Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Specuveter op maart 12, 2025, 08:48:22
Ik zit zelf op Oost en merk dat onze tribune steeds meer mee gast doen met Noord.
Prima sfeer Maandag inderdaad.
Stadion begint te leven.

Zit ook op oost maar verbaas me wel over hoeveel mensen er op tijd weg moeten gaan. Lekker naar Heerenveen gaan dan joh.

Dreet

Citaat van: papier op maart 12, 2025, 11:53:12
Zit ook op oost maar verbaas me wel over hoeveel mensen er op tijd weg moeten gaan. Lekker naar Heerenveen gaan dan joh.
Nou, sommige supporters hebben een goede reden om eerder te vertrekken. En die hebben gegarandeerd een schijthekel aan dkv.. Ik woon zelf in Assen en ga soms vlak voor het eindsignaal al bij de uitgang staan. Dan kom ik niet in het gedrang terecht, spring op mijn OV-fiets en kan zo nog net op tijd in de trein naar Groningen stappen. Of kom je me de volgende keer even gezelschap houden wanneer ik een uur op station Leeuwarden moet wachten?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dreet op maart 12, 2025, 13:46:02
Nou, sommige supporters hebben een goede reden om eerder te vertrekken. En die hebben gegarandeerd een schijthekel aan dkv.. Ik woon zelf in Assen en ga soms vlak voor het eindsignaal al bij de uitgang staan. Dan kom ik niet in het gedrang terecht, spring op mijn OV-fiets en kan zo nog net op tijd in de trein naar Groningen stappen. Of kom je me de volgende keer even gezelschap houden wanneer ik een uur op station Leeuwarden moet wachten?

Hij brengt je wel naar Assen, is toch niet zo veel om naar Arnhem  :proost
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 12, 2025, 14:02:38
Hij brengt je wel naar Assen, is toch niet zo veel om naar Arnhem  :proost

Komt goed.

Poetser

Citaat van: papier op maart 12, 2025, 11:53:12
Zit ook op oost maar verbaas me wel over hoeveel mensen er op tijd weg moeten gaan. Lekker naar Heerenveen gaan dan joh.

Ik moest in de 89e minuut pissen en zag allemaal lui al lopen op de omloop richting uitgang.

Snap daar niks van

Dreet

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 12, 2025, 14:02:38
Hij brengt je wel naar Assen, is toch niet zo veel om naar Arnhem  :proost
:)

Dreet


papier

Overigens gaat m'n punt natuurlijk niet over Dreet of die 3 man en een paardenkop die ook met het OV gaan. Maar over een grote groep die net iets meer vooraan de file wil staan om 3 minuten eerder thuis te zijn.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op maart 12, 2025, 14:36:51
Overigens gaat m'n punt natuurlijk niet over Dreet of die 3 man en een paardenkop die ook met het OV gaan. Maar over een grote groep die net iets meer vooraan de file wil staan om 3 minuten eerder thuis te zijn.
Als je het team nog even bedankt, sta je echt nooit in de file  _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Specuveter

Met zijn allen de winst vieren
Uitloopronde even zien en daarna die gekke Nieling nog even te keer zien gaan toch |:)

Vlampiep

Citaat van: Poetser op maart 12, 2025, 14:20:34
Ik moest in de 89e minuut pissen en zag allemaal lui al lopen op de omloop richting uitgang.
Snap daar niks van
Wie gaat nou in de 89e minuut nog pissen :_schater

Poetser

Citaat van: Vlampiep op maart 12, 2025, 15:20:47
Wie gaat nou in de 89e minuut nog pissen :_schater

Als je 1x gaat dan blijf je gaan...

Vlampiep

Citaat van: Poetser op maart 12, 2025, 15:35:18
Als je 1x gaat dan blijf je gaan...
Dat is de reden dat ik vooraf aan de wedstrijd geen biertje drink.

Eewal

Het Cambuur forum, waar mannen zich dusdanig thuis voelen dat ze hun blaasproblemen met elkaar delen  :devil

Vlampiep

Citaat van: Eewal op maart 12, 2025, 16:20:57
Het Cambuur forum, waar mannen zich dusdanig thuis voelen dat ze hun blaasproblemen met elkaar delen  :devil
Geen blaasproblemen  maar directe oorzaak van dat prostaatprikkelende bier wat ze in het stadion verkopen , zou direct verboden moeten worden. :_schater