Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

debaas058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 14, 2025, 17:15:35
Ik denk dat we sommige teksten, wat moeten bijwerken. Wij staan op promotie en dkv op degradatie, dus "volgend jaar gaan we weer..... " zal 'helaas' niet zo realistisch blijken te zijn  8)

Het slaat ?berhaupt nergens op dat dit nummer gezongen wordt na 6 wedstrijden gespeeld te hebben..  :zucht
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Noordcambuur

Wel redelijk gevuld stadion (14100) maar zuid was lang niet vol.
Westtribune ik weet het niet die komt niet voller.

Sfeer was KUT

Noordcambuur

Mooi spandoek van Baouf top hoor en ook veel vlaggen van Marokko.

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op november 02, 2025, 09:00:00
Wel redelijk gevuld stadion (14100) maar zuid was lang niet vol.
Westtribune ik weet het niet die komt niet voller.

Sfeer was KUT
Tja logisch als je tegen een beloften team speelt

Vlampiep

Citaat van: Inferno-058 op november 03, 2025, 11:22:38
Tja logisch als je tegen een beloften team speelt
De beloften teams hebben  bij ons in het Kooi stadion de mooiste wedstrijden opgeleverd.
Aanvallend voetbal, open wedstrijd en geen bus geparkeerd.
Bij Jong PSV was de sfeer geweldig.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op november 03, 2025, 12:04:22
De beloften teams hebben  bij ons in het Kooi stadion de mooiste wedstrijden opgeleverd.
Aanvallend voetbal, open wedstrijd en geen bus geparkeerd.
Bij Jong PSV was de sfeer geweldig.
:thumbsup

Inferno-058

Citaat van: Vlampiep op november 03, 2025, 12:04:22
De beloften teams hebben  bij ons in het Kooi stadion de mooiste wedstrijden opgeleverd.
Aanvallend voetbal, open wedstrijd en geen bus geparkeerd.
Bij Jong PSV was de sfeer geweldig.
Daar heb je gelijk in

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op november 02, 2025, 09:00:00
Wel redelijk gevuld stadion (14100) maar zuid was lang niet vol.
Westtribune ik weet het niet die komt niet voller.

Sfeer was KUT

Redelijk gevuld????
Volgens mij hoogste aantal ooit in 40 jaar?

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op november 03, 2025, 21:29:24
Redelijk gevuld????
Volgens mij hoogste aantal ooit in 40 jaar?
ik bedoel er mee te zeggen dat op de zuidtribune veel lege stoelen waren en dat de westtribune ook bij lange na niet vol zat.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2025, 21:39:02
ik bedoel er mee te zeggen dat op de zuidtribune veel lege stoelen waren en dat de westtribune ook bij lange na niet vol zat.
Zuidtribune was op papier uitverkocht.
Westribune konden nog ongeveer 800 man op.
Volgens berichten gaat het de goede kant op met sponsoren.
En eerlijk gezegd kun je dat ook wel wat zien.
Het is beter gevuld dan vorig jaar.
We moeten nu eenmaal groeien qua sponsoren.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op november 03, 2025, 22:04:58
Zuidtribune was op papier uitverkocht.
Westribune konden nog ongeveer 800 man op.
Volgens berichten gaat het de goede kant op met sponsoren.
En eerlijk gezegd kun je dat ook wel wat zien.
Het is beter gevuld dan vorig jaar.
We moeten nu eenmaal groeien qua sponsoren.
zuidtribune waren wel meer dan 100 lege stoelen ik blijf het zonde vinden dat die stoelen leeg blijven.
Heel mooi dat er steeds meer sponsoren onze club vinden.
Skyboxen zijn die nu allemaal verkocht of verhuurd.

PePe

Het uitvak was wel lekker vol.

666

Citaat van: Zuid1991 op november 03, 2025, 21:29:24
Redelijk gevuld????
Volgens mij hoogste aantal ooit in 40 jaar?

Cambuur - DS`79 vergeten  |:) Officieel 14.500 supporters en onofficieel 16000
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Zuid1991

Citaat van: 666 op november 04, 2025, 09:01:36
Cambuur - DS`79 vergeten  |:) Officieel 14.500 supporters en onofficieel 16000
Klopt, alleen was dat in de na competitie en niet in een competitiewedstrijd.

fred

Mochten we promoveren dan is het gewoon elke wedstrijd vol met 14500 dan zullen er ook meer sponsoren en genodigden komen.

Hoop dat er echt nog een keer een ticketsysteem komt dat seizoenkaarthouders hun plek beschikbaar kunnen stellen als ze niet komen opdagen, eventueel tegen een lichte vergoeding.