien iets voor Noord om zo Ferrah toe te zingen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EdsjeSCC

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2025, 12:48:16
Ado zong Sylla Sylla Sylla op de melodie van Baila Baila Baila.

Misschien iets voor Noord om zo Ferrah toe te zingen?

Ik dacht zelf aan Ich Ferrah op de melodie van Que Sera. Alleen laat ik de rest van de tekst aan de po?ten over ;)

Huizen

Ik ben sowieso voor om meer liedjes voor spelers te bedenken. En dan ook wat origineler dan tutututut Thijsie Jansen.

Laten we hier wat suggesties doen  |:)

I like Amofa Mofa is al top, alleen hoor ik nooit meer  8)

EdsjeSCC


Ollie

Citaat van: Bussum op november 22, 2025, 18:53:58
Ik ben sowieso voor om meer liedjes voor spelers te bedenken. En dan ook wat origineler dan tutututut Thijsie Jansen.

Laten we hier wat suggesties doen  |:)

I like Amofa Mofa is al top, alleen hoor ik nooit meer  8)
Ik ben hier ook een voorstander van!

Oscar Sj?strand op melodie van Pippi Langkous?

EdsjeSCC

Citaat van: Ollie op november 24, 2025, 11:07:18
Ik ben hier ook een voorstander van!

Oscar Sj?strand op melodie van Pippi Langkous?

Hee Oscar Sjostrand, draai de tegenstander dol.
Hee Oscar Sjostrand, een assist of weer een goal.
Jalalalala

Nou hupsakee  :devil

Inferno-058



Mooi lied wat ze nu standaard net voor de wedstrijd afspelen