Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op september 07, 2025, 13:57:50
Heerlijke sfeer hoor gisteravond
zekers kerel en een mooie sfeeractie ik had een nieuwe supporter mee en die heeft genoten  :thumbsup

Eewal

Leuke tifo op Oost! Wat kost zoiets? Mag om mij veel vaker, behalve dat je moet uitkijken geen vliegtuig in je oog te krijgen..

Specuveter

Die vliegtuigjes  :_schater :_schater

Lore

Citaat van: Eewal op september 07, 2025, 16:04:44
Leuke tifo op Oost! Wat kost zoiets? Mag om mij veel vaker, behalve dat je moet uitkijken geen vliegtuig in je oog te krijgen..

Zijn daar ook ergens beelden van? Ik stond onder een blauw a4tje

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 07, 2025, 22:51:45


Thanks, leuk om te zien.

Ik dacht even dat ik rotte kies van Mark Rutte was, maar het valt mee!

debaas058

Citaat van: Eewal op september 07, 2025, 16:04:44
Leuke tifo op Oost! Wat kost zoiets? Mag om mij veel vaker, behalve dat je moet uitkijken geen vliegtuig in je oog te krijgen..

Goed om te horen dat de tifo in de smaak viel, het was een goede eerste test.
Op naar meer ;)



Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vond het heel leuk maar was het niet meer rkc blauw dan scc blauw?
Henk, held, bedankt

douwelwd

Citaat van: debaas058 op september 08, 2025, 21:08:58
Goed om te horen dat de tifo in de smaak viel, het was een goede eerste test.
Op naar meer ;)



3 mannen voor mij op de tribune: komen op hun plek met de folder van de tifo actie in de handen.
iedereen houdt netjes zijn/haar papiertje omhoog behalve de 3 voor mij... lekker zitten blijven... pfft
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

Galdiano

Citaat van: douwelwd op september 08, 2025, 22:03:57
3 mannen voor mij op de tribune: komen op hun plek met de folder van de tifo actie in de handen.
iedereen houdt netjes zijn/haar papiertje omhoog behalve de 3 voor mij... lekker zitten blijven... pfft

En spreek je ze dan ook aan? En wat is hun reactie?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

debaas058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 08, 2025, 21:55:49
Vond het heel leuk maar was het niet meer rkc blauw dan scc blauw?

Het lijkt misschien wat anders door de belichting, maar het was ?t blauw van de Leeuwarder vlag
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: debaas058 op september 08, 2025, 22:46:24
Het lijkt misschien wat anders door de belichting, maar het was ?t blauw van de Leeuwarder vlag

|:) |:)
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik denk dat we sommige teksten, wat moeten bijwerken. Wij staan op promotie en dkv op degradatie, dus "volgend jaar gaan we weer..... " zal 'helaas' niet zo realistisch blijken te zijn  8)
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 14, 2025, 17:15:35
Ik denk dat we sommige teksten, wat moeten bijwerken. Wij staan op promotie en dkv op degradatie, dus "volgend jaar gaan we weer..... " zal 'helaas' niet zo realistisch blijken te zijn  8)

:_schater :_schater :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 14, 2025, 17:15:35
Ik denk dat we sommige teksten, wat moeten bijwerken. Wij staan op promotie en dkv op degradatie, dus "volgend jaar gaan we weer..... " zal 'helaas' niet zo realistisch blijken te zijn  8)
het bevalt me wel dat ze bijna onderaan staan :y