Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Westerpark op januari 20, 2025, 16:57:51
Is bij ons ook wel geweest. Kan ik me nog wel in vinden vanwege (voornamelijk) jeugd die aandacht niet bij de wedstrijd/sfeer hebben of bezig zijn met online profileren. Telefoons zijn bijna overal verstorende elementen dus ook binnen een sfeervak. Daarnaast willen sommige mensen niet gefilmd worden wat hun goed recht is en ook problemen kan opleveren bij acties die niet aan de regels voldoen.

Dat vlaggen onder de wedstrijd hoeft van mij ook niet.
Telefoonverbod op Noord tijdens de wedstrijd mag bij ons ook wel.

Die vlaggen hebben wel wat vind ik, maar goed.

janou

Citaat van: Westerpark op januari 20, 2025, 16:57:51
Is bij ons ook wel geweest. Kan ik me nog wel in vinden vanwege (voornamelijk) jeugd die aandacht niet bij de wedstrijd/sfeer hebben of bezig zijn met online profileren. Telefoons zijn bijna overal verstorende elementen dus ook binnen een sfeervak. Daarnaast willen sommige mensen niet gefilmd worden wat hun goed recht is en ook problemen kan opleveren bij acties die niet aan de regels voldoen.

Dat vlaggen onder de wedstrijd hoeft van mij ook niet.

Zijn er beneden op Noord ook een aantal die alleen maar naar boven kijken en iedereen willen opfokken en niks van de wedstrijd meekrijgen. Kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat die gasten vooral heel erg met zichzelf bezig zijn ipv met Cambuur. Merk dat ik mij daaraan erger, je bent in het stadion voor Cambuur, niet voor dat macho gedrag..

Verder wel complimenten wel aan die groep daar hoe ze de sfeer bezighielden vrijdag, dat moet ook gezegd worden.

Zuid1991

Wederom compliment aan de sfeermakers op Noord. De trommel helpt echt! |:)
Stadion begint ouderwets de Cambuur sfeer te krijgen  :thumbsup

Destroyer

Complimenten, trommel heeft nu al effect! Bijna 90 minuten knallen ondanks het grotendeels deprimerende spel. We gaan weer de goede kant uit. Bij vlagen voelde ik weer de oude tijden herleven! Top mannen op Noord! Biedt mooi perspectief voor de toekomst  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Inderdaad, zat voor de tv helaas, maar zo'n sfeer bij zo'n wedstrijd is ongekend  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Sfeer is echt goed en vanouds door de trommel. Waarom hebben we dit niet eerder gedaan vraag ik me af?

Noordcambuur

Maar ook na de wedstrijd de spelersgroep de noordtribune opzocht?..
En met elkaar op de foto :thumbsup

YellowBlue

Citaat van: Inferno-058 op februari 01, 2025, 13:35:56
Sfeer is echt goed en vanouds door de trommel. Waarom hebben we dit niet eerder gedaan vraag ik me af?
omdat er jaren terug een heksenjacht is geweest om de trommel er uit te krijgen. Toen die er uit was wilde een deel de trommel ook absoluut niet meer terug,.

Zuid1991

Er liggen banden bij de supporters van Hull City en Cambuur.
Ik zag beelden van de supporters van Hull-City dat ze massaal: ?I can?t help falling in love white you? van Elvis zingen. Prachtig!

Misschien als tip, om dit ook bij ons te introduceren?

Inferno-058

Ik heb me ge?rgerd aan de muziek in het stadion. Wie doet de muziek voor- en na de wedstrijd bij de club? Waar zijn de clubliederen van Rommy, Johnny de Vries etc? Waarom al die mainstream muziek draaien alsof het een discotheek is?

Huizen

Snap ook niet dat er niet werd ingegrepen toen Nieling voor de Noord tribune stond. Dan gooi je de muziek toch ff uit?

Poetser

W?t een sfeer vanavond. Op een maandagavond.

Oost is ook eindelijk los.

Zuid1991

De sfeer is weer ?ouderwets? (misschien nog wel luider dan voorheen).
Fantastisch! |:)

666

Sfeer vond ik ook echt prachtig, vooral de wat oudere Cambuur songs, lekker door het hele stadion heen.. alle tribunes deden mee echt geweldig.
Dat nieuwe liedje op het deuntje waar Ajax mee begonnen is hoeft wmb niet, waarom niet een deuntje wat nog nergens gezongen wordt.

Die vlaggen zijn ook hinderlijk voor alle mensen die hoger staan dan het voorste vak, je ziet de helft niet van wat er op het veld gebeurd. Er wordt echt door heel veel mensen die bloedfanatiek zijn, maar ook het voetbal willen volgen, als zeer hinderlijk ervaren. Iedere keer als het spannend wordt zie je niets. Het is een raar soort kopieergedrag welke je ineens overal ziet ontstaan. Waarom... is Cambuur nu een eenheidsworst aan het worden met de andere clubs (uitzonderingen daargelaten) gewoon voor de wedstrijd en tijdens een doelpunt vlaggen en klaar. 
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

janou

Citaat van: 666 op maart 11, 2025, 08:58:05
Sfeer vond ik ook echt prachtig, vooral de wat oudere Cambuur songs, lekker door het hele stadion heen.. alle tribunes deden mee echt geweldig.
Dat nieuwe liedje op het deuntje waar Ajax mee begonnen is hoeft wmb niet, waarom niet een deuntje wat nog nergens gezongen wordt.

Die vlaggen zijn ook hinderlijk voor alle mensen die hoger staan dan het voorste vak, je ziet de helft niet van wat er op het veld gebeurd. Er wordt echt door heel veel mensen die bloedfanatiek zijn, maar ook het voetbal willen volgen, als zeer hinderlijk ervaren. Iedere keer als het spannend wordt zie je niets. Het is een raar soort kopieergedrag welke je ineens overal ziet ontstaan. Waarom... is Cambuur nu een eenheidsworst aan het worden met de andere clubs (uitzonderingen daargelaten) gewoon voor de wedstrijd en tijdens een doelpunt vlaggen en klaar.

Eens. Dat nieuwe Ajax deuntje weglaten imo. De oude cambuursongs blijven het mooiste, simpel maar gewoon heel massaal. Echt genoten van de sfeer verder.