Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Dreet

Citaat van: papier op maart 12, 2025, 14:36:51
Overigens gaat m'n punt natuurlijk niet over Dreet of die 3 man en een paardenkop die ook met het OV gaan. Maar over een grote groep die net iets meer vooraan de file wil staan om 3 minuten eerder thuis te zijn.
:)Vergis je niet hoor: de stoptrein naar Groningen is na een wedstrijd behoorlijk gevuld met W?ldpyken met Cambuursjaals... ;)

Vlampiep

Citaat van: Dreet op maart 12, 2025, 16:42:25
:)Vergis je niet hoor: de stoptrein naar Groningen is na een wedstrijd behoorlijk gevuld met W?ldpyken met Cambuursjaals... ;)
En na het voetbal is er voor velen nog een leven h?.

PePe

Citaat van: Vlampiep op maart 12, 2025, 17:40:47
En na het voetbal is er voor velen nog een leven h?.

Op maandagavond ook?

Destroyer

Citaat van: Specuveter op maart 12, 2025, 14:56:22
Met zijn allen de winst vieren
Uitloopronde even zien en daarna die gekke Nieling nog even te keer zien gaan toch |:)

Ja machtig man
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: PePe op maart 12, 2025, 17:42:55
Op maandagavond ook?
Is dat andere leven dan aan een dag gebonden? Bij velen beheerst het voetbal niet het sociale leven en is daar gewoon een deel van.

Delfzijl/Cambuur

Ik moet ook altijd precies pissen op t eind van de wedstrijd...... En dan tellen ze mij ook mee als vroeg vertrekker daar baal ik van. (haha flauwekul opmerking natuurlijk)
Ik kijk altijd de gehele wedstrijd tot aan het fluitje. En dan loop ik als een speer door Oost trap naar beneden richting mn auto bij de Cristallic.
Kan dan zo weg de rondweg op. Met een beetje geluk tegen half 12 thuis en dan kan ik eindelijk een berenburgertje en een biertje.
Ben wel blij dat er heel veel anderen blijven om de ploeg te bedanken.

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 12, 2025, 19:00:36
Ik moet ook altijd precies pissen op t eind van de wedstrijd...... En dan tellen ze mij ook mee als vroeg vertrekker daar baal ik van. (haha flauwekul opmerking natuurlijk)
Ik kijk altijd de gehele wedstrijd tot aan het fluitje. En dan loop ik als een speer door Oost trap naar beneden richting mn auto bij de Cristallic.
Kan dan zo weg de rondweg op. Met een beetje geluk tegen half 12 thuis en dan kan ik eindelijk een berenburgertje en een biertje.
Ben wel blij dat er heel veel anderen blijven om de ploeg te bedanken.
De ploeg mag jou ook wel bedanken voor de vele keren dat ze weinig wisten te brengen. Na het fluit signaal ben ik ook direct in de benen en kan tijdens de lange wandeling naar de auto nagenieten wat ondersteunt wordt door het zingen de supporters in het stadion. Maar dit is toch echt sinds kort. Want er was sinds kort weinig te genieten, behalve dan de uitslag.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op maart 12, 2025, 14:56:22
Met zijn allen de winst vieren
Uitloopronde even zien en daarna die gekke Nieling nog even te keer zien gaan toch |:)

:thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Beul B

wij blijven op OOst altijd zitten totdat de ereronde is geweest. Ongeacht het resultaat. De boys lopen een ereronde en willen het publiek bedanken. Jij kan de spelers bedanken. Al hebben ze het slecht gedaan, dan steek je nog een duim omhoog voor de volgende wedstrijd. Het hoort van twee kanten te komen. Als je snel een bus of trein moet halen is dat natuurlijk een uitzondering. Maar je loopt niet tijdens de wedstrijd voor andere mensen langs. En als je even blijft nagenieten kan je zo naar de wc en naar de uitgang en is het meeste verkeer weg.

Hirsch

Verspreiding van seizoenskaarthouders. Er valt nog wat te winnen, maar komt met verhoogde capaciteit vast ook!
https://www.knvb.nl/nieuws/organisatie/berichten/70367/de-supporterskaart-ontdek-de-spreiding-van-voetbalfans-nederland

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Hirsch op maart 26, 2025, 17:27:07
Verspreiding van seizoenskaarthouders. Er valt nog wat te winnen, maar komt met verhoogde capaciteit vast ook!
https://www.knvb.nl/nieuws/organisatie/berichten/70367/de-supporterskaart-ontdek-de-spreiding-van-voetbalfans-nederland

Doe er volgende keer even een waarschuwing bij. Die achtergrond is echt verschrikkelijk  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Viper

Onze club wint aan populariteit, wat natuurlijk een positieve ontwikkeling is. Opvallend genoeg zijn we in Hindeloopen erg geliefd. Ook in plaatsen als Franeker en Harlingen, al komt dat niet als een verrassing. |:)

fred

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 26, 2025, 19:26:30
Doe er volgende keer even een waarschuwing bij. Die achtergrond is echt verschrikkelijk  ;)

Tssss...

Inferno-058

De sfeer was echt fantastisch. Je wint er weinig mee maar toch...

Inferno-058

Heerlijke sfeer hoor gisteravond