Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

dat je je daar al druk om maakt .Vind het prima zo .

Galdiano

Citaat van: De Jager op augustus 16, 2013, 23:10:45
Ggrrrr grrrr woef woef grrrgg woef woef! :_spank

Bij deze genomineerd voor de reactie van het jaar!  :_schater  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: De Jager op augustus 16, 2013, 23:10:45
Ggrrrr grrrr woef woef grrrgg woef woef! :_spank

Hebben ze je weer niet uitgelaten?
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Jager op augustus 16, 2013, 23:10:45
Ggrrrr grrrr woef woef grrrgg woef woef! :_spank

een dodelijke tekkel van Bijker
Henk, held, bedankt

scc-aaron

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 16, 2013, 14:43:02
Men heeft je post gelezen denk ik. Morgen Ricky voor de wedstrijd.

Ja blijkbaar, genieten vandaag! 2-0 winst!

John Hiatt

Ik verlang nu al naar de evergreen: alle sicco's zijn homo!

Sander Scc

#516
De egels hebben zangles gehad van Utrecht.  :O

https://www.youtube.com/watch?v=jXG33J8NroE

Dit probeerde groningen vanavond ook een paar keer volgens mij. Maar gelukkig doen wij daar niet aan mee! Wij bouwen ons eigen feestje wel..

Maar wat een topsfeer vanavond! Wat een gekkehuus!! Su mut t  :zweep

Jules058

Totale gekte 105minuten kippenvel! Go scc!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Nightmarelwd

Citaat van: Treb op augustus 08, 2013, 12:34:24
'Wie niet springt die is een boer'? Als dat wordt ingezet gaan mijn nekharen overeind staan. En ja, ik sta op Noord.

Gisteren veel last gehad van je nekharen?

Wanneer je gisteren niet hebt meegezongen en gesprongen was je één van de weinigen op Noord. Zelfs oost en zuid en een gedeelte van west deden mee.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 18, 2013, 11:00:47
Gisteren veel last gehad van je nekharen?

Wanneer je gisteren niet hebt meegezongen en gesprongen was je één van de weinigen op Noord. Zelfs oost en zuid en een gedeelte van west deden mee.
En in de Leyten Gallery dan... Daar zag ik opvallend veel mensen ineens opstaan :P

speculeter

Bij wie niet springt...stond bijna hele stadion te springen.
nog nooit meegemaakt hier.
totale gekkenhuis!

Greg

Tja. Na jaren weer een account aangemaakt:
We zijn de meest sfeerscheppende achterban van Nederland op dit moment!
Daarbij trek ik de conclusie wel dat de variatie en originaliteit van de teksten onder de maat is. Dat kan beter, dat moet beter.
Ondanks dat nog steeds te veel adrenaline!
Er is er maar 1 !

SCC-J

Citaat van: Greg op augustus 18, 2013, 11:42:12

Daarbij trek ik de conclusie wel dat de variatie en originaliteit van de teksten onder de maat is. Dat kan beter, dat moet beter.
Waarom moeten andere dat doen? waar kom jij niet met meer variatie en originaliteit