Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Hoorde ik op het laatst niet een trommel dan op Noord? Of stond iemand zijn handen weer stuk te slaan op ijzer? Voor de rest eens, een trommel is nodig voor deze tribune.

Waarom wel vlaggen en doeken in het uitvak en niet op Noord?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

oost

Citaat van: Destroyer op december 08, 2024, 17:57:25
Hoorde ik op het laatst niet een trommel dan op Noord? Of stond iemand zijn handen weer stuk te slaan op ijzer? Voor de rest eens, een trommel is nodig voor deze tribune.

Waarom wel vlaggen en doeken in het uitvak en niet op Noord?

Zover ik begrepen heb, hebben de makers van de doeken op dit moment geen locatie om ze malen. Vlagen enzo weet ik niet waardoor die niet meer worden gebruikt

Inferno-058

Citaat van: oost op december 08, 2024, 18:26:51
Zover ik begrepen heb, hebben de makers van de doeken op dit moment geen locatie om ze malen. Vlagen enzo weet ik niet waardoor die niet meer worden gebruikt
De club heeft een heel netwerk aan sponsoren, lukt het hun niet om een plek te vinden?

siepelsjeu

Citaat van: Inferno-058 op december 09, 2024, 18:59:46
De club heeft een heel netwerk aan sponsoren, lukt het hun niet om een plek te vinden?

Oproep van Cambuur op social media heeft niets opgeleverd

nee,wel?

hoe groot moet de ruimte zijn en moet dit perse in de stad zijn?

Stiens

Hier zou het WTC toch gewoon iets in kunnen betekenen? Naast de deur en die hallen zijn echt niet 7 dagen in de week gevuld volgens mij. Of is de relatie tussen WTC en Cambuur daarvoor te slecht?

Ollie

Kan dit niet in de omloop van noord? Ik geloof dat ze dit bij andere clubs ook wel doen. Zal trouwens nu wel niet mogen ivm de bouw, maar mogelijk in de toekomst een optie?

Yellow Army

Citaat van: Stiens op december 10, 2024, 09:24:11
Hier zou het WTC toch gewoon iets in kunnen betekenen? Naast de deur en die hallen zijn echt niet 7 dagen in de week gevuld volgens mij. Of is de relatie tussen WTC en Cambuur daarvoor te slecht?

Er is net een rechtzaak tussen beide partijen geweest dus beste vriendjes zullen het niet zijn
Area 58

siepelsjeu

Citaat van: nee,wel? op december 09, 2024, 23:40:34
hoe groot moet de ruimte zijn en moet dit perse in de stad zijn?
Mag er ook buiten, minimaal 250 m2

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Heerlijke sfeer vandaag op de tribunes  |:)

Specuveter

Wegens omstandigheden thuis voor tv gekeken
90 minuten lang publiek gehoord.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op januari 17, 2025, 22:14:56
Wegens omstandigheden thuis voor tv gekeken
90 minuten lang publiek gehoord.
Hier ook, en op het eind zelfs het hele stadion  _O_
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Weer een sfeertje als vanouds
Area 58

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Yellow Army op januari 18, 2025, 01:09:08
Weer een sfeertje als vanouds
Geschreeuwd  gezongen geklapt gesprongen en van spanning gewupt op mn stoeltje, heerlijke avond.
Oost was top.