Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Zat gisteravond studio sport te zien, en viel me op dat de Cambuursupporters het meeste lawaai maakte van alle samenvattingen! Trots!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Greg op augustus 18, 2013, 11:42:12
Tja. Na jaren weer een account aangemaakt:
We zijn de meest sfeerscheppende achterban van Nederland op dit moment!
Daarbij trek ik de conclusie wel dat de variatie en originaliteit van de teksten onder de maat is. Dat kan beter, dat moet beter.
Ondanks dat nog steeds te veel adrenaline!

Door de eenvoud en herhaling creĆ«er je juist zo'n sfeer als gister, hierdoor gaat het hele stadion meedoen! Met hele songteksten gaat dat niet lukken   :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Greg

Terechte opmerking. Daarbij moeten we uitgaan van eigen kracht!
Het lukoki- toezingen is een kopie en best leuk . Maar we hebben toch ook wel wat meer in huis. Kaliber USA!!!!!, kennith goudmijn, Mark de Leeuwarder.
Spelers als vd laan, bakker en droste verdienen dat zeker!
Er is er maar 1 !

Nightmarelwd

Citaat van: Greg op augustus 18, 2013, 11:42:12
Tja. Na jaren weer een account aangemaakt:
We zijn de meest sfeerscheppende achterban van Nederland op dit moment!
Daarbij trek ik de conclusie wel dat de variatie en originaliteit van de teksten onder de maat is. Dat kan beter, dat moet beter.
Ondanks dat nog steeds te veel adrenaline!

Dit maakt juist de sfeer,. Niet dat gedoe net als bij vele andere clubs.

Hier wordt niet bepaald door iemand met een megafoon wat er gezongen gaat worden. Dit ontstaat spontaan op de tribune.

Dat meerdere clubs tientallen songs zingen per wedstrijd is leuk, maar we zijn niet de zangers op een concert die na anderhalf uur zingen vijftien nummers hebben gezongen en klaar.
MI-Sider for Life

gewoon een fan

De sfeer was gisteren echt heel erg goed  _O_
Zelfs op West deden ze leuk mee, ik stond weer als eerste op West toen er gezongen werd ga staan als je voor Cambuur bent  :insane
In het verleden hoorde je dan nog wel eens, ga zitten etc.. nu ging iedereen ook staan  :thumbsup

sunderland

Vond de sfeer geweldig .heb gisteren meerdere malen kippevel gehad .De hele noordtribune kolkte

Greg

Sfeer was zo top! Orkaan van kabaal. Oorverdovend. Onvoorstelbaar. Onvoorstelbaar
Moesten soms gewoon even op adem komen. Dit is topsport, ook als supporter
Er is er maar 1 !

DC

Citaat van: peter op augustus 18, 2013, 11:25:45
Bij wie niet springt...stond bijna hele stadion te springen.
nog nooit meegemaakt hier.
totale gekkenhuis!
Ja viel mij ook op, kippenvelmomentje  |:)
Zuid deed ook leuk mee moet ik zeggen en oost is ook makkelijk mee te krijgen. Gewoon zo door gaan met sfeer maken en het is een kwestie van tijd dan gaan ze ook op west fanatiek meedoen ;)

Goudvinger

Ik was even bang dat het de laatste wedstrijd van de oost-tribune was  8P

denistel

sfeer was sensationeel vond ik hele stadion ging mee echt super

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op augustus 18, 2013, 13:58:19
Ik was even bang dat het de laatste wedstrijd van de oost-tribune was  8P
De skilderijen vlogen in ut Hertsje oek al fan de muur :devil

Synea

Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2013, 14:25:03
De skilderijen vlogen in ut Hertsje oek al fan de muur :devil

:_schater |:) |:) |:)
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Ronnie tng

Moest wel even lachen toen ze op de oost tribune ineens de wave wouden inzetten   :_schater

Treb

Die mislukte totaal inderdaad  :_schater

Voor de wedstrijd was het lachen met die vent die die straal vol op z'n hasses kreeg. De veroorzaker keek heel tevreden naar Oost. Die vent die de straal op z'n hoofd kreeg was woest haha  :_schater

scc-aaron

Citaat van: Treb op augustus 19, 2013, 11:41:53
Die mislukte totaal inderdaad  :_schater

Voor de wedstrijd was het lachen met die vent die die straal vol op z'n hasses kreeg. De veroorzaker keek heel tevreden naar Oost. Die vent die de straal op z'n hoofd kreeg was woest haha  :_schater

Ja geweldig moment! Ik kwam niet meer bij :_schater