Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: sccweestwel op september 15, 2013, 22:03:46
http://www.youtube.com/watch?v=KoA9UNpF1xk
Prachtig uitvak. Wat zou het mooi zijn dit ook in de kleuren geel/blauw straks op tv te zien. Want reken maar dat er media-aandacht komt als je dit voor elkaar kunt krijgen. Meer als de eerder genoemde bivakmutsen of blote billen  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Sander Scc

Citaat van: DC op september 15, 2013, 16:52:07
Vond de sfeer gisteren redelijk, bij vlagen goed maar zeker voor verbetering vatbaar.
Liedjes vielen snel dood en wanneer er eindelijk een beetje gezongen werd zette een ander vak weer een ander nummer in  :wall
Dit soort zaken kunnen nog beter op elkaar afgestemd worden vind ik, als we dat voor elkaar krijgen dan krijgen we elke wedstrijd een topsfeer  |:)

Ligt vooral aan het verschil in beleving denk ik. Vak 13 zingt graag 'trommel' liedjes en vak 14 graag songs met applaus.

Vind trouwens die song van Ooooh Sc Cambuur, Vakkie 14.. ook niet echt lekker klinken!

fred

Citaat van: Sander Scc op september 15, 2013, 22:42:12
Ligt vooral aan het verschil in beleving denk ik. Vak 13 zingt graag 'trommel' liedjes en vak 14 graag songs met applaus.

Vind trouwens die song van Ooooh Sc Cambuur, Vakkie 14.. ook niet echt lekker klinken!

Hou op man, beste nummer momenteel ! Uniek liedje, niet nagemaakt zoals de meeste andere liedjes.

Galdiano

#558
Citaat van: fred op september 15, 2013, 23:22:33
Hou op man, beste nummer momenteel ! Uniek liedje, niet nagemaakt zoals de meeste andere liedjes.

Vind hem persoonlijk ook verschrikkelijk.
Of verwar je het met oh Leeuwarden de MI-Side?

Die is wel top! 
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DC

Citaat van: fred op september 15, 2013, 23:22:33
Hou op man, beste nummer momenteel ! Uniek liedje, niet nagemaakt zoals de meeste andere liedjes.

Hij is uniek maar zo uniek dat 95% van het stadion hem niet kent en daarom niet mee zingt...
Mist daarom volgens mij zijn doel.

Citaat van: Sander Scc op september 15, 2013, 22:42:12
Ligt vooral aan het verschil in beleving denk ik. Vak 13 zingt graag 'trommel' liedjes en vak 14 graag songs met applaus.

Vind trouwens die song van Ooooh Sc Cambuur, Vakkie 14.. ook niet echt lekker klinken!

Laatste ben ik niet helemaal met je eens? Wat zijn 'trommel' liedjes?
Ik sta altijd bovenin 13 met een leuke groepje 'oudere' jongens (25-35 jaar) en wij proberen altijd de sfeer erin te houden en zelf ook liedjes in te zetten. Daar hebben wij die trommel niet voor nodig. Alleen als in 13 iets wordt ingezet lijkt het soms alsof 14 daar niet in mee wil gaan en even later zelf iets inzet.
Het lijkt net of 14 de sfeerbepaler wil zijn en niet mee wil gaan in gezang ingezet door een veelal jongere en in hun ogen minder fanatieke groep.
Geen idee of dit bewust gebeurt maar ik had wel sterk deze indruk tegen Heracles maar eerder ook al.

Scout

Wat een prachtige beleving daar in het uitvak op dat filmpje. Wat mij opvalt nu is dat iedereen een jas aan heeft, wat logisch is met de kou maar het prachtige geel blauw niet naar voren komt. Bij DKV moet gewoon iedereen gewoon in het geel!

dizzhead

Citaat van: Galdiano op september 16, 2013, 00:29:08
Vind hem persoonlijk ook verschrikkelijk.
Of verwar je het met oh Leeuwarden de MI-Side?

Die is wel top! 

Ik weet ook niet welk nummer er nou over gesproken wordt...  8P

el haj

Het gaat over DIT (niet nagemaakte ;) ) nummer.

Cambuur LWD

Citaat van: fred op september 15, 2013, 23:22:33
Hou op man, beste nummer momenteel ! Uniek liedje, niet nagemaakt zoals de meeste andere liedjes.

Het is verder een prima liedje.. Maar waarom wordt er gezongen over vakkie 14 , dan gaan de andere vakken natuurlijk niet meezingen..

Sander Scc

Citaat van: el haj op september 16, 2013, 15:44:44
Het gaat over DIT (niet nagemaakte ;) ) nummer.

Dat klinkt gewoon supervet en zo hoort ie gezongen te worden! Wij zingen m hier heel anders en dat klinkt niet (vind ik)
Maar snap wel dat anderen het wel mooi vinden... Je kunt het wel proberen maar we gaan niet aan de kant... :O  :O

Citaat van: DC op september 16, 2013, 10:59:05
Laatste ben ik niet helemaal met je eens? Wat zijn 'trommel' liedjes?


Met trommel liedjes bedoel ik meer het repertoire van jaren oud. Waarbij de trommel het tempo bepaalt en het applaus vervangt.

Daddy T.

Citaat van: Sander Scc op september 16, 2013, 17:44:58
Met trommel liedjes bedoel ik meer het repertoire van jaren oud. Waarbij de trommel het tempo bepaalt en het applaus vervangt.

Waarom staat die trommel niet tussen 13 en 14 in? Krijg je ook niet zo snel dat er 2 nummers tegelijk gezongen worden. Nu valt een lied uit 13 al stil voordat 14 door heeft wat/dat er gezongen wordt.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

SCC-J

Wat een gezeik over de sfeer . Hij was wat minder .... Tsja Heracles is ook niet echt interessant. Eerste wedstrijd en Groningen zijn toch de mooiere wedstrijden waarbij automatisch een betere sfeer krijgt als tegen een Heracles

sccweestwel

Citaat van: el haj op september 16, 2013, 15:44:44
Het gaat over DIT (niet nagemaakte ;) ) nummer.

St Pauli heeft een vertraagde versie van dit nummer ! , maar dat geeft niet

RotterdamLeeuwarden

Als je de sfeer van de Cambuuraanhang vergelijkt met andere clubs dan is het hier nog altijd nog een 9,8 waard.
Geen opmerkingen dus.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

TM

Citaat van: Daddy T. op september 16, 2013, 18:01:22
Waarom staat die trommel niet tussen 13 en 14 in? Krijg je ook niet zo snel dat er 2 nummers tegelijk gezongen worden. Nu valt een lied uit 13 al stil voordat 14 door heeft wat/dat er gezongen wordt.

Ik vind dat de trommel al te dichtbij vak 14 staat. Zet die trommel maar op zuid ofzo.